فانی لند‌

راز ویار ترشی در انتظار کودک: پیشگویی جنسیت نوزاد!

ویار ترشی در بارداری نشانه پسر است یا دختر؟ برای یافتن پاسخ ادامه مطلب را بخوانید.

ویار ترشی در بارداری نشانه پسر است یا دختر؟

بارداری می تواند یک زمان هیجان انگیز و مرموز برای مادران باردار باشد. یکی از جنبه های مورد بحث بارداری، هوس خوردن است. بسیاری از زنان در دوران بارداری هوس خوردن برخی غذاها یا نوشیدنی ها را تجربه می کنند. برخی افراد معتقدند که این هوس ها می تواند جنسیت کودک را نشان دهد. این مقاله بر اساس شایعات و یک مطالعه کوچک و تصادفی است که ویار به ترشی در بارداری را به جنسیت جنین مرتبط می‌کند. در ادامه می‌خوانید ویار ترشی در بارداری نشانه پسر است یا دختر؟ ویار ترشی و جنسیت جنین چه ارتباطی دارند.

همچنین بخوانید: جنین پسر از چند ماهگی تکان می خورد

ویار در بارداری از چه زمانی شروع می‌شوند؟

زمان مشخصی برای شروع هوس‌های بارداری وجود ندارد، اما اگر می خواهید بدانید چه زمانی آن را تجربه کنید، به احتمال زیاد در سه ماهه اول بارداری اتفاق می افتد. این زمانی است که بدن شما شروع به تجربه تغییرات هورمونی زیادی می کند. هوس ها معمولاً با پیشروی بارداری در سه ماهه دوم قوی تر می شوند، اما با ورود به سه ماهه سوم بارداری کاهش یافته و حتی ناپدید می شوند. البته برخی از زنان در دوران بارداری هیچ ویاری ندارند.

ویار ترشی در بارداری نشانه پسر است یا دختر؟

ویار خوردن ترشی در دوران بارداری فقط یک کلیشه نیست! و اگر غذایی که در تمام عمر از آن متنفر بودید، ناگهان برای شما تبدیل به خوشمزه ترین غذای دنیا شد، نگران نباشید. گفته می شود ویار ترشی در بارداری نشانه پسر دار شدن در رحم است. تصوری که پشت این موضوع وجود دارد این است که گفته می شود پسرها محیط اسیدی تری در رحم دارند. با این حال ارتباط بین بارداری و میل به غذا به طور کامل شناخته نشده است. در واقع این فرضیه تنها بر اساس تجربیات مادران بارداری که در طی این دوران به مصرف غذاهای ترش علاقه پیدا کردند، شکل گرفته است.

همچنین بخوانید: کارهای شب اقدام به بارداری

ویار ترشی و جنسیت جنین

در پاسخ به این سوال که بین ویار ترشی و جنسیت جنین ارتباطی هست مطالعاتی انجام شده است. این تحقیقات می گوید ترشی‌ها به عنوان میان وعده اصلی بارداری شناخته شده اند، اما این رابطه ویار و جنسیت جنین چیزی بیش از یک کلیشه است.

تحقیقات انجام شده توسط والری دافی، دانشیار دانشگاه کانکتیکات در استورز، نشان داد که میل به ترشی با کمبود مواد مغذی یا نیاز به کالری بیشتر مرتبط است. در حال حاضر مطالعات زیادی وجود ندارد که بگوییم این هوس های غذایی لزوماً به دلیل کمبود مواد مغذی است، بلکه ممکن است بیشتر به نوسانات هورمونی مرتبط با بارداری مرتبط باشد.

در عوض، برخی  تحقیقات  این تئوری را مطرح می‌کنند که این ولع ظاهراً عجیب، چنان کلیشه‌ای فراگیر است که زنان باردار ممکن است از نظر فرهنگی فکر کنند که می‌خواهند در طول بارداری، ترشی بخورند.

مصرف بیش از حد این مواد غذایی در طول ویار می تواند نتیجه خوبی نداشته باشد. یک استراتژی خوب مقابله ای برای مقابله با هوس های بارداری این است که مقداری از آنچه را که دوست دارید در مقادیر کم همراه با یک رژیم غذایی خوب و متعادل داشته باشید.

علت ویار یا تنفر نسبت به برخی غذاها در بارداری چیست؟

بدن از لحظه بارداری شروع به تغییر می کند. اعتقاد بر این است که تغییر هورمون‌ها و کاهش سریعتر مواد مغذی توسط بدن مادر ممکن است دلیل هوس بارداری باشد. این نظریه هورمونی بسیار جالب است، زیرا بدن زن در حال تطبیق با بارداری است و جنین در حال رشد اندام های تناسلی خود است، یک تغییر هورمونی بزرگ وجود دارد. این تغییر بسته به جنسیت جنین متفاوت است. پیروی از این قاعده فکری، به این معنی است که رولرکوستر هورمونی که باعث میل به غذا می شود ممکن است با جنسیت کودک مرتبط باشد. مانند ربط دادن ویار ترشی به پسر دار شدن! اما باید بدانید که سطح هورمون هر زنی متفاوت است. این منطقی است که چرا نظریه ویار برای برخی از مادران درست و برای برخی دیگر نادرست است.

بارداری حواس را تغییر می دهد، از جمله چشایی. 75 درصد از مادران در دوران بارداری رژیم غذایی خود را به نحوی تغییرمی دهند تا ویار یا بیزاری های خود را برآورده سازند. قبل از مصرف قندها و چربی های بدی که ممکن است هوس کنید، مطمئن شوید که نیازهای غذایی خود را برآورده می کنید. برآورده نکردن نیازهای بدن شما می تواند روی کودک در حال رشد و سالمتی شما تأثیر بگذارد.

همچنین بخوانید: جلوگیری از بارداری بعد از ریختن اسپرم با زعفران

سخن آخر

در این مطلب از فانی لندگفتیم ویار ترشی در بارداری نشانه پسر است یا دختر؟ ویار اغلب در سه ماهه اول شروع شده و در سه ماهه سوم تمام می‌شود. تصور میشود که آنها به دلیل تغییرات هورمونی در بدن شما ایجاد می شوند. انواع مختلفی از ویار وجود دارد، و اگر در حد اعتدال از آن ها لذت می برید، مشکلی ندارید. اگر متوجه شدید که هوس چیزهای غیرخوراکی مانند زغال سنگ دارید، با پزشک عمومی یا مامای خود صحبت کنید. می تواند نشانه کمبود ویتامین باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!