فانی لند‌

بهترین گوشی برای رانندگان اسنپ و تپسی: گوشی هوشمند ایده‌آل برای رانندگی و ارتباطات سریع

خرید گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی مهم‌ترین پیش‌نیاز برای این شغل به‌حساب می‌آید. اگر شما هم به‌دنبال ثبت‌نام در اسنپ، تپسی یا پلتفرم‌های مشابه هستید، باید مدل‌های مناسبی از موبایل هوشمند را بخرید.

باید گفت که محصولات اقتصادی بهترین انتخاب برای این کاربرد هستند. در واقع اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی به‌دلیل اتصال به موقعیت‌یاب و اینترنت، مصرف باتری بالایی دارند. به تراشه‌هایی مناسب و متوسط نیز نیاز داشته و همین دلیل کار شما را برای خرید کمی سخت می‌کند؛ اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب بهترین مدل‌های مناسب را باهم ارزیابی و معرفی کنیم.

ویژگی‌های موبایل مناسب برای رانندگان تاکسی اینترنتی

قبل‌از هرچیزی باید ببینید که گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارد. این موبایل‌ها قابلیت‌های خاصی دارند که آن‌ها را برای این کار عالی می‌کنند. اولین و مهم‌ترین قابلیت آن‌ها قیمت مناسبشان است.

ازطرف‌دیگر کیفیت نمایشگر آن‌ها خیلی مهم نبوده و همان که تصاویر را با نور خوب نشان دهد کفایت می‌کند. شارژدهی عالی باتری، GPS دقیق و سریع، پشتیبانی از اینترنت سریع و رم حداقلی 6 گیگابایتی، ویژگی‌های مهمی هستند که بادی در این محصولات به دنبال آن‌ها باشید.

کدام برند محصولات اقتصادی خوبی تولید می‌کند؟

انتخاب یک برند مناسب به جهت خرید گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی مهم‌ترین قدم برای این کار است. شما باید ببینید که این برند چه مدل‌هایی را با چقدر قیمت به شما ارائه می‌کند. معمولا شیائومی محصولات ارزان‌تری دارد.

تمرکز اصلی شیائومی روی کیفیت باتری، تراشه و رم است؛ اما سامسونگ بیشتر روی طراحی، صفحه‌نمایش و دوربین تمرکز می‌کند؛ یعنی چیزهایی که اهمیت کمتری برای رانندگان دارند. بااین‌حال این موضوع به خودتان بستگی دارد که کدام یک را انتخاب کنید.

مدل‌های برتر موبایل جهت نصب اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

توجه داشته باشید که قیمت گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی بسته به مدل‌های مختلف متفاوت است. شما باید بسته به نیاز خود و بودجه‌ای که در نظر دارید، یک مدل مناسب را انتخاب کنید. ویژگی‌های بررسی شده در بخش‌های قبلی در این قیمت مؤثر هستند. بهترین مدل‌ها را در این بخش معرفی می‌کنیم.

گوشی سامسونگ Galaxy A12

یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانید به‌عنوان گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی تهیه کنید، موبایل A12 از برند سامسونگ نام دارد. این محصول فوق‌العاده کاربردی از یک نمایشگر 6.5 اینچی استفاده کرده و نوع این صفحه‌نمایش PLS IPS است. همچنین میزان رمی که برای آن در نظر گرفته‌اند 4 گیگابایت است.

شما می‌توانید با پرداخت قیمت مناسب این موبایل از یک تراشه ارزان‌قیمت اما مناسب به نام هلیو P35 بهره برده و با باتری 5000میلی‌آمپری آن نگران اتمام شارژ نباشید. درست است که رزولوشن تصویر این مدل کم به نظر می‌رسد؛ اما برای یک راننده‌تاکسی مناسب خواهد بود.

گوشی سامسونگ Galaxy A32

برای اینکه بتوانید بهترین گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی را بخرید باید به فکر موبایل A32 نیز باشید. باید گفت که این اسمارت‌فون یکی از مدل‌های پرفروش و محبوب برند سامسونگ بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

نمایشگر این محصول از نوع Super AMOLED بوده و 6.4 اینچ سایز دارد. رم 6 گیگابایتی و پردازنده هلیو G80 از مواردی هستند که ارزش خرید این محصول را بیشتر می‌کنند. دوربینی که برای این دستگاه به‌کار برده‌اند 64 مگاپیکسلی بوده و در کنار حسگر اصلی آن، دوربین‌های اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق نیز استفاده می‌شود.

گوشی شیائومی Poco M3

چنانچه می‌خواهید به‌جای خرید محصولات سامسونگ به‌عنوان گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی سراغ گوشی شیائومی بروید، پیشنهاد ما این است که پوکو ام 3 را در لیست اولویت‌های خود داشته باشید. این محصول از یک نمایشگر IPS با رم 6 گیگ بهره می‌برد.

