فانی لند‌

قیمت‌های ویژه بلیط از استانبول به تهران با آنادولوجت – پیشنهادهای شگفت‌انگیز علی بابا را از دست ندهید!

استانبول شهری توریستی برای همه سلیقه‌ها است. افراد مختلف زیادی در بازه‌های زمانی متفاوت به این شهر سفر می‌کنند. بازدید از جاذبه‌های گردشگری، خرید از مراکز خرید بزرگ، گردش در بازارهای سنتی هیجان‌انگیز و تفریح در سواحل جذاب استانبول، جزو اصلی‌ترین اهداف مسافرانی است که به این شهر سفر می‌کنند.

یکی از موضوعات مهمی که هنگام سفر موردتوجه قرار می‌گیرد، هزینه رفت و آمد است. به همین دلیل است که خرید بلیت هواپیما برای سفر به استانبول جزو یکی از اصلی‌ترین امور پیش از شروع سفر است. سایت علی بابا پروازهای متنوع زیادی را از ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌دهد. شما می‌توانید زمان و نوع پرواز خود را مشخص کنید و مناسب‌ترین بلیط در تاریخ موردنظر را خریداری کنید. اگر سفرتان تمام شده است اما بلیط برگشت را از قبل خریداری نکرده‌اید، می‌توانید برای خرید بلیط استانبول به تهران علی بابا از طریق سایت اقدام کنید. در ادامه این مقاله محدوده قیمت بلیط پرواز استانبول تهران از ایرلاین آنادولوجت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سفر به استانبول

در میان سفرهای خارجی که میان ایرانیان انجام می‌شود، سفر به استانبول رونق بیشتری دارد. این موضوع می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد. برای مثال می‌توان به نزدیکی استانبول به ایران و شباهت زبان، آداب و رسوم مردم آن به ایرانیان اشاره کرد. علاوه بر این موارد استانبول شهری توریستی همراه با جاذبه‌های گردشگری هیجان‌انگیز و مراکز خرید بزرگ و مجهز است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت استانبول میان ایرانیان، مقرون به‌صرفه‌تر بودن آن نسبت به دیگر سفرهای خارجی است. اکنون که ارزهای خارجی مثلا دلار، یورو و … اختلاف قیمت شدیدی با ریال پیدا کرده‌اند، لیر هنوز فاصله نزدیکی به آن دارد. بنابراین طبیعی است که هزینه‌های سفر به استانبول تا حد زیادی کم‌تر از هزینه‌های سفر به یکی از شهرهای اروپایی باشد.

یکی از اصلی‌ترین و واجب‌ترین مخارج سفر به استانبول، مربوط به هزینه خرید بلیط هواپیما می‌شود. خرید بلیط رفت و برگشت برای سفر به استانبول، هزینه قابل توجهی را در برمی‌گیرد. اما با وجود این باز هم راه‌هایی برای کاهش این هزینه وجود دارد. تهیه بلیط استانبول به تهران علی بابا می‌تواند به عنوان یکی از این راه‌ها محسوب شود.

اگر برای خرید بلیط وارد سایت علی بابا شوید، پس از تعیین مبدأ، مقصد، تعداد بلیط و تاریخ پرواز، پروازهای مختلفی به شما نمایش داده می‌شود. هر کدام از این پروازها توسط ایرلاین‌های مختلف انجام می‌شود. بنابراین قیمت، ساعت و امکانات آن‌ها متفاوت خواهد بود. اگر بلیط رفت و برگشت خود را پیش از آغاز سفر خریداری نکرده باشید، هنگام بازگشت به تهران باید به دنبال خرید بلیط برگشت باشید. پرواز استانبول به تهران در سایت علی بابا توسط ایرلاین‌های ماهان، آسمان، تابان، قشم ایر، ایران ایر، اطلس گلوبال، ترکیش و … انجام می‌شود.

