فانی لند‌

زمان عرضه و معرفی S24 FE: همه چیز درباره زمانبندی انتظارشده!

S24 FE کی میاد؟ در این مقاله به تغییرات احتمالی و زمان عرضه S24 FE پرداخته‌ایم. با ما در ۱۹کالامگ همراه باشید …

شاید خود سامسونگ هم انتظار چنین استقبالی را از نسخه Fan Edition نداشت و بعد از فروش بالای این محصولات تصمیم گرفت به صورت سالانه چند ماه بعد از عرضه پرچمداران، مدلی از این خانواده را نیز روانه بازار کند. گرچه در این مسیر هنوز با چالش‌هایی روبه‌روست و نمی‌توان هر سال به طور قطعی انتظار عرضه مدلی جدید از این خط تولید را داشته باشیم.

S24 FE کی میاد

طبق گفته‌ی کمپانی سامسونگ و انتظارات، زمان عرضه S24 FE اواسط تابستان عنوان شده بود، اما اینطور که به نظر می‌رسد، برای معرفی این مدل باید انتظار بیشتری بکشیم و آخرین گزارشات نشان دهنده اینست که عرضه این کالا با تاخیر مواجه شده و احتمالاً تا آخر سال ۲۰۲۴ از آن رونمایی خواهد شد.

در جدول زیر می‌توانید تاریخ عرضه گوشی S24 FE را به صورت میلادی و شمسی مشاهده کنید:

زمان حدودی عرضه به تاریخ میلادیزمان حدودی عرضه به تاریخ شمسیOctober-November 2024مهر تا آبان ۱۴۰۳

تغییرات احتمالی “S24-FE”

سری FE که در خانواده فلگشیپ کیلرها دسته بندی می‌شود و اکثر قابلیت‌های سری S را به ارث برده؛ با این وجود قیمت پایین‌تری دارد و همانطور که از نام آن پیداست، برای جلب رضایت طرفداران گوشی سامسونگ تولید شده است.

در مورد S24 FE اخبار ضد و نقیضی وجود دارد که باعث شده ویژگی‌های این مدل همچنان مبهم بماند، گرچه اکثر خبرگزاری‌ها ادعا کردند این مدل با نمایشگر ۶.۱ اینچی AMOLED عرضه خواهد شد و در قسمت سخت افزار نیز از قوی‌ترین چیپست حال حاضر اگزینوس و کوالکام استفاده می‌شود.

قیمت ویژه: ۶,۲۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۸,۰۶۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۲,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۳,۰۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۸۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

همانند گذشته شاهد دو نسخه از FE خواهیم بود که تراشه Snapdragon 8Gen3 برای بازار آمریکا و چیپست انحصاری اگزینوس ۲۴۰۰ در مدل گلوبال این گوشی محبوب استفاده خواهد شد که البته هر دو پردازنده تقریباً در یک سطح عملکردی قرار می‌گیرند و از نظر قدرت و پایداری یکی از بهترین‌های اندروید هستند.

احتمالاً بازهم شاهد باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و فست شارژ ۲۵ واتی خواهیم بود، گرچه انتقادات زیادی به فست شارژ نسخه قبل این فلگشیپ کیلر وارد بود که ممکن است کارشناسان کره‌ای را مجاب به ارتقاء آن کند. لنزهای دوربین نیز بعیدست با نسل قبل متفاوت باشد، گرچه تراشه بهتری در مدل امسال کار شده که قطعاً تاثیر خود را روی خروجی نهایی تصاویر خواهد گذاشت. شما می‌توانید اطلاعات کامل این محصول را به محض انتشار در مرجع موبایل ۱۹کالا مشاهده نمایید.

نظر شما درباره این قاتل پرچمدار جدید چیست؟ آیا تجربه استفاده از نسخه‌های Fan Edition را داشتید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!