تراشه آن اسنپ‌دراگون 662 بوده و باتری آن نیز 6000میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این یعنی می‌توانید با یک قیمت مناسب، بهترین عملکرد را از این دستگاه دریافت کنید. شارژ 18 واتی که در کنار این محصول وجود دارد در عرض 1 ساعت بیش از نیمی از باتری را پر می‌کند. البته نباید از دوربین‌های 3 گانه این محصول غافل بشوید.

گوشی Redmi 9T شیائومی

محصول دیگری که درمیان موبایل‌های شیائومی قرار گرفته و به‌عنوان گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی انتخاب خوبی است، ردمی 9 تی نام دارد. این دستگاه از تراشه اسنپ‌دراگون 662 برخوردا بوده و دوربین 4 گانه آن بهترین کیفیت را دارد.

استفاده از رم 6 و 4 گیگابایتی موجب شده تا برنامه‌های تاکسی اینترنتی با سرعت بالا و بدون هنگی اجرا شوند. حافظه 128 گیگابایتی این محصول برای راننده کافی بوده و باتری آن نیز 6000میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

گوشی شیائومی Poco X3 Pro

از خاص‌ترین محصولات برند شیائومی که تقریبا هرکسی آن را می‌شناسد باید به پوکو ایکس 3 پرو اشاره کنیم. این محصول نسخه ارتقا یافته از مدل ایکس 3 بوده و نمایشگر IPS آن 6.67 اینچی است. استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 860 مهم‌ترین قابلیتی است که در این محصول پیدا می‌کند.

باید گفت که شیائومی این مدل را در حافظه‌های 6 و 8 گیگابایتی موجود کرده و دوربین آن نیز 48 مگاپیکسل رزولوشن دارد. باتری این محصول 5160میلی‌آمپر ساعت بوده و با باتری 33 واتی نیز با سرعت بالا شارژ می‌شود.

گوشی سامسونگ A05s

موبایلی که می‌توانید به‌عنوان گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی بخرید، سامسونگ A05S نام دارد. این موبایل یکی از ارزان‌قیمت‌ترین محصولات برند سامسونگ بوده و به‌عنوان موبایلی اقتصادی شناخته می‌شود.

نمایشگری که در آن به‌کار برده‌اند رزولوشن 1080×2400 پیکسل داشه و دوربین اصلی آن نیز 50 مگاپیکسلی است. باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی، رم 6 گیگ و تراشه اسنپ‌دراگون 680 نیز قابلیت‌هایی هستند که اجرای برنامه اسنپ یا تپسی را بارها راحت‌تر می‌کنند.

گوشی شیائومی Redmi Note 13

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که برای گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی وجود دارد، گوشی شیائومی نوت 13 است. این محصول یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌هایی است که توسط این برند چینی تولید شده و کیفیت بدنه آن فوق‌العاده است.

استفاده از صفحه‌نمایش AMOLED 6.67 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون 685، رم 8 گیگی و دوربین 108 مگاپیکسلی مزایای فوق‌العاده این دستگاه هستند. البته نباید فراموش کنیم که این محصول باتری 5000میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 33 وات دارد. همین موضوع نیز استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.

گوشی سامسونگ A15

اما آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی به شما معرفی کنیم، سامسونگ A15 نام دارد. این محصول طراحی ساده و شیکی داشته و قاب پشتی آن پلاستیک درخشان است.

قیمت این محصول ارزان بوده و در کنار این قیمت قابلیت‌هایی عالی ارائه می‌کند. به‌طور مثال، صفحه نمایشی که در آن به‌کار برده‌اند از نوع Super AMOLED 90 هرتزی بوده و رزولوشن آن نیز 1080×2340 پیکسل است. تراشه  6 نانومتری این محصول هلیو G99 نام داشته و از رمی 8 گیگابایتی بهره می‌برد. باتری 5000میلی‌آمپری این محصول در طول روز به خوبی شارژ نگه داشته و از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین شرایط خرید موبایل اقتصادی به‌طور آنلاین

براس استعلام قیمت گوشی موبایل مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی و خرید گوشی، نیاز نیست که حتما به فروشگاه‌های حضوری سر بزنید. مانند خرید هر کالای دیگری، می‌توانید به‌راحتی سفارش مورد نظر خود را در فروشگاه‌های آنلاین معتبر ثبت کنید و در زمانی کوتاه، سفارش خود را تحویل بگیرید. یکی از این فروشگاه‌های آنلاین معتبر، تکنولایف است که تنوع گسترده موبایل و دیگر گجت‌های هوشمند، آن را به انتخابی ناب برای شما تبدیل می‌کند.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!