فانی لند‌

معرفی انیمه های عاشقانه 2024 سینمایی و سریالی ازدواجی، شاهزاده ای سلطنتی

بهترین انیمه های عاشقانه 2024 سینمایی و سریالی و ازدواجی را در این مطلب از فانی لندمشاهده کنید.

معرفی انیمه های عاشقانه 2024 سینمایی و سریالی

انیمه های ژاپنی و کره ای سال های زیادی است که در کشورهای مختلف از جمله ایران محبوب شده است. علاقمندان به این انیمه ها می توانند از بین کودکان، نوجوانان و حتی سنین بالاتر باشد. در این مطلب از فانی لندبه معرفی انیمه های عاشقانه 2024 سینمایی و سریالی ازدواجی، شاهزاده ای سلطنتی می پردازیم.

همچنین بخوانید: عکس پروفایل انیمه ای خفن دخترانه و پسرانه کیوت و فانتزی

معرفی انیمه عاشقانه 2024 سریالی و سینمایی

نشانه محبت (A Sign Of Affection)

تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2024 نام ژاپنی: Yubisaki to Renren استودیو: Ajia-do

مانگای محبوب نشانه محبت از سال 2019 تاکنون منتشر شده است و این انیمه عاشقانه محبوب 2024 نیز اقتباسی از آن است. انیمه نشانه محبت ماجرای دختری به اسم یوکی استرا روایت می‌کند که از بدو تولد دچار اختلال شنوایی بوده است. به همین دلیل، نمی‌تواند با مردم ارتباط زیادی برقرار کند.

او به طور تصادفی با مرد جذابی به نام ایتسومی ناگی (Itsuomi Nagi) آشنا می‌شود که می‌تواند به چندین زبان صحبت کند. آشنایی این دو نفر به سوی یک رابطه عاشقانه می‌رود.

شخصیت پایین‌رده توموزاکی مرحله دوم (Bottom-Tier Character Tomozaki)

ژانر: درام، عاشقانهتاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه شخصیت پایین‌رده توموزاکی را می توان به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 معرفی کرد که داستانی عاشقانه و جذاب دارد. شخصیت اصلی این داستان فومیا توموزاکی است که فردی طردشده و منزوی از اجتماع محسوب می شود و عمده وقت خود را سرگرم بازی کردن است.

فومیا با وجود مهارت بی نظیری که در بازی دارد، چندان در تعاملات خود با دیگران موفق نیست و به همین دلیل شخصیتی درون‌گرا پیدا کرده است.

با این حال تغییراتی در زندگی او شکل می گیرد. دختری به نام هینامی همبازی او که اتفاقا یکی از پرطرفدارترین دختران مدرسه است به کمک فومیا می‌آید و تلاش می‌کند به او برای غلبه بر چالش‌های شخصی خود در اجتماع کمک کند تا فومیا بتواند دوستانی پیدا کند.

همچنین بخوانید: شعر عاشقانه دلبرانه

معرفی انیمه های فیلم سینمایی ازدواجی 2024

 داستان حلقه های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)

تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2024نام ژاپنی: Kekkon Yubiwa Monogatari استودیو: Staple Entertainment

انیمه عاشقانه جدید 2024 داستان حلقه های ازدواج یکی از محبوبترین انیمه‌های عاشقانه 2024 است. این انیمه برای طرفداران انیمه‌های ایسکای و حارم جذاب خواهد بود.

داستان این انیمه عاشقانه 2024 مربوط به پسری به نام ساتو (Satou)  است که عاشق دوست دوران کودکی خود هیمه (Hime)  شده است. از اینجا، او به دنیایی دیگر می‌رود. ساتو متوجه می‌شود که هیمه در آن‌جا پرنسسی است و قرار است به زودی با پادشاه بعدی ازدواج کند.

دختران ستایش برانگیز هوکایدو (Hokkaido Gals Are Super Adorable)

ژانر: کمدیتاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از جذابترین انیمه های عاشقانه 2024 انیمه دختران ستایش برانگیز هوکایدو است که بر اساس مانگایی با این نام تولید شده است. ماجرای این انیمه درمورد نوجوانی دبیرستانی به نام سوباسا شیکی است که به تازگی از توکیو به هوکایدو نقل مکان کرده و به یکی از دختران زیبا و شیک‌پوش این شهر علاقه‌مند شده است. این دو نفر با هم همکلاسی می‌شوند و در مدتی کوتاه رابطه عاشقانه جدی را آغاز می‌کنند.

این انیمه را به جرات می توان از بهترین انیمه 2024 به حساب آورد زیرا طراحی جذاب و شخصیت‌هایی جالب و دوست‌داشتنی دارد که می تواند ارزش تماشای بالایی داشته باشد.

