فانی لند‌

بازی Castle Crasher بعد از ۱۶ سال DLC جدیدی دریافت می‌کند

دوازده سال از انتشار بازی Castle Crasher روی استیم و ۱۶ سال پس از عرضه آن در اکس باکس لایو آرکید می‌گذرد و با این وجود، بسته الحاقی جدیدی به زودی برای این بازی منتشر می‌شود.

بسته‌ الحاقی Painter Boss Paradise نه تنها سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند، بلکه بخش‌های جدیدی را به بخش وورکشاپ استیم این بازی اضافه می‌کند تا بازیکنان اسکین‌های طراحی شده توسط خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اگرچه Castle Crashers برای اولین بار روی ایکس باکس عرضه شد و در حال حاضر روی کنسول‌های سونی و نینتندو سوییچ در دسترس است، اما این بسته الحاقی به صورت انحصاری در دسترس بازیکنان رایانه‌های شخصی و استیم قرار خواهد گرفت.

هنوز هیچ قیمت مشخص یا تاریخ انتشار قطعی از این بسته در دسترس قرار نگرفته، اما عبارت «به زودی» تنها چیزی است که سازندگان این بازی تا الان بیان کرده‌اند. بازی Castle Crashers، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم با بیش از ۸۷ هزار نقد مثبت بوده که نمره ۱۰ از ۱۰ را از طرفداران دریافت کرده است.اثری چندنفره و جذاب که بازیکن‌ها را در برابر یک دیگر قرار داده یا آن‌ها را با مبارزه با باس‌ها و دشمنان بازی تشویق می‌کند.

اگر از طرفداران کنسول Xbox 360 هستید، فراموش نکنید که مایکروسافت فروشگاه دیجیتال Xbox را دیروز تعطیل کرده است و این به آن معناست که دیگر نمی‌توان این بازی را به صورت دیجیتالی روی این کنسول خریداری کرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!