فانی لند‌

“جشن حضور مردم در انتخابات: هنرمندان ایرانی در دیدار با رئیس جمهور منتخب” – داغترین اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: «هیات اسلامی هنرمندان» در بیانیه‌ای ضمن تجلیل از حضور مردم در انتخابات بر ایجاد فضای گفتمانی با رئیس جمهور منتخب و محترم تاکید ورزید.

به گزارش سینماپرس، متن بیانیه «هیات اسلامی هنرمندان» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات زودرس چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم با همه فراز و نشیب ها و حدس و گمانه ها با پیروزی آقای دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم با فاصله اندک از رقیب به پایان رسید. در ابتدا جا دارد از حضور پر شور و متعهدانه ملت ایران در این مشارکت مدنی و مردم سالاری دینی تشکر کرد و بخاطر رهنمودها و هدایت های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی خدای را شکر و سپاس گفت. در اینجا لازم است ضمن تبریک به منتخب ملت شریف ایران اسلامی بابت این مسئولیت خطیر، نکاتی را با منتخب دوره چهاردهم ملت ایران در میان گذاشت:

۱- هیات اسلامی هنرمندان بر این باور است هر پیروز انتخابات، صرفا متعلق به طرفدارانش نیست بلکه او رئیس جمهور همه ملت ایران است. همان طور که دکتر پزشکیان نیز در مبارزات انتخابی بر این امر تاکید داشت که ایشان در گزینش همکاران و مدیریت ها فارغ از دسته بندی های حزبی و گروهی، صرفا بر اساس شایسته سالاری و کارشناسی دست به انتخاب همکاران خود میزند. لذا انتظار می رود رییس جمهور منتخب دوره چهاردهم بر این عهد خود پایبند بماند.

۲- نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث خون شهدا و حاصل مجاهدت‌ها و مقاومت ملت شریف و مومن ایران است. امروز که پس از طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق، عظمت و اقتدار ویژه ایران اسلامی در انظار جهانی رقم خورده باید نه تنها این اقتدار و عزت حفظ شود بلکه در استمرار آن و پاسداری از دستاوردهای جبهه مقاومت و سردار شهید قاسم سلیمانی به خوبی محافظت شود.

۳- مردم نشان دادند به راه شهید رئیسی اعتقاد دارند امید است دولت دکتر پزشکیان با تمام توان در مسیر راه خدمت و پیشرفت ملت همچون شهید خادم جمهور از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند. امروز مردم منتظرند وعده های عدالت و رفع تبعیض و حذف رانت خواران و رسیدگی به معیشت مردم و گسترش رفاه و سلامت درمان و رفع دغدغه های بیکاری و دهها معضل مشابه گام های سریعی برداشته شود. لازمه این توفیقات در این است که از همکاران سخت کوش و دلسوز استفاده گردد و امید است تجربه تلخ استفاده از برخی دست اندرکاران دولت های ناکارآمد یازدهم و دوازدهم تکرار نشود.

۴- هیات اسلامی هنرمندان در خصوص مسائل فرهنگ و هنر و سینما مطالبات جدی دارد تا رویکردهای فرهنگی رهبری و گفتمان انقلاب اسلامی در این حوزه جاری و ساری شود که در فرصت دیگر و انشاالله به صورت مستقیم با رئیس جمهور منتخب مطرح خواهد شد.

در پایان جا دارد مجددا بر حضور گسترده مردم در دو مرحله از انتخابات تنها با فاصله یک هفته به عنوان وجهه ای ارزشمند از مردم سالاری دینی و اندوخته ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرده و امیدوار بود منتخب مردم بتواند از این سرمایه ها برای حفظ منافع عمومی و ملی در عرصه های جهانی و داخلی بهره گیرد. انشاالله

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!