فانی لند‌

تا می‌خواهید بفهمید کدام سایت‌ها بهترین تحلیل‌های ارزهای دیجیتال را دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، انجام معاملات و خرید ارزهای دیجیتال، همواره با ریسک‌های فروانی همراه است؛ بنابراین فعالان بازار ارزهای دیجیتال و تحلیل‌گران فعال در این بازار در تلاش هستند که با به کار گیری بهترین ابزار از ریسک‌های موجود کاسته و بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

در ادامه به تعدادی از سایت‌‌های مهم و فعال در زمینه تحلیل ارزهای دیجیتال اشاره شده است که شناخت آن‌ها از الزامات ورود به بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

کوین مارکت کپ: داده‌های جامعی را در مورد ارزهای رمزنگاری شده از جمله قیمت‌ها، ارزش بازار، حجم معاملات و… ارائه می‌دهد.

کوین گکو: این  پلتفرم شفاف ور کاربر پسند تجزیه و تحلیل و داده‌های عمیقی را در مورد هزاران ارز دیجیتال ارائه می‌دهد.

کریپتو کامپر: در کنار ارائه ابزارهای تجزیه و تحلیل پورتفولیو داده های دقیق و دقیقی را در مورد بازار ارزهای دیجیتال منتشر می‌کند.

تریدینگ ویو: پلتفرمی قدرتمند که توسط معامله گران برای تحلیل تکنیکال در بازارهای مختلف از جمله ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

مساری: پلتفرمی متمرکز بر تحقیق است که تجزیه و تحلیل عمیق، داده های بازار و اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

گلسنود: اطلاعات درون زنجیره‌ای (آنچین) و تجزیه و تحلیل داده‌ها را برای ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. تمرکز آن بر ارائه بینش‌های به دست آمده از داده‌های بلاک چین است.

سنتیمنت: داده‌های آنچین، اجتماعی و توسعه را در بیش از 2000 ارز دیجیتال ارائه می دهد.

نامیکز: به دلیل داده‌های شفاف و دقیق بازار ارزهای دیجیتال شناخته شده است و طیف گسترده‌ای از ابزارها و ویژگی‌ها را برای تجزیه و تحلیل بازار رمزنگاری ارائه می‌دهد.

کوین 360: یک پلتفرم بصری گرا است که یک رابط نقشه حرارتی منحصر به فرد برای ردیابی داده‌های بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

 لونار کراش: پلتفرمی که بر تجزیه و تحلیل اجتماعی برای ارزهای دیجیتال متمرکز است و بینش هایی را بر اساس روند رسانه های اجتماعی و فعالیت های جامعه ارائه می دهد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!