فانی لند‌

پلتفرم بَر و رو در ۳۳ امین نمایشگاه زیبایی و تندرستی

در دنیای پرشتاب امروز، شاهد تحولات شگفت انگیز در تمامی عرصه‌ها، از جمله صنعت زیبایی و سلامت هستیم. ظهور استارت‌آپ‌ها در این حوزه، انقلابی به پا کرده و تجربه‌ای نوین و مدرن برای مشتریان رقم زده است. baroro یکی از این استارت‌آپ‌های پیشرو است که با هدف بهبود و مدرن‌سازی جامعه زیبایی و سلامت تاسیس شده و با ارائه خدمات ویژه به دنبال ارتقا سطح کیفی زندگی افراد است.

برورو پل ارتباطی شما با دنیای زیبایی و سلامت

برورو یک پلتفرم جامع در دنیای زیبایی و سلامت است که با ارائه خدمات و امکانات متنوع، به شما کمک می‌کند تا در مسیر رونق کسب و کار خود گام بردارید و به زیبایی و سلامتی خود و اطرافیانتان برسید.ولی برورو فقط برای آرایشگران نیست بلکه پلی ارتباطی بین افراد و ارایشگران حرفه ای است تا به شما کمک کند با بررسی نمونه کارهای کوتاهی و کوپ ، رنگ مو، فیبروز ابرو و… آرایشگران و بررسی قیمت، بهترین آرایشگاه را انتخاب کنید. ما در برورو معتقدیم که زیبایی و سلامت به جنسیت ربطی ندارد و با ارائه خدمات متنوع برای آقایان، ثابت می‌کند که مراقبت از زیبای مختص یک گروه خاص نیست.

سایت برورو

سی و سومین نمایشگاه زیبایی و سلامتی فرصتی عالی برای شناخت کامل برورو

برورو،برای اولین بار در سی و سومین نمایشگاه زیبایی و سلامتی حضور خواهد داشت. این فرصتی عالی برای تمام فعالان حوزه زیبایی، از جمله سالن‌داران و آرایشگران و همچنین افرادی که به دنبال زیبایی و سلامتی خود هستند است تا با برورو و مزایای بی‌نظیر آن آشنا شوند.

رونمایی پلتفرم بَرورو از بخش جدید خود در نمایشگاه دنیا هنر

برورو با افتخار از تاسیس بخش جدید خود در این نمایشگاه رونمایی می‌کند. این بخش جدید به طور خاص برای فروشندگان و تولیدکنندگان تجهیزات آرایشگاهی و آرایشی و بهداشتی طراحی شده است و فرصتی بی‌نظیر برای آنها فراهم می‌کند تا محصولات خود را به طیف وسیعی از مخاطبان معرفی کنند و به مشتریان جدیدی دست پیدا کنند. 

چرا نمایشگاه زیبایی و تندرستی، بهترین فرصت برای فعالان زیبایی است ؟

نمایشگاه زیبایی و سلامتی فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با جدیدترین محصولات و خدمات در حوزه زیبایی و سلامت، برقراری ارتباط با متخصصان این صنعت و کسب اطلاعات در مورد آخرین روندها و نوآوری‌ها است. این نمایشگاه هر ساله با حضور شرکت‌های بزرگ و معتبر و متخصصان برجسته از سراسر کشور برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر ایران به خود جلب می‌کند.

پوستر سی و سومین نمایشگاه بین المللی زیبایی و تندرستی

همچنین دنیای هنر برگزارکننده سی وسومین نمایشگاه زیبایی و سلامتی با دعوت ارایشگران سرشناس تلاش کرده تا این نمایشگاه را به یکی از خاص ترین نمایشگاه ها تبدیل و یک فرصت عالی برای فعالان حوزه زیبایی فراهم کند.

در این نمایشگاه می‌توانید:

از جدیدترین محصولات و خدمات در حوزه زیبایی و سلامت، از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات آرایشگاهی، محصولات مراقبت از پوست و مو، تجهیزات تناسب اندام و… دیدن کنید.

با متخصصان برجسته در حوزه زیبایی و سلامت مشاوره کنید و رازهای موفقیت در حوزه ارایشگری را بدانید.

.با شرکت‌های بزرگ و معتبر در این حوزه آشنا شوید و فرصت‌های همکاری را بررسی کنید.

نمایشگاه زیبایی و سلامتی علاوه بر استارتاپ ها و کسب و کار های زیبایی و سلامتی برای همه افرادی که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می‌دهند مناسب است. خانم‌ها و آقایان در هر سنی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند و از فرصت‌های متنوع آن بهره‌مند شوند.

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه:

تاریخ: ۱۰ الی ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳

ساعت :۱۱ الی ۲۱

مکان: مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال – طبقه E0 غرفه ۲۰ جنب سالن سخنرانی

اگر فعال حوزه زیبایی یا از علاقه مندان به این حوزه هستید، منتظر شما در این نمایشگاه هستیم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!