فانی لند‌

معجزه ژل رویال برای تقویت قوای جنسی 18+ خاصیت باور نکردنی دیگر • مجله تصویر زندگی

معجزه ژل رویال در تقویت قوای جنسی بر هیچکس پوشیده نیست، ژل رویال باعث بالا بردن میل جنسی در مردان می‌شود. مصرف این ماده توسط مردان، ترشح طبیعی تستوسترون را در بدن آنها بالا بالا می‌برد، از این جهت باعث کارکرد بهتر دستگاه تناسلی در مردان شده و قدرت باروری مردان را بالا می‌برد.

آیا می‌دانید که زنبور عسل به غیر از عسل طبیعی ماده شگفت انگیز دیگری با نام ژل رویال تولید می‌کند؟

ژل رویال از غدد شیری زنبورهای عسل ترشح شده و غذای اصلی ملکه زنبور عسل است.

از زمانی که انسان به خواص ژل رویال پی برده از ژل رویال برای تقویت قوای جنسی و سایر موارد درمانی و سلامتی استفاده می‌کند.

از این جهت نام این مقاله را معجزه ژل رویال گذاشتیم که ژل رویال به راستی در بعضی از موارد معجزه کرده و هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین آن شود.

۱.معجزه ژل رویال در تقویت قوای جنسی آقایان

معجزه ژل رویال در تقویت قوای جنسی بر هیچکس پوشیده نیست، ژل رویال باعث بالا بردن میل جنسی در مردان می‌شود.

مصرف این ماده توسط مردان، ترشح طبیعی تستوسترون را در بدن آنها بالا بالا می‌برد، از این جهت باعث کارکرد بهتر دستگاه تناسلی در مردان شده و قدرت باروری مردان را بالا می‌برد.

همچنین مصرف ژل رویال توسط مردان، در افزایش تعداد اسپرم و از همه مهمتر مرفولوژی اسپرم تاثیر بسزایی می‌گذارد.

مرفولوژی اسپرم به شکل اسپرم اشاره دارد که شامل اندازه سر و محتوای DNA سر، قطعه میانی و ساختار دم است.

بطور کلی ژل رویال قدرت جنسی مردان را بالا برده و در آنها نیرو و نشاط جوانی تولید میکند، توصیه ما به مردانی که قوای جنسی متوسط یا ضعیفی دارند این است که حتما یکبار ژل رویال را امتحان کنند، این ماده طبیعی بوده و امتحان آن نه تنها ضرری در پی ندارد، بلکه فواید دیگری برای بدن دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد.

۲.معجزه ژل رویال در ذخیره تخمدان و تنظیم قائدگی

ژل رویال می‌تواند تخمک گذاری را در بانوان منظم کرده و سایز و کیفیت تخمک را افزایش دهد. بسیاری از پزشکان مصرف شاه انگبین را دو ماه قبل از پروسه آی وی اف توصیه کرده و از خواص ژل رویال برای ناباروری استفاده می‌کنند.

معجزه ژل رویال در بالا بردن ذخیره تخمدان بر هیچکس پوشیده نیست! ژل رویال ذخیره تخمدان را بالا برده و قدرت باروری را در زنان افزایش می‌دهد.

اصطلاح ذخیره تخمدان (Ovarian reserve) به معنای این است که در هنگام آزمایش، چه تعداد تخمک در همان لحظه در تخمدان زن وجود دارد.

جنین دختر در رحم مادر در هفته بیستم، دارای هفت میلیون تخمک است که با گذر زمان این تعداد کاهش یافته و در هنگام تولد معمولاً نوزاد دختر حدود ۲۰۰,۰۰۰ تخمک دارد.

با بالا رفتن سن این میزان به مقدار قابل توجهی پایین می‌آید، مصرف ژل رویال نه تنها باعث بالا رفتن ذخیره تخمدان می‌شود، بلکه برای بانوان سرد مزاج مناسب بوده و باعث افزایش میل جنسی در آنان میشود.

