فانی لند‌

روشنایی در دنیای مجازی: چگونه پیام‌های واتساپ را پاک کنیم؟

آیا حذف پیام در واتساپ بدون اثر امکان‌پذیرست؟ آیا پس از گذشت چند روز هم می‌توان اقدام به پاک کردن پیام در واتساپ کرد؟ این بار قصد داریم این موضوع را به صورت مفصل بررسی کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

ویدیو پاک کردن پیام در واتساپ

حذف گفتگو در واتساپ برای طرف مقابل

پاک کردن پیام واتساپ برای خودتان هر چقدر هم قدیمی باشد، هیچ محدودیت زمانی ندارد و خیلی راحت می‌توانید با لمس پیام مورد نظر برای چند ثانیه و انتخاب گزینه “Delete for me” آن را حذف کنید. با این حال، حذف گفتگو در واتساپ برای دو طرف مشمول محدودیت زمانی است و شما تا مدتی کوتاه می‌توانید اقدام به حذف دو طرفه پیام در واتساپ بکنید.

اگر گوشی جدید خریداری کردید و دنبال نصب مجدد واتساپ بدون پاک شدن اطلاعات هستید، در مقاله‌ای جداگانه این موضوع را بررسی کردیم.

آموزش راهکار پاک کردن پیام واتساپ

متاسفانه پاک کردن پیام واتساپ برای دو طرف در این برنامه مسدود شده است. درواقع برای پیامی که مدت‌ها قبل یا حتی سال گذشته ارسال کرده‌اید و الآن می‌خواهید آن را حذف کنید، دیگر گزینه “delete for everyone” وجود نداشته و فقط می‌توانید آن را برای خودتان حذف کنید. برخی فکر می‌کنند در این مواقع تنها راهشان دیلیت اکانت واتساپ است، اما این روشی نیست که باید انجام دهید! راه‌حل اصلی پاک کردن چت واتساپ همان ترفندیست که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد…

برای حذف پیام واتساپ برای همه در ابتدا باید از خاموش بودن اینترنت خود اطمینان حاصل کنید و تا مرحله آخر به هیچ وجه نباید آن را روشن کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

واتس‌اپ را باز کنید و به سراغ پیامی که قصد حذف کردن آن را دارید بروید.تاریخ و ساعت ارسال آن را یادداشت کنید.به تنظیمات گوشی بروید.حالت اتوماتیک ساعت را غیرفعال کرده و به صورت دستی، تاریخ و ساعت را طبق همان زمانی که یادداشت کردید، تنظیم کنید.دوباره وارد واتس‌اپ شوید.حال دستتان را بر روی آن پیام نگه دارید و برروی سطل آشغال ضربه بزنید.در اینجا خواهید دید که گزینه “delete for everyone” ظاهر می‌شود.بعد از اینکه پیام را پاک کردید، تاریخ و ساعت خود را به حالت اول بازگردانید.بعد تنظیم دوباره زمان، اینترنت خود را روشن کرده و به واتس اپ برگردید. دیگر آن پیام را نه شما خواهید دید و نه طرف مقابل.

ممکن است در برخی مارکت‌ها نیز تبلیغات برنامه حذف دوطرفه پیام در واتس اپ بعد از چند روز را ببینید که عموماً نتیجه دلخواه شما را در پی نخواهد داشت و بهترین روش پاک کردن پیام های قدیمی در واتس اپ ایفون و اندروید، همین ترفند ساده‌ایست که آموزش دادیم. می‌توانید با نصب دو واتساپ در یک گوشی این قابلیت را تست کرده و کارکرد آن را مشاهده کنید.

قیمت ویژه: ۸,۶۸۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 6 Series 40mm Aluminum

قیمت ویژه: ۱۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

تبلت Xiaomi Pad 6 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi 12 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۲,۳۵۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit Bip 3

قیمت ویژه: ۲۷,۹۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹,۲۹۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit T-Rex 2 گلوبال

همچنین اگر گوشی شما دیگر قدیمی شده و با نسخه‌های جدید واتساپ سازگاری ندارد، با آگاهی از قیمت روز گوشی می‌توانید بهترین انتخاب را برای خرید یک مدل بروز داشته باشید.

حذف پیام در واتساپ بدون اثر

پاک کردن پیام در واتس اپ بدون رد همچنان در این مسنجر امکان‌پذیر نیست و حتی اگر طبق روش بالا، اقدام به پاک کردن پیام واتس اپ کنید، باز هم اثر پاک کردن پیامتان در چت برای طرف مقابل قابل مشاهده است. همچنین این نکته را هم بدانید که در مقاله‌ای دیگر بطور مفصل درباره غیر فعال کردن واتساپ صحبت کرده‌ایم و راه و روش‌های آن نیز ممکن است روزی بکارتان بیاید.

متاسفانه در واتس اپ ترفندهای زیادی وجود ندارد، گرچه می‌توان امید داشت مشکلات حذف پیام واتساپ در آپدیت‌های بعدی بهبود یابد. نظر شما چیست؟ آیا شما از این روش یا ترفندهایی مثل چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم باخبر بودید و از آن استفاده کره‌اید؟ اگر شما هم ترفندهای دیگر این برنامه را می‌شناسید یا درباره این ویژگی سوالاتی دارید، خوشحال می‌شویم آن‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۳۳ رای

سوالات متداول

آیا برای حذف دوطرفه پیام های قدیمی در واتس اپ به دانلود برنامه احتیاج داریم؟

خیر، برای حذف دوطرفه پیام های قدیمی در واتس اپ تنها برنامه‌ای که نیاز دارید خود واتس اپ و تنظیمات گوشی است که روش آن را در اینجا به شما آموزش داده‌ایم. بنابراین به برنامه حذف پیام های قدیمی در واتس اپ احتیاجی نیست.

چگونه پیام های قدیمی واتس اپ را پاک کنیم؟

پاک کردن پیام‌های جدید به صورت دو طرفه که بسیار راحت است. مشکل دقیقاً زمانی شروع می‌شود که می‌خواهید به حذف دوطرفه پیام قدیمی در واتس اپ اقدام کنید. ما راه‌حل این مسئله را به صورت یک ترفند کاربردی برای شما تهیه کرده‌ایم.

حذف دوطرفه پیام های قدیمی در واتس در ایفون هم انجام می‌شود؟

بله، شما هم می‌توانید به حذف دوطرفه پیام در واتس اپ ایفون اقدام کنید هم اندروید، چون تنها چیزی که لازم دارید، تنظیمات ساعت است و خود اپلیکیشن واتس اپ.

در واتس اپ گزینه حذف دو طرفه را نمی‌بینم، باید چه اقدامی کنم؟

واتس اپ بعد از مدتی این گزینه را برای کاربران غیر فعال می‌کند و امکان حذف دو طرفه پیام را از ما می‌گیرد. در این صورت تنها راه ممکن استفاده از ترفند ساعت است که در این مقاله آن را توضیح داده‌ایم. برای انجام آن به برنامه حذف دوطرفه پیام های قدیمی در واتس اپ احتیاج نخواهید داشت.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!