فانی لند‌

همه چیز درباره امکانات هتل پارامونت دبی

هتل پارامونت دبی، یکی از بهترین هتل های امارات، با امکانات سطح بالا و قیمت باورنکردنی، تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به شهر آسمان‌خراش‌ها را هدیه می‌دهد. این هتل در نزدیکی مشهورترین برج دبی (برج خلیفه) و دبی مال یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر قرار دارد. در مطلب پیش‌رو، به‌طور مفصل امکانات هتل پارامونت را به شما معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی بیشتری آن را انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

آسایش و راحتی را در هتل پارامونت تجربه کنید

Paramount یک هتل پنج‌ستاره در مرکز شهر دبی است. ساختمان مجلل این هتل با نمایی لوکس و نورپردازی خیره‌کننده، در نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند. هتل پارامونت با صدها اتاق مجهز، حق انتخاب‌ خوبی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. در این هتل، به چندین زبان ازجمله انگلیسی، عربی، چینی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، فیلیپینی، روسی، اکراینی، پرتغالی و اسپانیایی، صحبت می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مثبت هتل پارامونت، سیاست‌های دوستدار کودک آن است که براساس آن، کودکان ۴ تا ۱۱ سال به‌صورت رایگان پذیرش می‌شوند. این مورد فرصتی برای خانواده‌ها فراهم می‌کند تا با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری در دبی اقامت داشته باشند.

امکانات رفاهی در هتل پارامونت دبی

در هتل پارامونت، طیف وسیعی از امکانات رفاهی مهیا شده است. اگر برای کار و یا برای تفریح به دبی سفر کنید، این هتل خدمات متنوعی برای راحتی و آسایش شما ارائه می‌دهد.

خدمات اتاق، خدمات خانه‌داری و خشک‌شویی

با خدمات اتاق ۲۴ساعته، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما در تمام شبانه‌روز پاسخ داده می‌شود. برای مثال، می‌توانید غذا یا میان‌وعده‌های خوشمزه سفارش دهید و در اتاق خود میل کنید. به‌علاوه، امکان صرف صبحانه در اتاق نیز وجود دارد.

با خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، هرچند روز که در هتل پارامونت اقامت داشته باشید، لباس‌های شما تمیز و اتوکشیده خواهد بود. گفتنی است که برای استفاده از این خدمات باید هزینه اضافه پرداخت کنید. خدمات خانه‌داری و نظافت مداوم اتاق‌ها نیز آرامش در محیطی تمیز و بدون میکروب را فراهم می‌کند.

خدماتی برای آرامش، تفریح و امنیت

صندوق امانات هتل، نگرانی شما را از بابت امنیت اشیای قیمتی و باارزش‌تان از بین می‌برد. فرآیند ورود و خروج در این هتل بسیار آسان و سریع انجام می‌گیرد؛ اما گاهی ممکن است قبل از مستقرشدن در اتاق یا بعد خروج از هتل، ساعاتی در لابی منتظر بمانید. در این شرایط، از چمدان و وسایل شما در انبار مخصوص چمدان نگهداری خواهد شد.

مناسب‌سازی برای هر مهمان با هر سلیقه و سبک

یکی از مهم‌ترین امکانات هتل پارامونت دبی، مهیاکردن فضای مخصوص سیگارکشیدن است. بدین‌ترتیب، مهمانان سیگاری می‌توانند با خیالی آسوده و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، از مکان مخصوص برای سیگارکشیدن استفاده کنند.

ارتباطات متصل

با اقامت در هتل پارامونت، از فضای مجازی، دوستان و محل کارتان بی‌خبر نمی‌مانید. اینترنت وای‌فای رایگان در تمام بخش‌های این هتل در دسترس است؛ بدین‌ترتیب، با مرور وب یا شبکه‌های اجتماعی، اوقات مفرحی خواهید داشت و درصورت تمایل یا نیاز می‌توانید کارهای‌ خود را نیز مدیریت کنید.