معرفی انیمه های سینمایی و سریالی شاهزاده ای 2024

دکتر الیس: بانوی سلطنتی با لامپ (Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp)

ژانر: عاشقانهتاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه جذاب دکتر الیس، به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 کره‌ای عاشقانه و تناسخی است که در کشورهای ژاپن و کره طرفداران زیادی دارد.

داستان این انیمه محبوب و عاشقانه 2024 با تناسخ شخصیت اصلی زن داستان شروع می‌شود. او بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرد که به عنوان یک دکتر توانا تحصیل کند اما دقیقا زمانی که همه چیز به خوبی در حال پیش‌رفتن است، او دوباره به زندگی سابق خود بازمی‌گردد. اینجاست که او باید بار دیگر برای زندگی خود تصمیم بگیرد.

کینگدام فصل 5 (Kingdom: Season 5)

ژانر: اکشنتاریخ انتشار: ژانویه 2024

کینگدام از زمان انتشار خود با توجه به محبوبیت بالایی که مانگا آن داشت به محبوبیت زیادی رسید و یکی از بهترین سریال های انیمه‌ ای از نظر تماشاگران شده است. حالا طرفداران این انیمه پرطرفدار مشتاقانه انتظار فصل پنجم آن را به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 دارند.

پیش بینی می شود که  تولید کنندگان دو انیمه محبوب و موفق قبل، یعنی ناروتو و بلیچ، در فصل پنجم کینگدام هم با هنرنمایی و تجربه خوبی که دارند، یک اثر شگفت‌انگیز را ارائه دهند. داستان فصل پنجم این انیمه هیجان انگیز که می‌تواند برترین انیمه 2024 باشد به نبرد کوکویو هیل مربوط است که یکی از بهترین بخش‌های داستانی مانگای این انیمه به حساب می آید.

همچنین بخوانید: متن ظهر بخیر عاشقانه

بلیچ: جنگ خونین هزارساله: درگیری (Bleach: Thousand- Year Blood War- The Conflict)

ژانر: اکشن، کمدی، درامتاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

انیمه بلیچ از زمان انتشار تا امروز در رده محبوب‌ترین انیمه‌ها بوده است و آرک پایانی آن تا امروز در دو بخش انتشار یافته است. سومین پارت آن که احتمالا 13 قسمت خواهد داشت نیز به عنوان یکی از برترین انیمه‌های 2024 به مبارزه جذاب و هیجان‌انگیز شخصیت منفی اصلی با کاراکتر رقیبش می‌پردازد. در تریلری که چندی پیش منتشر شد، ما شاهد حمله ایچیگو و دوستانش به قصر Soul King و فروریختن آن هستیم.

شاهزاده شیطان خانه موموچی (The Demon Prince Of Momochi House)

ژانر: فانتزی، عاشقانهتاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه شاهزاده شیطان خانه موموچی یکی از پرطرفداترین انیمه های فانتزی است که به داستان دختری به نام هیماری می پردازد. هیماری در تولد 16 سالگی متوجه می‌شود که خانه اجدادی‌شان به او به ارث رسیده است.

اما این یک خانه عادی نیست و همه اعتقاد دارند که این خانه نفرین شده و خطرناک است و هیچ کس نباید به آن وارد شود. با این حال، هیماری تصمیم می‌گیرد به صحبت های سایرین توجهی نکند و از خانه اجدادی استفاده کند. وقتی او این کار را می‌کند سه مرد مهمان خانه او می شود که گویا به هیچ وجه قصد ندارند از آنجا بروند.

فرشته احمق با شیطان می رقصد The Foolish Angel Dances with the Devil

ژانر: عاشقانه، فانتزیاستودیو: زمین بازی کودکان سرگرمی

بر اساس یک مانگای محبوب، فرشته احمق با شیطان می رقصد ، وارد یک عاشقانه ممنوعه می شود. داستان حول محور ماهیرو ، فرشته ای پاک دل که توسط همنوعانش طرد شده است، و ایچیکا ، شیطان منزوی که توسط خویشاوندانش طرد شده است، می چرخد. برخورد بعید آنها جرقه ارتباطی را ایجاد می کند که هنجارهای اجتماعی را به چالش می کشد و به یک عاشقانه زیبا و بالقوه خطرناک منجر می شود.

آپارتمان استودیویی، نور خوب، فرشته Studio Apartment, Good Lighting, Angel Included

ژانر: تکه ای از زندگی، عاشقانه، فانتزیاستودیو: دوگا کوبو

برای یک رمان عاشقانه تکه ای از زندگی با یک پیچ و تاب خارق العاده آماده شوید! استودیو آپارتمان، نورپردازی خوب، شامل فرشته، یاگومو ، یک کارمند اداری سخت کوش را دنبال می کند که به طور تصادفی به یک مجتمع آپارتمانی مخفی برخورد می کند که مخصوص موجودات ماوراء طبیعی غذا می دهد. زندگی جدید او زمانی که با فرشته ای شایان ستایش به نام سیلو هم اتاقی می شود، تغییر شگفت انگیزی پیدا می کند.