۳.معجزه ژل رویال برای لک صورت از چین و چروک پوست

این ماده هم در صورت مصرف خوراکی و هم در صورت مصرف موضعی، به جوان سازی پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست کمک بالقوه ای می‌کند.

مصرف موضعی ژل رویال باعث از بین رفتن لک صورت و جلوگیری از چین و چروک پوست می‌شود.

شما میتوانید روزانه مقداری از ژل رویال را بصورت ماسک روی پوست خود قرار داده و پس از ۲۰ دقیقه بشویید.

این کار هزینه زیادی در بر ندارد و شما با خرید یک ژل رویال ۱۰ گرمی میتوانید برای مدت زمان ۳۰ روز این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ما برای جوانسازی پوست استفاده ۲۰ گرم ژل رویال برای مدت زمان ۲ ماه است، اگر این کار را بصورت مداوم برای مدت زمان ۸ هفته انجام دهید، آنگاه معجزه ژل رویال را بر روی پوست خود خواهید دید.

۴.جلوگیری از آلزایمر و پیر شدن سلول های مغزی

یکی از اثرات ژل رویال پیشگیری از آلزایمر و بهبود فعالیت های مغزی است، ژل رویال میتواند روند پیر شدن سلول های مغزی را در سالمندان کاهش دهد.

معجزه ژل رویال در بالا بردن تمرکز و بالا بردن بهره هوشی بر هیچکس پوشیده نیست، مصرف روزانه نیم گرم ژل رویال در سالمندان میتواند تمرکز و هوشیاری را بطور قابل توجهی در سالمندان بالا ببرد.

۵.تقویت حافظه و یادگیری در کودک و نوجوان

معجزه ژل رویال در کودکان و نوجوانان برای یادگیری و تمرکز حواس در ایام امتحانات مدرسه بر کسانی که آن را استفاده کرده اند پوشیده نیست.

تحقیقات بالینی در دانشگاهی در ایالت فلوریدا  نشان داده کودکانی که روزانه نیم گرم ژل رویال مصرف می‌کنند نسبت به کودکانی که به آنها دارو نما داده شده، از بهره هوشی بالاتر و تمرکز فکری بالاتری برخوردار بوده اند.

از آنجایی که ژل رویال برای حافظه کودک و نوجوان بسیار مفید است و عوارضی در پی ندارد، شما میتوانید، یک ماه قبل امتحانات مدرسه از ژل رویال برای تقویت حافظه کودک و نوجوان خود استفاده کنید.

۶.کاهش گر گرفتگی و عوارض یائسگی در بانوان

تحقیقات بر روی موش‌ها نشان داده که ژل رویال می‌تواند هورمون استروژن را در موش‌های یائسه افزایش دهد.

بطور کلی ژل رویال از اثرات منفی یائسگی جلوگیری می‌کند، همچنین ممکن است اثرات منفی استروژن اضافی را در سن جوانی کنترل کند.

اگر شما در مرز یائسگی هستید و یا اینکه یائسه شده‌اید، توصیه ما این است که این ماده را بصورت دوره ای استفاده کرده تا از معجزه ژل رویال برای یائسگی بی نصیب نمانید!

۷.درمان کمکی سرطان

بسیاری از پزشکان آسیب شناسی، از خواص ژل رویال برای بیماری سرطان آگاه هستند و استفاده از ژله رویال را برای پیشگیری و درمان کمکی سرطان توصیه میکنند.
اثرات ضد سرطانی ژله رویال اولین بار روی کودکان مبتلا به لوسمی، لنفوم و هپاتوبلاستومای حاد مورد برسی قرار گرفت.
ژله رویال نتایج مثبتی را در این بیماری ها نشان داد که در ذیل به آنها اشاره می‌کنیم.
افزایش وزن و بهبود شرایط عمومی کودکان و افزایش تعداد گلبول های سفید، «نوتروفیل ها و لئوکوسیت» ها را شامل شد.
محققین اعتقاد دارند که هرچند این ماده اثرات ضد سرطان دارد ولی بیماران سرطانی نباید فقط به درمان با ژله رویال اکتفا کنند و باید درمان های لازم و نوین پزشکی را پیش ببرند.