فروشگاه

در هتل پارامونت، اگر به اقلام ضروری یا تنقلات و خوراکی نیاز پیدا کنید، برای خرید این موارد مجبور به ترک هتل نخواهید بود؛ زیرا این مکان اقامتی لوکس، یک فروشگاه رفاهی دارد و اقلام موردنیاز شما را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده هتل پارامونت

در Hotel Paramount، به اوقات‌فراغت مهمانان اهمیت داده می‌شود و در این راستا، امکانات سرگرمی متنوعی فراهم شده است. برخی از این امکانات عبارت‌اند از:

شب‌های سینما
برنامه استندآپ کمدی
گالری‌های هنری موقت
زمین بازی بچه‌ها
قهوه‌خانه در محل
بوفه مناسب برای کودکان
اسنک‌بار
بار و رستوران
اینترنت وای‌فای در لابی و اتاق‌ها
پارکینگ خصوصی رایگان در محل بدون نیاز به رزرو
سرویس دربان
دستگاه خودپرداز
میز تور
تبدیل ارز
درب‌های ایمنی کودک
مرکز تجاری
امکانات برگزاری جلسه یا مهمانی با هزینه اضافی
نگهبانی ۲۴ساعته
سرویس بیداری
امکانات ورزشی (باشگاه بدن‌سازی و استخر)
سالن آرایشگاه
خدمات اسپا، سونا و ماساژ

اتاق‌های هتل پارامونت: مظهر تجمل و راحتی

هتل پنج‌ستاره پارامونت دبی دارای ۸۲۳ اتاق مجهز و مدرن در ابعاد مختلف است که با دکوراسیون جذاب و طیف گسترده‌ای از امکانات، آسودگی مهمانان را تضمین می‌کنند. در واحدهای اقامتی این هتل، امکاناتی مانند حمام خصوصی، مینی‌بار، آیینه، دوش، کیت خیاطی، دمپایی، لوازم‌بهداشتی، تلفن، تلویزیون و … مهیا شده است.

سوییت کارول یکی از سوییت‌های مجلل هتل با ۱۱۱ مترمربع، فضایی بزرگ و راحت را در اختیارتان قرر می‌دهد؛ با استراحت روی تخت کینگ در این سوییت، خوابی آرامش‌بخش خواهید داشت. سوییت چارلستون، مورد دیگری با فضایی جذاب به سبک قدیمی است. این سوییت ۱۰۵ مترمربعی، یک تخت سوپرکینگ دارد. سوییت ۱۰۵ مترمربعی دیگری به نام Don Corleone، حس‌وحال عصر طلایی هالیوود را ارائه می‌دهد؛ در این سوییت، اقامت در فضایی لوکس و استراحت روی تخت سوپرکینگ را تجربه خواهید کرد. ویژگی سایر اتاق‌ها و سوییت‌ها نیز به شرح زیر است.

سوییت ۱۴۵مترمربعی پارامونت با یک تخت سوپرکینگ و امکانات رفاهی مجلل
سوییت ۱۰۰متری پریمیر دارای تخت سوپرکینگ
اتاق ۴۵متری Scene با یک تخت سوپرکینگ و نمایی از منظره شهر
اتاق ۴۳متری صحنه، محیطی دنج با یک تخت دونفره راحت
سوییت ۹ متر مربعی Silver Screen با یک تخت سوپرکینگ
اتاق ۶۰متری استیج با طراحی مدرن و یک تخت سوپرکینگ

مشاهده قیمت هتل پارامونت دبی و رزرو آنلاین اتاق و سوییت

هتل پارامونت یکی از بهترین هتل های دبی واقع در مرکز شهر و در فاصله مکانی نزدیک با فرودگاه‌های دبی، برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال است. این هتل با چندصد اتاق و سوییت مجلل و مجموعه بی‌نظیری از امکانات رفاهی، ورزشی و تفریحی، اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را برای‌تان رقم می‌زند. پیش از رزرو هتل دبی ازجمله هتل پارامونت می‌توانید ویژگی‌ها و نرخ اتاق‌ها را در سایت فلای تودی مشاهده کنید و سپس فقط با چند کلیک، گزینه موردنظرتان را رزرو کنید. به‌علاوه، می‌توانید بلیط چارتر هواپیما دبی را هم ازطریق این سایت به‌آسانی تهیه کنید.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!