اطلاعات جدیدی از پروژه جدید شرکت بانجی با اسم رمز Gummy Bears لو رفت
سونی در آخرین دور اخراجهای Bungie بخشی از استودیو را جدا کرد تا به کار روی Gummy Bears مستقیما تحت نظر سونی ادامه دهد و اکنون به نظر میرسد این گروه از نظر فنی دیگر بانجی نیست. اکنون جزئیات جدیدی در مورد Gummy Bears داریم که به لطف گزارش انحصاری از The Game Post به دست آمده است.
بزرگترین خبر این است که این بازی دارای سیستم آسیب درصدی مانند Smash Bros خواهد بود که شامل عقبنشینی بیشتر در درصد بالاتر و احتمال افتادن از نقشه خواهد بود. شایعه شده بود که شباهتهایی با Smash Bros وجود دارد، اما مشخص نبود آنها تا این حد پیش میروند.
اما در اصل این بازی یک MOBA تیمی است، نه یک بازی مبارزهای و دارای کلاسهای پشتیبانی، حمله و دفاع خواهد بود. همچنین احتمالا برجهای تقویتشدهای با قابلیت حرکت یا دریافت تواناییهای مختلف داشته باشد.
حس و حال بازی به عنوان «lo-fi» توصیف شده و نسبت به بازیهای گذشته بانجی مانند Halo و Destiny یا بازی آینده Marathon برای جمعیت بسیار جوانتری جذاب است. همچنین جوانتر از چیزی مانند League of Legends یا DOTA به نظر میرسد. این با هنر مفهومی که قبلا برای پروژه دیدهایم همخوانی دارد.
گزارش همچنین تایید میکند که حتی در Bungie بازی به صورت داخلی بسیار سرگرمکننده دیده میشود، لذتبخشترین پروژه که در حال توسعه است. خبری منتشر نشده که Marathon بد است یا چیزی مشابه آن، اما Gummy Bears همیشه به عنوان یک اثر موفقیتآمیز مطرح میشود.
اول برخلاف Marathon که هنوز یک شوتر خواهد بود، این بازی بسیار خارج از فضای اصلی بانجی خواهد بود. دوم اینکه ورود به بازار PvP همیشه بسیار سخت بوده و هدف قرار دادن یک بازی چندنفره PvP به جمعیت جوانتر هم یک ریسک است. بازیهای PvP دیگری برای این جمعیت مانند Splatoon یا Fall Guys یا Among Us وجود دارد اما اینها همه ژانرهای بسیار متفاوتی هستند.
عوامل زیادی وجود دارد که نمیتوان حدس زد آیا Gummy Bears موفق خواهد بود یا نه. یک بازی لایو سرویس MOBA از نوع Smash Bros خواهد بود؟ بانجی به یک موفقیت نیاز دارد و سونی به یک موفقیت دیگر (به جز Helldivers 2) در فضای لایو سرویس به ویژه پس از Concord نیاز دارد.