فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Blade of God

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Blade of God همراه ویجیاتو باشید.

باید به این موضوع اشاره کرد که بازی‌های اکشن همیشه یک سر و گردن نسبت به سایر بازی‌های ویدئویی برتر بودند. این بازی‌ها به لطف گیم‌پلی هیجان‌انگیزی که داشتند، خیلی زود تبدیل به نمادی برای بازی‌های ویدئویی شدند و اکثر بازی‌سازها در پروسه ساخت بازی‌هایشان نیم‌نگاهی به این سبک داشتند. پلتفرم موبایل موبایل جزو آن دسته از پلتفرم‌هایی است که در طول چندسال اخیر میزبانی فوق‌العاده برای بازی‌های اکشن بوده و اینطور می‌توان گفت که اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها باشید، باید روی پلتفرم موبایل حساب ویژه‌ای باز کنید. بنابراین اگر موبایل گیمرید، با بررسی بازی موبایلی Blade of God همراه ویجیاتو باشید.

بازی Blade of God که با نام Blade of God: Vargr Souls نیز شناخته می‌شود، برای اولین‌بار درست در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی مستقل کره‌ای PG Soul Games ساخته شد. عنوانی که برای پی‌سی و موبایل ساخته شده بود و بقدری موفقیت‌آمیز بود که سازندگان آن دنباله‌های مختلفی را نیز برای این بازی عرضه کردند. ما با یک بازی اکشن – نقش آفرینی رو به رو بودیم که تاثیرات مهمی از بازی‌های بزرگی چون گاد آو وار و سری دارک سولز گرفته بود و روی کاغذ، حرف برای گفتن داشت.

امروزه بازی موبایلی Blade of God برخلاف آن‌چیزی که انتظار می‌رود، چندان شناخته‌شده نیست. منتهی این موضوع ابدا به معنای بد بودن بازی Blade of God نیست و باور کنید که اگر به این بازی فرصت دهید و به سراغش بروید، یکی از جدی‌ترین تجربه‌های شما خواهد بود. این بازی روی مارکت گوگل پلی‌استور بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و امتیاز ۴ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده که آمار و ارقام چندان بدی برای یک بازی موبایلی به شمار نمی‌روند.

در بخش داستانی ما با یکی از زیباترین عناوین موبایلی رو به رو هستیم که با استفاده از روایتی خلاقانه، داستان متفاوتی از خیر و شر را به تصویر می‌کشد. داستان این بازی درباره نبردی میان انسان‌ها و موجودات اهریمنی است. سال‌هاست که انسان‌ها با اهریمن وارد نبرد شده‌اند و صلح و آرامش در دنیای این بازی رنگ باخته است. حال شما باید به عنوان قهرمانی افسانه‌ای به نام Chaos بازی کنید که قصد دارد با اهریمن وارد نبرد شود و طبیعتا در این مسیر با چالش‌های بسیاری رو به رو خواهد شد.

منتهی درست همانطور که انتظار می‌رفت، در بخش گیم‌پلی این بازی ما با یکی از خوش‌ساخت‌ترین عناوین موبایلی رو به رو هستیم. یک بازی اکشن – نقش آفرینی که جایگزین فوق‌العاده‌ای برای بازی‌های بزرگی چون دارک سولز و گاد آو وار روی پلتفرم موبایل است. داستان این بازی هماهنگ با گیم‌پلی آن پیش‌ می‌رود و شما با پیش‌روی در داستان این بازی، می‌توانید همه‌چیز را درست مانند تکه‌های یک پازل کنار یکدیگر قرار دهید تا از اتفاقات این بازی باخبر باشید.

برای اجرای بازی موبایلی Blade of God شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

Blade of God یک بازی کاملا آنلاین موبایلی است. اما این به آن معنا نیست که شما با یک بازی چندنفره رو به رو هستید. این بازی کاملا تک نفره است و شما برای تجربه آن باید به اینترنت متصل باشید. Blade of God توان رقابت با بازی‌های بزرگ کنسولی را دارد و با استفاده از گیم‌پلی هیجان‌انگیزی که به تصویر می‌کشد، خودش را به عنوان یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی نشان می‌دهد که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد و باید به سراغش رفت.

همچنین در نهایت باید گفت که در بازار بازی‌های موبایلی Blade of God از استودیوی PG Soul Games جزو آن دسته از بازی‌های باکیفیت و جذابیست که باید به سراغش رفت. اگر تاکنون موفق به تجربه سری گاد آو وار و یا دارک سولز نشده‌اید، Blade of God می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد و تجربه این بازی موبایلی ابدا خالی از لطف نیست و هر گیمری برای یک‌بار هم که شده روی پلتفرم موبایل باید به سراغ این بازی موبایلی بروید.

گرافیک بازی با استانداردهای روز پلتفرم موبایل ساخته شده و یکی از زیباترین‌ها در سبک خودش است. این بازی به لطف فضای هیجان‌انگیزی که روایت می‌کند، حرف برای گفتن دارد و تجربه آن در کالبد یک بازی موبایلی ابدا خالی از لطف نیست. همچنین بازی موبایلی Blade of God کارش را در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز به خوبی انجام می‌دهد و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی حرف برای گفتن داشته باشد.

اگر به دنبال جایگزینی برای سری دارک سولز و یا گاد آو وار روی پلتفرم موبایل‌اید، بازی دوست داشتنی Blade of God گزینه فوق‌العاده‌ای برای شماست که باید به سراغش بروید. عنوانی که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی PG Soul Games منتشر شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!