ادویه و گرگ: تاجر با گرگ دانا ملاقات می کند Spice and Wolf: Merchant Meets The Wise Wolf

ژانر: عاشقانه، ماجراجویی، فانتزی

Spice and Wolf یک انیمه عاشقانه کلاسیک است که به دنبال کرافت لارنس ، یک تاجر دوره گرد، و هولو ، خدای گرگ دانا و شوخ در قالب انسان است. سفر آنها در سراسر دنیایی با الهام از قرون وسطی مملو از شوخی‌های شوخ‌آمیز و عاشقانه‌ای است که سال‌ها طرفداران را مجذوب خود کرده است.

همچنین بخوانید: جملات مخ زنی کوتاه خنده دار، عاشقانه

معضل آرکدمون: چگونه عروس جن خود را دوست داشته باشیم An Archdemon’s Dilemma: How To Love Your Elf Bride

ژانر: عاشقانه، فانتزی، کمدیاستودیو: Tezuka Productions

چگونه عروس جن خود را دوست بداریم یک رمان سبک اقتباسی است که حسی از فانتزی را به ژانر عاشقانه تزریق می کند. داستان حول محور گرام ، یک آرش دیو قدرتمند است که مجبور می شود با شاهزاده زیبای جن، لیلیث، ازدواج کند . در حالی که گرام در ابتدا مقاومت می کند، او به تدریج یاد می گیرد که از لیلیت مراقبت کند و شراکت بعید آنها به یک عاشقانه دلگرم کننده و طنز تبدیل می شود.

پدربزرگ و مادربزرگ دوباره جوان می شوند

ژانر: عاشقانه، فانتزی، تخیلی

همانطور که از عنوان پیداست، این داستان عاشقانه در واقع در مورد یک زوج پیر است که به طور مرموزی به خود جوان خود بازگردانده می شوند. این زوج خوشبخت ناگهان خود را در آب های ناشناخته ای می یابند که جوانی خود را دوباره تجربه می کنند، اما مطابق دنیای مدرن.

حمله به تایتان

ژانر: هیجان انگیز و ماجراجوییانتشار: 2024

بر اساس یک سری مانگایی که در سال 2009 توسط هاجیمه ایسایاما شروع شد، حمله به تایتان در مورد جنگ دائمی بشریت علیه تایتان‌های هیولایی که درست بیرون دیوارهای تمدن کمین کرده‌اند، می‌چرخد. پس از مرگ مادرش به دست (و آرواره‌های تایتان)، پسری به نام ارن تصمیم می‌گیرد که به مقابله بپردازد. آنچه در ادامه می‌آید مجموعه‌ای انیمه‌ای است که مملو از اکشن‌های تپنده قلب، لحظات ترسناک عصبی و تعداد بدنی است که بازی تاج و تخت را سرخ می‌کند.

کلاس درس نخبگان فصل 3 (Classroom Of The Elite: Season 3)

ژانر: درام، تعلیقیتاریخ انتشار: ژانویه 2024

در فصل دوم انیمه دوست‌داشتنی کلاس درس نخبگان، با فاش شدن هویت واقعی آیاناکوجی، وضعیت به کلی تغییر کرد و این انیمه به محبوبیت زیادی رسید. با این اوصاف به نظر می‌رسد که فصل سوم این انیمه هم با پیش گرفتن همین مسیر می‌تواند به یکی از برترین انیمه های 2024 بدل شود.

یادداشت مرگ

ژانر: معمایی، ماجراجوییانتشار: 2024

لایت یاگامی نوجوانی است که با عنوان «یادداشت مرگ» اتفاق می‌افتد، دفترچه‌ای که به کاربرش اجازه می‌دهد هر کسی را به‌طور ناشناس فقط با نوشتن نامش بکشد. لایت از این قدرت استفاده می کند تا با برخی از سرسخت ترین جنایتکاران ژاپن برخورد کند و به ناچار شروع به رویاپردازی کمی بزرگتر می کند.

شیطان کش

ژانر: هیجانی، ماجراجویی

Demon Slayer محبوب‌ترین انیمه در حال حاضر روی کره زمین است – و دلیل خوبی هم دارد: برخی از هیجان‌انگیزترین و سخت‌ترین صحنه‌های مبارزه را که تا به حال به نمایش درآمده است، به رخ می‌کشد. استودیوی انیمیشن Ufotable همیشه به دلیل تسلط خود در اکشن مشهور بوده است، اما در اینجا از استانداردهای عالی خود عبور می کند. در انیمه موفق، تانجیرو به دنبال انتقام مرگ خانواده‌اش به دست شیاطین است و او را به سمتی هدایت می‌کند که عضوی از سپاه شیطان‌کش شود. در طول سفر تانجیرو، او با شیاطین ترسناک از طایفه ماه شیطان سر می زند.

