فانی لند‌

راهنمایی برای مشاهده پیام های حذف شده در واتساپ! + ویدیو به روش جذاب

برخی اوقات نیاز به پیام‌های پاک شده خود داریم، اما چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم ؟ در این مقاله این موضوع را آموزش خواهیم داد.

ویدیو چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم

توصیه می‌کنیم با آگاهی از قیمت روز گوشی یک مدل بروز را انتخاب کنید تا بتوانید از آخرین ورژن‌ این مسنجر محبوب استفاده نمایید.

چگونه پیام های حذف شده طرف مقابل واتساپ را برگردانیم

دیدن پیام های حذف شده واتساپ این روزها کلاهبرداری در فضای مجازی بیداد می‌کند و گاهی تنها مدرکی که از آدم کلاهبردار باقی مانده، چت واتساپی است که پاک شده یا اینکه دوستی پیامی برای شما ارسال کرده و قبل از اینکه شما فرصت خواندن آن را داشته باشید، حذفش می‌کند و شما می‌خواهید اقدام به بازیابی پیام های واتساپ کنید؛ یا ممکن است از شانس بد، درگیر فردی کلاه‌بردار باشید و بخواهید پیام‌های پاک شده مکالمه‌هایتان را محفوظ نگه دارید. در ادامه قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم تا نیازی به بازیابی کل پیام‌ها نداشته باشید.

از آنجایی که حذف پیام در واتساپ بدون اثر ممکن نیست، هر زمان که شخصی پیامی برای شما ارسال کرده و آن را حذف می‌کند، متوجه می‌شوید و همین امر برای کنجکاوی ذهن شما کافیست. به منظور خواندن پیام های حذف شده واتساپ در ایفون یا اندروید به نصب یک اپلیکیشن جانبی نیاز دارید، پس قبل از هر چیزی برنامه «Notisave» را از طریق لینک‌های که در ادامه برایتان قرار داده‌ایم، دانلود و نصب کنید.

به منظور خواندن پیام های حذف شده واتساپ در ایفون یا اندروید به نصب یک اپلیکیشن جانبی نیاز دارد، پس قبل از هر چیزی برنامه «Notisave» را از هر منبعی که دوست دارید، دانلود و نصب کنید البته ما لینک دانلود آن را در اینجا قرارداده‌ایم.

در مرحله بعدی برای دیدن پیام های حذف شده واتساپ برنامه را باز کرده و گزینه Allow را فشار دهید و مطابق با روشی که در ویدئو مشاهده می‌کنید، برای برنامه اجازه دسترسی به نوتیفیکیش‌ها را صادر کنید.

بعد از آن، برای شما صفحه‌ای مطابق با عکس زیر باز می‌شود که در این قسمت باید برنامه‌ای را انتخاب کنید که نوتیفیکشن آن برای شما اهمیت دارد؛ پس درصورتی که می‌خواهید این برنامه خواندن پیام های حذف شده واتساپ را برای شما ممکن کند، تاگل مربوط به واتساپ را فعال کنید.

قیمت ویژه: ۸,۶۸۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 6 Series 40mm Aluminum

قیمت ویژه: ۵,۲۲۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit Active گلوبال

قیمت ویژه: ۹,۲۹۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit T-Rex 2 گلوبال

قیمت ویژه: ۲۷,۰۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۲,۳۱۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit Bip 3

قیمت ویژه: ۱۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

تبلت Xiaomi Pad 6 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

درنهایت می‌تواند برای امتحان این که خواندن پیام پاک شده واتساپ امکان‌پذیرست یا خیر؟ با نصب دو واتساپ در یک گوشی آن را تست کنید.

از این پس اگر شخصی پیام خود را پاک کرد، حتی در صورت دیلیت اکانت واتساپ فرد باز هم برنامه با ارسال نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می‌کند و اگر برنامه Notisave را باز کنید، می‌توانید پیام پاک شده را ببیند. به همین سادگی دیدن پیام پاک شده واتساپ ممکن می‌شود.

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم بدون برنامه

شاید احساس کنید که خواندن پیام های حذف شده واتساپ بدون برنامه ریسک پایین‌تری از نظر امنیتی داشته باشد و امکان هک شدن اکانت شما را کاهش دهد، اما متاسفانه همچین امکانی وجود ندارد. تنها راهتان اینست که از قبل عمل بکاپ گرفتن از واتساپ را انجام داده باشید و اکنون پیام ها را بازیابی کنید؛ با این حال احتمال اینکه زمان بندی بکاپ شما با تایم حذف شدن پیام یکی باشد، بسیار پایین و عملاً غیرممکن است. در نتیجه میتوان گفت که چنین تنظیمات و قابلیتی در واتساپ وجود ندارد.

بنابراین خواندن پیام حذف شده واتساپ بدون استفاده از برنامه‌های جانبی امکان‌پذیر نیست. تنها قابلیت هایی مثل غیر فعال کردن واتساپ و اکانت خود در این برنامه وجود دارد که در مقاله‌ای مجزا آن را بررسی کردیم.

در ضمن اگر می‌خواهید همه چیز را درباره نصب مجدد واتساپ بدون پاک شدن اطلاعات بدانید، می‌توانید به مقاله ما در مجله ۱۹کالا مراجعه کنید.

امیدست که پس از تماشای ویدئو و خواندن مقاله، توانسته باشیم جواب سوال چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم را بدهیم. به نظر شما بهترین برنامه برای خواندن پیام های حذف شده واتساپ چیست؟ حتماً نظر خود را در قسمت کامنت برای ما بنویسید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۵۳۶ رای

سوالات متداول

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم در ایفون ؟

✔️ برای این کار به نصب یک اپلیکیشن جانبی نیاز دارید که در مقاله اپلیکیشن را معرفی کردیم و روش استفاده از آن را در ویدئو به تصویر کشیده‌ایم.

خواندن پیام های حذف شده واتساپ بدون برنامه به چه صورت است؟

✔️ تا امروز روش موثری برای این کار وجود ندارد و خواندن پیام پاک شده واتساپ نیازمند نصب یک اپلیکیشن ثانویه است.

آیا خواندن پیام حذف شده توسط فرستنده در واتس اپ اندروید امکان‌پذیرست؟

✔️ بله، این کار با کمک اپلیکیشن ممکن می‌شود، اما در نظر داشته باشید که برای خواندن پیام‌ها باید از قبل برنامه را در گوشی خود نصب داشته باشید و بدیهست که خواندن پیام‌هایی که قبل از نصب برنامه پاک شده‌اند، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!