فانی لند‌

راهنمای کامل لوسترهای ویدی آویز مدرن؛ شیک‌ترین انتخاب برای منزل شما – مجله تصویر زندگی

در این صفحه قصد داریم به معرفی لوستر ویدی آویز مدرن بپردازیم. امروزه در دنیای دکوراسیون اغلب ویدهای ویلا، لابی، هتل، مراکز خرید و غیره افراد به دنبال سادگی، ظرافت، خلوص و دریافت آرامش از فضای زندگی و یا محل کار خود هستند. سبک مدرن رفته رفته در دکوراسیون جا افتاده و از طرفداران و محبوبیت زیادی برخوردار است. لوسترهای مدرن ویدی نیز اصلی‌ترین المان برای نورپردازی ویدها هستند، شاید تصور کنید که این لوسترها ژورنالی یا پینترستی هستند و در ایران به ندرت و با قیمت نسبتا بالایی یافت می‌شوند اما این تصور کاملا نادرست است.

شرکت‌های معتبری اقدام به واردات و تولید انواع مختلفی از لوسترهای ویدی آویز مدرن می‌کنند، اما تخصصی‌ترین و معروف‌ترین آنها شرکت لوستر چراغ دستی است. مونتاژ یا تولید لوستر ویدی آویز مدرن کاستومایز ( سفارشی سازی شده ) با فضای پروژه، آماده سازی سریع، تنوع بالا در مدل‌های لوستر مدرن ویدی، دارا بودن تیمی متشکل از طراحان و مهندسین نور و روشنایی، ارائه با قیمتی مقرون به صرفه در کنار خدمات نصب و پس از فروش از دلایل محبوبیت این شرکت در ارائه و اجرا لوسترهای ویدی مدرن است.

لوستر وید چیست؟

لوستر وید نوعی لوستر بزرگ است که برای روشنایی فضاهایی با ارتفاع زیاد، مانند لابی‌ها، ویلاها، هتل‌ها، مراکز خرید، تالارها و غیره استفاده می‌شود. به زبان ساده‌تر وید، به وجود یک فضای خالی و باز به صورت نیم طبقه در میانه‌ی ارتفاع یک بنا می‌گوییم که حد مرز مشخصی برای ابعاد و سطح آن وجود ندارد، در واقع این کلمه یک واژه انگلیسی است که به معنای خالی یا پر نشده می‌باشد و البته وجود یک وید به معنای دوبلکس بودن یک ویلا نیست و تفاوت‌هایی میان این دو وجود دارد زیرا همانطور که گفتیم وید یک نیم طبقه است که مساحت آن نیز از مساحت سطح زیرین خود کمتر است. ممکن است در نگاه اول به این تعریف تئوری دچار سردرگمی ‌و پیچیدگی در تفهیم این موضوع شویم، اما با مراجعه به فروشگاه تخصصی لوستر چراغ دستی و مشاهده تصاویری از انواع لوستر مناسب وید در ویلا، هتل، لابی و مراکز تجاری و اداری و دیگر ساختمان‌ها این تعریف کاملا قابل درک می‌شود.

لوستر آویز ویدی یکی از لوسترهای شیک و جدید است که امروزه در طراحی نورپردازی ویدهای ویلا، لابی، هتل، پاساژها و مراکز تجاری بسیار به چشم می‌خورد. لوسترهای ویدی اغلب دارای طرح‌های بزرگ و شکل هندسی ‌منحصر به‌ فرد هستند و با استفاده از جنس‌های گوناگون مانند شیشه، کریستال، فلز و چوب ساخته می‌‌‌‌‌شوند. لوستر ویدی به دلیل ظاهر زیبا، روشنایی قوی و جذابیت خود، به عنوان یک قطعه تزئینات داخلی محبوب استفاده می‌شود. امروزه، بازار لوستر ویدی پر از مدل‌ها و طرح‌های متنوع است. اما همچنان قدمت و شکوه لوستر ویدی بالاست. قابل ذکر است که قطعات و متریال استفاده شده در ساخت این لوسترها، اغلب از جنس‌های گران‌ بها مانند بلور، کریستال نقش بسته است.

