فانی لند‌

راهنمای کامل استفاده از قرص ویزارسین 100: رازی برای دوام بیشتر و بهبود مشکل نعوظ

برای آشنایی با طریقه مصرف قرص ویزارسین 100 برای تاخیری این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

قرص ویزارسین 100 برای تاخیری و رفع اختلال نعوظ

ویزارسین یا سیلدنافیل یک قرص محبوب اختلال نعوظ (ED) است که توسط مردانی مصرف می شود که در رسیدن به نعوظ کامل دچار مشکل هستند. این نسخه عمومی ویاگرا است، به این معنی که دقیقاً حاوی همان ماده فعال (سیلدنافیل سیترات) است و به همان روش عمل می کند. ویزارسین در سه دوز مختلف موجود است: 25 میلی گرم، 50 میلی گرم و 100 میلی گرم. اگر قصد مصرف ویزارسین را دارید، طریقه مصرف قرص ویزارسین 100 برای تاخیری و رفع اختلال نعوظ را در ادامه مطلب بخوانید.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای مردان

داروی اختلال نعوظ و تاخیری

اگر در نعوظ مشکل دارید، مهم است که ابتدا با پزشک مشورت کنید، زیرا می‌تواند نشانه ای از یک مشکل جدی سلامتی باشد. اختلال نعوظ وضعیتی است که در آن آلت تناسلی تناسلی سفت و منبسط نمی‌شود، زمانی که مردی از نظر جنسی برانگیخته است، یا زمانی که نمی‌تواند نعوظ خود را حفظ کند. وقتی مردی از نظر جنسی تحریک می‌شود، واکنش طبیعی بدن او افزایش جریان خون به آلت تناسلی او برای ایجاد نعوظ است. ویزارسین 100 با کنترل آنزیم به حفظ نعوظ بعد از سفت شدن آلت تناسلی کمک می کند. سیلدنافیل بدون اعمال فیزیکی برای آلت تناسلی، مانند آنچه در حین رابطه جنسی رخ می‌دهد، باعث ایجاد نعوظ نمی شود. اگر پزشک شما معتقد است که درمان مناسب است، می تواند قرصی مانند ویزارسین را تجویز کند.

ویزارسین 100 برای تاخیری و رفع اختلال نعوظ

ممکن است پزشک شما در همان ابتدا قرص ویزارسین 100 را برای شما تجویز کند، با این حال معمول‌تر است که با دوز 50 میلی گرم شروع کنید و در صورت عدم موفقیت تا 100 میلی گرم مصرف کنید.

ویزارسین 100 میلی گرمی باید دقیقاً به همان روش قرص با دوز کمتر مصرف شود: یک ساعت قبل از رابطه جنسی و با معده نسبتا خالی. تفاوت زیادی بین سیلدنافیل 100 میلی گرم و 50 میلی گرم وجود ندارد، اگرچه در کارآزمایی های بالینی، دوز بالاتر 82٪ موثر بود ، در مقابل 74٪ موثر بود.

اثرات سیلدنافیل 100 میلی گرمی بیشتر از دوز 50 میلی گرمی دوام نمی آورد، اما قوی‌تر است. این بدان معنی است که عوارض جانبی نیز می تواند بارزتر باشد.

عوارض جانبی مرتبط با سیلدنافیل شامل سردرد، گرگرفتگی صورت، حالت تهوع، سرگیجه و گرفتگی بینی است. آنها روی همه افراد تأثیر نمی گذارند، اما همانطور که قبلاً گفته شد، زمانی که سیلدنافیل 100 میلی گرمی مصرف می کنید، احتمال آنها بیشتر است.

در مورد تصمیم برای مصرف این دارو، اگر سیگار می کشید، اگر در 6 ماه گذشته عمل جراحی قلب انجام داده اید، اگر تا به حال نعوظی داشته اید که بیش از 4 ساعت طول کشیده است، و اگر اخیراً مقدار زیادی مایعات بدن خود را از دست داده اید (کم آبی) به پزشک خود اطلاع دهید.

همچنین بخوانید: قرص دیلی پلاس تاخیری

طریقه مصرف قرص ویزارسین 100 برای رفع اختلال نعوظ

سیلدنافیل سیترات در سراسر جهان توسط مردان مبتلا به اختلال نعوظ استفاده می شود. قرص ویزارسین 100 یا همان سیلدنافیل را در صورت نیاز قبل از فعالیت جنسی مصرف کنید. بهترین زمان برای مصرف ویزارسین حدود 1 ساعت قبل از فعالیت جنسی است، اما می توانید دارو را در هر زمانی از 4 ساعت تا 30 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف کنید.

سیلدنافیل معمولاً نباید بیش از یک بار در هر 24 ساعت مصرف شود. اگر شرایط پزشکی خاصی دارید یا از داروهای خاصی استفاده می کنید، ممکن است پزشک به شما بگوید که سیلدنافیل را کمتر مصرف کنید. می توانید سیلدنافیل را با یا بدون غذا مصرف کنید. با این حال، اگر سیلدنافیل را همراه با یک وعده غذایی پرچرب مصرف کنید، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا دارو شروع به کار کند.

ویزارسین 100 میلی گرم برای من کار نکرد. باید چکار کنم؟

اگر متوجه شده‌اید که قرص ویزارسین 100 برای تاخیری و رفع اختلال نعوظ شما بی اثر است، باید با پزشک تجویز کننده خود صحبت کنید. آنها احتمالاً به شما توصیه می‌کند تا قبل از اینکه به سراغ داروی دیگری بروید، چند بار دیگر آن را امتحان کنید.

از آنجایی که 100 میلی گرم بالاترین دوز موجود است، هرگز نباید قرص ها را دوبرابر کنید یا در 24 ساعت بیش از یک عدد مصرف کنید. سیلدنافیل 100 میلی گرمی بالاترین دوز بی خطری است که می توانید مصرف کنید – اگر بی اثر بود، باید درمان اختلال نعوظ (ED) دیگری را امتحان کنید.

درمان های جایگزین برای ED شامل قرص هایی مانند سیالیس  است که حاوی مواد فعال متفاوت است اما اثری مشابه سیلدنافیل دارد.

در برخی موارد، اگر ریشه ED شما روانی باشد، مشاوره ممکن است مفید باشد. در همین حال، ED ناشی از آسیب فیزیکی یا یک بیماری زمینه‌ای، ممکن است با درمان متمرکز یا تغییرات سبک زندگی مانند کاهش وزن و ورزش بهبود یابد.

همچنین بخوانید: چند ساعت بعد از رابطه میتوان قرص ال دی خورد

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از فانی لندبا موضع طریقه مصرف قرص ویزاسین 100 برای تاخیری و رفع نعوظ مورد پسند شما همراهان بوده باشد. توجه کنید که مصرف بیش از یک مرتبه این قرص در طول روز می تواند عواقب جدی داشته باشد، پس از آن پرهیز کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!