شرکت هواپیمایی آنادولوجت

یکی از شرکت‌های هواپیمایی که زیر مجموعه ایرلاین ترکیش است، شرکت هواپیمایی آنادولوجت (AnadoluJet) است. این ایرلاین بیشتر پروازهای داخلی ترکیه را به نمایندگی از شرکت ترکیش ایرلاین پوشش می‌دهد. ایرلاین آنادولوجت زیرمجموعه ارزانی از ترکیش ایرلاین است و قطب اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی آنکارا واقع شده است. بنابراین به عنوان یکی از ایرلاین‌های ارزان قیمت شناخته می‌شود. پس اگر به دنبال یک بلیط ارزان و مقرون به صرفه هستید، بهتر است یکی از پروازهای این ایرلاین را برای بازگشت به تهران انتخاب کنید.

این شرکت هواپیمایی در تاریخ ۲۳ آوریل سال ۲۰۰۸ تأسیس شده است. البته پروازهای بین‌المللی آن از سال ۲۰۲۰ شروع شد. ایرلاین آنادولوجت اکنون به عنوان یک برند جهانی شناخته می‌شود و علاوه بر پروازهای داخلی و خارجی، خدمات دیگری مثل تورهای گردشگری و … را نیز ارائه می‌دهد.

یکی از خدمات مفیدی که در ایرلاین آنادولوجت به مسافران ارائه می‌شود، امکان چک این آنلاین بلیط است. کافی است وارد وب سایت رسمی این شرکت هواپیمایی شوید. موضوع حائز اهمیت دیگری که وجود دارد، این است که آیا کیفیت پروازهای این ایرلاین مانند ایرلاین‌های گران قیمت است؟ ارزانی بلیط پروازهای ایرلاین آنادولوجت باعث می‌شود که بسیاری از مسافران هنگام خرید بلیط درباره کیفیت پرواز دچار ک و تردید شوند. اما با مطالعه نظرات دیگر مسافران درباره این پرواز، تمام نگرانی‌ها از بین خواهد رفت.

قیمت بلیط استانبول تهران از ایرلاین آنادولوجت

یکی از پروازهای خارجی که توسط این ایرلاین انجام می‌شود، پرواز استانبول به تهران است. بلیط پروازهای استانبول تهران این ایرلاین در سایت علی بابا قابل خرید است. برای خرید کافی است وارد سایت شوید و مبدأ، مقصد، زمان و نوع پرواز را مشخص کنید. زمانی که پروازهای موجود و متناسب با شرایط شما نمایش داده شد، کافی است در قسمت فیلتر ایرلاین‌ها، آنادولوجت را انتخاب کنید. اگر پروازی در آن تاریخ وجود داشته باشد به شما نمایش داده می‌شود.

قیمت بلیط استانبول به تهران علی بابا از ایرلاین آنادولوجت حدود ده میلیون تومان است. اما اگر پرواز از نوع اکونومی و بدون بار باشد، قیمت دقیق آن برابر ۹.۵۳۴.۹۷۹ تومان است. همچنین قیمت پروازی که از نوع اکونومی و با ۲۰ کیلوگرم بار باشد، بربر با ۱۰,۷۷۹,۵۵۳ تومان خواهد بود. البته این قیمت‌ها در بازه‌های زمانی مختلف تغییر خواهد کرد. همچنین عوامل مختلف دیگری مثل میزان بار قابل حمل و … نیز روی قیمت‌ها تأثیرگذار است.

خرید بلیط استانبول به تهران ایرلاین آنادولوجت در علی بابا

ایرلاین آنادولوجت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواپیمایی ترکیش است و جزو ایرلاین‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود. پس اگر به دنبال خرید یک بلیط مقرون به صرفه هستید، پروازهای این ایرلاین می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. پروازهای ایرلاین آنادولوجت در سایت علی بابا قابل خریداری است. قیمت آن نیز حدود ۱۰ میلیون تومان است. البته این قیمت بر اساس میزان بار قابل حمل در پرواز، زمان پرواز، کلاس پرواز و … متغیر خواهد بود. پس اگر قصد دارید سفر خود را به شکلی اقتصادی به اتمام برسانید، کافی است برای خرید بلیط استانبول به تهران علی بابا از طریق سایت اقدام کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!