لوستر آویز

لوستر آویز از آن دسته لوسترهای لوکس و چشمگیر است که در اغلب در فضاهایی با ارتفاع سقف زیاد مانند ویدها استفاده می‌شوند. چینش و تعداد آویز این مدل لوسترها می‌تواند بر نورپردازی کلی سالن تاثیر گذار باشد. چه بخواهید یک لوستر لابی شیک و لوکس تهیه کنید، یا به دنبال لوستر ویلایی مدرنی برای سالنتان باشید، لوستر آویز ویدی می‌تواند یک گزینه جذاب و عالی، لوکس و کاربردی باشد.

لوستر آویز مدرن یا همان اسکالپچرها در شرکت چراغ دستی در متریال، اندازه، رنگ و تنوع بالای مدل‌ها وجود دارند. به راحتی می‌توانید با مراجعه حضوری به شوروم این شرکت و یا مراجعه آنلاین به سایت لوستر چراغ دستی از جدیدترین مدل‌های لوستر ویدی مدرن وارداتی و ایرانی دسترسی داشته باشید و مدل دلخواهتان را انتخاب کنید، اگر طی انتخاب به مشاوره نیاز داشتید کافیست با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند گردید.

لوستر آویز ویدی را می‌توانید ‌به عنوان لوستر وید ویلا، لوستر وید لابی، لوستر وید هتل، لوستر وید پاساژ و مراکز خرید استفاده کنید و با ایجاد یک نقطه کانونی نورپردازی سالنتان را تکمیل کنید.

ویژگی‌های لوستر آویز ویدی مدرن

برای شناخت ویژگی‌های لوستر آویز ویدی مدرن کافیست به مواردی که در زیر به آنها اشاره کردیم توجه داشته باشید:

دارای سبک مدرن با طراحی‌های خاص و ساده قابلیت کاستومایز ( شخصی سازی ) تعداد آویزقابلیت کاستومایز ( شخصی سازی ) چیدمان و ارتفاع آویزها تطبیق پذیری با دکوراسیون سبک مدرن ایجاد نقطه کانونی در سالن نور دهی کاستومایز و چند حالته اغلب هوشمند بوده و دارای ریموت هستند

خرید لوستر ویدی آویز مدرن

خرید لوستر ویدی آویز می‌تواند یکی از اصلی‌ترین نکات برای نور پردازی وید یک سالن باشد، زیرا همانگونه که ذکر شد ویدها با ارتفاع بلندتر از سالن به نقاطی قابل توجه در هر مکانی تبدیل می‌شوند و بایستی نور آنها به طور کامل تامین گردد، تا بتوانند سالن را نیز روشن کنند، برای خرید لوستر ویدی آویز باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

