فانی لند‌

گوشی‌های ساده ولی خاص: ۸ مدل اقتصادی و جدید برتر بازار معرفی شده‌اند!

با اینکه مدل‌های هوشمند با نمایشگرهای لمسی حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، اما هنوز هستند افرادی که به دنبال بهترین گوشی ساده می‌گردند. از این رو تصمیم گرفتیم تا با معرفی بهترین‌ها، انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم.

بهترین گوشی ساده

این روزها دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که از گوشی‌های ساده و بدون سیستم‌عامل استفاده کند. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی، کسی که به دنبال بهترین گوشی ساده است، یعنی از خیلی امکانات روز اینترنتی خود را محروم ساخته یا کاملاً بی میل به ارتباط برقرار کردن در دنیای مجازی با دوستان و آشنایان خود است.

البته اگر برای شما قیمت مطرح نیست و صرفاً به دنبال بهترین گوشی از هر مدل هستید، به لینک مربوطه مراجعه کنید.

انواع گوشی ساده اندرویدی دیگر مثل قبل نیستند، کمی هوشمندتر شدند و دارای مرورگر وب یا دوربین عکاسی با کیفیت پایین هستند که در ادامه به آن می‌پردازیم. این مقاله در رابطه با گوشی‌های ساده و کوچک است، ولی اگر به دنبال کوچکترین گوشی هستید، در مقاله‌ای مجزا به آن پرداخته‌ایم.

بهترین گوشی نوکیا ساده

مقاومت بالای این مدل‌ها در برابر ضربه نیز دلیلی برای انتخاب این برند توسط کاربران است. بهترین گوشی ساده جهان از برند نوکیا به حدی معروف شد که هنوز که هنوز است، خیلی‌ها به جای لفظ گوشی ساده از گوشی نوکیا نام می‌برند، با این حال، از دید بسیاری از مردم بهترین گوشی های ساده بازار برندهایی هستند که قیمت پایین‌تری دارند.

۱- Nokia 150

به عنوان یکی از بهترین گوشی های ساده بازار از نظر عملکرد، نوکیا مدل ۱۵۰ دو سیم‌ کارت، خوب ظاهر شده که از جمله نقاط قوت آن می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه، صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی و دو سیم‌کارته بودن اشاره کرد.

قیمت ویژه: ۱۸,۵۶۷,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A55 ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۶,۳۸۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy A05 ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

قیمت ویژه: ۲۹,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi 12 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۸۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 10 5G ظرفیت ۶۴ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۲۵,۸۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۲۴,۸۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

البته در این مدل‌ها به دلیل قابلیت‌های کم و همچنین متقاضی محدود قیمت مناسبی نیز دارند که با مراجعه به صفحه قیمت گوشی می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت‌ها را دنبال کنید.

۲- Nokia 2780 Flip

یکی دیگر از بهترین مدل گوشی ساده نیز متعلق به همین برند است. مدل “Nokia 2780 Flip” با کیفیت ساخت بالا و دو صفحه‌نمایش که نمایشگر بیرونی ساعت را به شما نمایش می‌دهد، تبدیل به یکی از بهترین گوشی های نوکیا ساده و تاشو بازار شده است. این مدل همچنین از برنامه‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند.

۳- Nokia 110 4G؛ بهترین گوشی ساده برای آنتن دهی

از نظر خیلی از مردم بهترین گوشی ساده بازار موبایلی است که مثل سنگ مقاوم باشد و اگر کنجکاوید کدام گوشی ساده از همه مقاوم‌تر است، باید گفت این مدل همانند سال‌های پیش یکی از مقاوم‌ترین گوشی های ساده دکمه دار در مقابل ضربه و تا حدی هم آب است. به این دلیل ما این  مدل را به عنوان یکی از بهترین موارد برای آنتن‌دهی معرفی کردیم که از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و تقریباً در بیشتر نقاط، خط آنتن خوبی را ارائه می‌دهد.

اگر به خاطر داشته باشید گوشی ۱۱۰۰ بهترین گوشی نوکیا از نظر آنتن دهی محسوب می‌شد و هنوز هم نوکیا در این مورد حرف اول را می‌زند. مدل‌های ساده و خوب این برند آنقدر زیاد است که همچنان چند مورد دیگر از محصولات منتخب لیست ما از آن است.

۴- Nokia 235 4G

نوبتی هم باشد نوبت معرفی گوشی جدید و اقتصادی نوکیاست. البته در این معرفی کارایی آن را نیز در نظر گرفتیم. یک مدل مقرون به صرفه که از دو سیم کارت و یک کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی زیبا از دیگر ویژگی‌های این موبایل است که آن را به بهترین گوشی ساده نوکیا جدید و اقتصادی تبدیل می‌کند.

۵- Nokia 3210

از دیگر اقتصادی‌های خوب بازار می‌توان به نوکیا مدل ۳۲۱۰ اشاره کرد که از کیفیت ساخت و باتری بسیار خوبی بهره برده است و با جک ۳.۵ میلی‌متری و دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی به عنوان یک گوشی ساده خوب در دسترس قرار دارد.

۶- Nokia 215 4G

اکثر کاربرهای گوشی‌های ساده از آن‌ها به عنوان گوشی کاری و دوم خود استفاده می‌کنند که بیشتر برای برقراری تماس یا دادن پیامک مورد استفاده قرار می‌گیرد، چراکه هنوز هم این گوشی‌ها باتری خوب و آنتن دهی قابل قبولی را در ایران دارند. این کمپانی در سال ۲۰۲۴ یکی دیگر از سری بهترین گوشی ساده نوکیا را با نمایشگر ۲.۸ اینچی و ابعاد ۱۲۷.۳×۵۴.۲×۱۱.۶ میلی‌متری عرضه کرد.

۷- Nokia 6310 4G

به عنوان بهترین گوشی ساده با باتری قوی و اقتصادی ۲۰۲۴ می‌توان به این مدل اشاره کرد که با باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپری و قابلیت استفاده از کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی‌متری عرضه شده است. یک گوشی ساده شیک و کاربردی برای افرادی که به این سبک گوشی‌ها نیاز دارند.

همانطور که می‌بینید نوکیا این بازار را به خود اختصاص داده و اگر برند محبوب شما سامسونگ است، به مقاله گوشی سامسونگ سر بزنید.

نظر شما چیست؟ بهترین گوشی ساده‌ ای که تجربه‌ی استفاده با آن را داشتید چیست؟ به نظر شما بهترین گوشی ساده بازار ایران کدام مدل است؟ آیا مدلی به عنوان گوشی ساده لاکچری می‌شناسید؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۳۹ رای

سوالات متداول

بهترین برند گوشی ساده بازار چیست؟

✔️ برندهایی متفاوتی از جمله سامسونگ، جی ال ایکس و خیلی کمپانی‌های دیگر گوشی‌های ساده و خوبی روانه بازار کرده اند ولی همچنان نوکیا برای ایران با توجه به کیفیت قطعات و آنتن دهی بالایی که دارد، بهترین برند گوشی ساده در ایران محسوب می‌‎شود که البته در لیست گوشی‌های ارزان ساده بازار جا نمی‌گیرد.

گوشی‌های ساده امکان دسترسی به اینترنت را دارند؟

✔️ بله، گوشی‌های ساده امروزی دیگر مثل قبل نیستند و پیشرفته‌تر شده اند و حتی برخی از آن‌ها از اینترنت4G به خوبی پشتیبانی می‌کنند و با آن می‌توانید وب گردی کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!