فانی لند‌

تصویر جدید محسن چاوشی خواننده در سن ۴۵ سالگی / بیوگرافی محسن چاوشی + عکس

به گزارش سلام نو، محسن چاوشی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر، خواننده و ترانه سرا است..

او تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته حسابداری می باشد که از مقطع راهنمایی به موسیقی علاقمند شد و در ۲۴ سالگی اولین آلبوم خود را منتشر کرد و با قطعه نشکن دلمو به شهرت رسید.

محسن چاوشی حسینی در شهر خرمشهر خوزستان به دنیا آمده است.

فرزند پنجم خانواده است و دو خواهر و سه برادر به نام های فرهاد، مهراد و هوشنگ دارد و پدرش از کارمندان شرکت نفت بوده و اصالت کرد تباری دارد.

در ۹ ماهگی با شروع جنگ آواره این شهر و آن شهر می شوند، آنها ابتدا به کرمانشاه رفتند و در نهایت سال ۱۳۶۲ برای همیشه به تهران مهاجرت کردند
او تا بیست سالگی با خانواده در شهرک شهید بهشتی مشهد به زندگی ادامه داد.

زندگی در مشهد را با سختی های جنگ که تنها سرگرمی اش فوتبال بود یا بازی با لاستیک تراکتوری
علاقه ای به درس نداشت و همان کلاس پنجم دوتا تجدید آورد و اول تا سوم راهنمایی هم دوبار ۱۰ تجدیدی آورد.

از دوران راهنمایی علاقه شدیدی به گوش دادن موزیک پیدا کرد و رفته رفته با سازهای بچگانه و کیبوردی برای خودش آهنگ می زد و میخواند.
بعد از رها کردن درس بخاطر شرایط سخت خانوادگی به دور از چشم آنها شروع به کار کرد.

از فروش ادویه و سوغاتی های مشهد بگیر تا کار کردن در کلاه دوزی و فروش سیگار در محله های دور از خانه که بخشی از هزینه های خود را جبران کند.

بعد از اینکه بزور دیپلم گرفت به سربازی رفت و در خدمت جز یگان تشریفات موزیک دژبان شد.

در سربازی ساکسیفون آلتو می زد و در ادامه آشنایی اش با چند نفر از بچه های فعال در حوزه موسیقی او را به استودیو های خانگی کشاند.

در همان ایام خدمت به پیشنهاد یک دوستی آهنگ کفتر چاهی را خواند.

بعد از مدتی چند کار از اشعار مریم حیدرزاده و حمید مصدق رو در قالب آلبومی تهیه کردند و برای مجوز به وزارت ارشاد بردند که آنجا بدلیل استاندارد نبودن اثر رد شد.

ولی اتفاقی آلبوم در سال ۱۳۸۲ پخش شد و روی اینترنت رفت و همین شد که او یکبار صدایش شناخته و معروف شد! آهنگ نفرین با شعر مریم حیدرزاده این دو را آن زمان به شهرت رساند.

چاوشی بعد از آلبوم نفرین، آلبوم های خودکشی ممنوع و لنگه کفش را سال ۱۳۸۴ منتشر کرد و یکسال بعد نیز آلبوم متاسفم را عرضه کرد.

او در سال ۱۳۸۶ برای فیلم سنتوری مرحوم داریوش مهرجویی موسیقی تیتراژ را خواند اما فیلم به دلیل مشکلات ممیزی توقیف شد و همین شهرت چاوشی را بیشتر کرد.

چاوشی که حالا مجوز دار شده بود در سال ۱۳۸۷ اولین آلبوم رسمی خود به نام یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد و از آن پس وارد چرخه تولید و انتشار گسترده موسیقی شد.

محسن چاوشی در سال ۱۳۸۸ وقتی ۳۰ ساله بود با خانم اسپاکو یوسفی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند پسر به نام زانکو است.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!