سبک: در ابتدا برای خرید لوستر ویدی به سبک کلی سالن توجه کنید، اغلب لوسترهای آویز ویدی در سبک مدرن و نئوکلاسیک هستند، توجه به این مورد از انتخاب اشتباه لوسترتان جلوگیری خواهد کرد.رنگ تم: حتما در انتخاب و خرید لوستر ویدی مدرن به رنگ کلی تم دکوراسیون خود توجه کنید و لوستری متناسب در تم رنگی دکوراسیونتان انتخاب کنید.اندازه: ابعاد و اندازه لوستر وید هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر سایز لوستر کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از حد استاندارد باشد به نقش این المان لطمه وارد کرده، یا سالن و دیگر وسایل را تحت تاثیر قرار می‌دهد و یا اصلا به چشم نخواهد آمد.ارتفاع: قبل از خرید لوستر ویدی مدرن ارتفاع کف تا سقف وید را اندازه گیری کنید، تا بتوانید در مناسب‌ترین ارتفاع لوسترهای آویز ویدی خود را نصب نمایید.میزان نوردهی: میزان نوردهی مدل لوستر ویدی انتخابی شما نیز بسیار مهم است تا بتواند به راحتی فضای سالن و وید را روشن نمایید برخی لوسترها از نورپردازی و توان بیشتری نسبت به برخی دیگر دارند، این مورد را هنگام انتخاب و خرید با فروشنده در میان بگذارید.ضمانت: مهم است که لوستر ویدی که می‌خرید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و همچنین دارای گارانتی و ضمانت باشد. چرا که لوسترهای ویدی عموما از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند و تعویض آنها چندان هوشمندانه نیست پس بایستی لوسترهای اصل با ضمانت معتبر تهیه نمایید.میزان بودجه و قیمت: هنگام خرید لوستر ویدی مدرن آویزی حتما به بودجه خود توجه کنید، قیمت لوسترهای ویدی از چند ده میلیون تا چند صد میلیون نسبت به اندازه و متریال نیز متغییر است.شرکت ارائه و اجرا کننده: شرکتی که از آن اقدام به تهیه و خرید لوستر ویدی آویز نیز می‌کنید مهم است، می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات مشتریان آنها در سایت از سابقه و تجربیات خرید دیگران بهره‌مند شوید. چراغ دستی یکی از اصلی‌ترین و تخصصی‌ترین تولید کننده و وارد کننده‌های لوستر ویدی است که تمامی خدمات ذکر شده در بالا را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

طراحی و ساخت لوستر وید می‌تواند جلوه‌ای خاص و منحصر به‌ فرد به فضای داخلی شما ببخشد. با انتخاب و نصب لوستر وید مناسب، می‌توانید فضایی زیبا و دلنشین برای خود ایجاد کنید. لوستر وید نوعی لوستر است که برای فضاهای بلند و باز مانند وید طراحی شده است. این لوسترها معمولاً از تعداد زیادی لامپ یا چراغ تشکیل شده اند که به‌ صورت آویز یا به طور مستقیم روی سقف و یا روی یک پنل نصب می‌شوند.

لوسترهای وید می‌توانند به فضای داخلی، زیبایی و شکوه خاصی ببخشند و باعث روشنایی و درخشش آن شوند. در طراحی و ساخت لوستر وید، باید به عوامل مختلفی مانند اندازه و شکل وید، سبک دکوراسیون داخلی و بودجه توجه داشته باشید. شما عزیزان کاربر و مشتریان گرامی با ورود به سایت فروشگاه تخصصی لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی چراغ دستی، در کنار مشاوران و کارشناسان این شرکت می‌توانید بدون داشتن کوچک‌ترین دغدغه‌ای، از لوستر وید و تمام محصولات ما را دیدن فرمایید و با خیالی راحت اقدام به خرید کنید. لوستر وید یکی از انواع لوسترهای بزرگ و مجلل است که می‌تواند نورپردازی بسیار زیبایی را ایجاد کند. طراحی و ساخت لوستر وید با دقت و توجه انجام می‌شود تا لوستر بتواند نیازهای کاربر را به خوبی برآورده کند.

شرکت چراغ دستی با داشتن تیمی متخصص متشکل از مهندسین طراح دکوراسیون و نور و روشنایی اقدام به تولید و اجرا پروژه‌های لوستر ویدی بزرگ می‌کند، هزاران پروژه موفق از لوسترهای ویدی ویلا، لوستر ویدی لابی، لوستر ویدی هتلی، لوستر وید پاساژها و مراکز خرید در کارنامه این شرکت متخصص است. با خیال راحت و اطمینان از کیفیت محصولات این شرکت در این صفحه اقدام به معرفی آن به شما عزیزان کردیم.

به طور کلی اگر به دنبال انتخاب و خرید لوستر ویدی برای ویلا، لابی، هتل، پاساژها و غیره هستید، کافیست به سایت چراغ دستی سر بزنید قطعا مدل لوستر ویدی دلخواهتان را در میان تنوع بالای آنها خواهید یافت.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!