۸.تقویت قوای بدنی در شیمی درمانی

ژل رویال می‌تواند برای کسانی که در پروسه شیمی درمانی و درمان های سخت هستند مفید واقع شده و باعث تقویت عمومی بدن در روند درمان شود.

مصرف روزانه ۱ تا ۳ گرم ژل رویال برای این افراد توصیه میشود که البته بیشتر پزشکان مصرف ژل رویال را در حال شیمی درمانی توصیه میکنند ولی به هر حال جهت مصرف ژل رویال حتما با پزشک خود مشورت کنید.

۹.درمان کمکی فشار خون و سلامت قلب و عروق

معجزه ژل رویال برای بهبود گردش خون و پایین آوردن چربی خون انکار ناشدنی است.

ژل رویال پارامترهای خونی مختلفی، نظیر کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید خون، افزایش سطح غلظت لیپوپروتئین کلسترول، کاهش سطح فیبرینوژن پلاسما و ترومبوز را تحت تاثیر قرار می دهد.
خواص ژل رویال برای بیماران قلبی عروقی به شرح زیر است:
ضد فشار خون، تنظیم کننده فشارخون و اثرات اتساع عروق، ضد تصلب شرایین، کاهش دهنده کلسترول خون، کاهش دهنده تریگلیسرید، افزایش (HDL) و کاهش سطح فیبرینوژن پلاسما و ترومبوز، محافظت از قلب ، تنظیم ضربان قلب و تا حدودی حل مشکلات آریتمی قلبی.

۱۰.تقویت عمومی بدن

ژل رویال برای کسانی که ضعف عمومی دارند بسیار مفید واقع می‌شود، اگر شما به قول معروف حال انجام کاری را نداشته و انرژی کافی برای انجام کارها ندارید، توصیه ما استفاده روزانه از ژل رویال است.

شما میتوانید یک ژل رویال ۱۰۰ گرمی تهیه کرده و روزانه به میزان ۲ گرم صبح ناشتا زیر زبان بگذارید تا معجزه ژل رویال را ببینید.

۱۱.بهبود عملکرد کبد و درمان کبد چرب

کبد چرب عارضه ای است که در دنیای مدرن و وجود خوراکی های صنعتی افرادی را درگیر می‌کند.

کبد چرب اگر درمان نشود میتواند به سیروز کبدی و سرانجام مرگ بی‌انجامد، پس کبد چرب را جدی بگیریم.

ژل رویال میتواند آنزیم های کبدی را کاهش داره و در کنار سایر روش های درمانی، کبد چرب را به حالت نرمال بازگرداند.

مصرف روزانه ۱ تا ۳ گرم ژل رویال برای افرادی که دچار کبد چرب هستند توصیه می‌شود.

۱۲.معجزه ژل رویال برای جلوگیری از پیری زودرس

ژل رویال با خواص آنتی اکسیدانی که دارد، روند پیری را کند کرده و با جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد، روند پیری را کند می‌کند.

مصرف سالانه ۳ تا ۴ دوره دو ماهه ژل رویال میتواند روند پیری را کند کرده، و از عوارض پیری جلوگیری کند.

اگر دچار پیری هراسی هستید و یا تاثیر سن را بر اندام های خود حس می‌کنید، توصیه ما به شما مصرف این ماده است.

۱۳.ضد دیابت و سندروم متابولیک

یکی از دیگر خواص ژل رویال پیشگیری و درمان دیابت است، این ماده در پیشگیری از دیابت مفید بوده و همچنین مقاومت به انسولین را در بیماران مبتلا به «دیابت نوع دو» کمتر می‌کند.
در سال ۱۹۵۶ اثرات ضد دیابتی این ماده منتشر شد، رویال ژلی با داشتن ترکیبات HDA و سایر اسید های چرب خواص ضد دیابتی دارد و مقاومت موش های آزمایشگاهی را به انسولین بهبود بخشده است.
در آزمایشی ۲۰ داوطلب با مصرف گلوکز به فاصله چند روز و پس از آن مصرف بیست گرم ژله رویال، مورد آزمایش قرار گرفتند. آنالیز سرمی به دست آمده از خون این اشخاص پس از دو ساعت از گذشتن مصرف رویال ژلی، بطور قابل توجهی سطح پایین قند‌خون را نشان می‌داد.
ژل رویال، ترکیباتی شبه انسولینی دارد که به داخل این ماده وارد می‌شود و احتمالا اثرات ضد دیابتی به خاطر وجود این مواد است.

۱۴.معجزه ژل رویال در تقویت سیستم ایمنی

یکی از خواص برجسته ژل رویال که تقریبا همه از آن آگاه هستند تقویت سیستم ایمنی بدن است.

ژل رویال با تقویت سیستم ایمنی، بدن را از بیماری های فصلی در امان نگه می‌دارد.

از این جهت یکی از توصیه های پزشکان مصرف ژل رویال در هنگام سرماخوردگی، کرونا و آنفولانزا است.

حتی در زمان ابتلا به بیماری‌های مختلف، این ماده می‌تواند روند بهبود را تسریع کند.

۱۵.معجزه ژل رویال برای زخم معده

ژل رویال با خواص ضد باکتری که دارد میتواند باعث کاهش هلیکوباکتری(که عامل اصلی زخم معده است) شود و در درمان زخم معده موثر واقع شود.

۱۶.مفید برای پروسه آی وی اف

مصرف ژل رویال با افزایش ذخیره تخمدان در بانوان و نیز بهبود کیفیت تخمک معمولا توسط پزشک زنان در پروسه آی وی اف توصیه می‌شود.

بهترین روش مصرف ژل رویال ۲ ماه قبل از زمان انجام آی وی اف بوده و حداقل دوز مصرفی ژل رویال برای این پروسه ۱۰۰تا ۲۰۰ گرم است.

میزان مصرف روزانه ژل رویال جهت آی وی اف برای زنان روزانه ۱.۵ تا ۳ گرم بوده و این میزان بستگی به شرایط بالینی و بودجه بیمار تعیین می‌شود.

از آنجایی که ژل رویال برای تقویت قوای جنسی مردان و نیز بهبود مرفولوژی و تعداد اسپرم هم مناسب است، مصرف هم زمان ژل رویال برای آقایان نیز توصیه می‌شود.

میزان مصرف روزانه ژل رویال برای آی وی اف برای زنان روزانه ۱.۵ تا ۳ گرم بوده و برای مردان هم ۱ تا ۲ گرم توصیه شده است.

۱۷.جلوگیری از پوکی استخوان در پیری

ژل رویال میتواند از پوکی استخوان در سنین یالا جلوگیری کند. مصرف دوره ای این ماده در سنین پایین تر میتواند روند پوکی استخوان را به تعویق انداخته و از پوکی استخوان در پیری جلوگیری به عمل آورد.

۱۸.جلوگیری از روند پارکینسون و ام اس

ژل رویال با بازسازی سیستم عصبی و جلوگیری از تخریب نورون ها میتواند روند بیماری ام اس و نیز پارکینسون را به تعویق بیاندازد.

معمولا مصرف ژل رویال برای جلوگیری از پیشرفت بیماری های پارکینسون و ام اس معمولا توسط پزشکان توصیه می‌شود.

خرید ژل رویال اصل مستقیم از زنبورداری علی بابا

برای بهره بردن از خواص ژل رویال، باید آن را از مکان معتبر تهیه کنید.

ژل رویال تقلبی نه تنها برای شما فایده ای ندارد، بلکه میتواند سلامتی شما را به خطر انداخته و برای شما مضر نیز باشد.

زنبورداری علی بابا با بیش از ۴۰ سال سابقه تولید عسل طبیعی و ژل رویال افتخار این را دارد تا این ماده ارزشمند را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

جهت خرید عسل طبیعی مستقیم از زنبوردار و آگاهی از قیمت ژل رویال، عسل علی بابا را در گوگل جستجو کنید و یا به آدرس سایت AlibabaAsal.ir بروید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!