همچنین بخوانید: کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقانه

سرنوشت / صفر

سریال Fate/stay night یک جهان گسترده است که حول جام مقدس متمرکز شده است، یک شی افسانه ای که به هر کسی که آن را به دست می آورد اجازه می دهد تا آرزوهای خود را برآورده کند. اما به این راحتی هم نیست. هر چند نسل، کاربران جادویی – معروف به Masters – در یک درگیری به سبک بتل رویال با هم درگیر می شوند تا به جام دست پیدا کنند. آنها در آن جنگ صلیبی توسط خدمتکاران، جنگجویان افسانه ای که از صفحات تاریخ و افسانه های دنیای واقعی بیرون کشیده شده اند، مانند گیلگمش و شاه آرتور، کمک می شوند.

تک رو فصل 2 (Solo Leveling: Season 2)

ژانر: اکشن، ماجراجویی، خیال‌انگیزتاریخ انتشار: ژانویه 2024

داستان درباره دنیایی است که در آن هیولاها قادرند از طریق دروازه‌هایی وارد دنیای انسان‌ها شوند. به همین دلیل افرادی آموزش دیده انتخاب شده اند تا با این هیولاها بجنگند و آن‌ها را از بین ببرند. یکی از این قهرمانان، شخصیتی به نام سونگ جین وو است که البته از جمله ضعیف‌ترین شکارچیان هیولا محسوب می‌شود. او بعد از اینکه از یک ماموریت خطرناک جان سالم به در می‌برد، به طرز مرموزی به قدرت‌هایی عجیب دست پیدا می کند.

دوست گوزن من نوکوتان My Deer Friend Nokotan

دوست گوزن من نوکوتان که در 6 ژوئیه منتشر می‌شود، برای کسانی که می‌خواهند کمدی سبک دلی تماشا کنند عالی است. داستان توراکو کوشی و ماجراهای شیطانی او با دختر آهویی را که یک روز در راه مدرسه نجات داده بود را به نمایش می گذارد.

دختر به عنوان نوکو شیکانوکو به مدرسه توراکو می‌پیوندد و او را به بازی‌های عجیب و غریب مختلف می‌کشاند. My Deer Friend Nokotan سریالی است که باید در آخر هفته با بچه های خود تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

های کارد فصل 2 (High Card: Season 2)

ژانر: اکشن، ماورایی، فانتزیتاریخ انتشار: ژانویه 2024

در اولین فصل از این انیمه دیدیم که فین اولدمن به عضویت یک گروه مخفی درمی‌آید. گروهی که مسئول جمع‌آوری کارت‌های جادویی از سراسر کشور است. پیش بینی می شود که در فصل دوم این انیمه همان داستان‌های فصل 1 دنبال شود و جزئیاتی از زندگی شخصیت‌های کلیدی داستان نیز فاش شود.

گربه روح آنزو  Ghost Cat Anzu

سگ‌ها را می‌توان نگهبان در نظر گرفت، اما گربه‌ها به همان اندازه یا حتی خشمگین‌تر و نترس هستند. حالا تصور کنید که همیشه یک جنگنده گربه به عنوان محافظ و بهترین دوست در کنارتان باشد. گربه روح آنزو این تخیل را برای شما زنده خواهد کرد.

کارین، یک بچه 11 ساله، توسط پدرش در خانه پدربزرگش رها می شود. بنابراین پدربزرگ از گربه روح خود، آنزو، می خواهد که از او مراقبت کند و این به نقطه عطفی عظیم در زندگی او تبدیل شد.

این تنها فیلمی است که در لیست ما در این ماه وجود دارد، اما ما نتوانستیم از گنجاندن آن مقاومت کنیم، پس آن را تماشا کنید.

سرباز زنجیر شده (Chained Soldier)

ژانر: اکشن، فانتزیتاریخ انتشار: ژانویه 2024

داستان مربوط به دوره زمانی از ژاپت است که باز شدن دروازه‌هایی مرموز منجر به ورود موجوداتی اهریمنی به نام شوکی به دنیای انسان‌ها می‌شود. درون این دروازه‌ها منبعی به نام پیچ نیز قرار دارد که اگر زن‌ها آن را لمس کنند از قدرت‌های ماورایی برخوردار می‌شود. در همین حین پسری به نام یوکی واکورا به داخل این دروازه‌ها کشیده می‌شود و با فرمانده گروه هفتم دفاع نیروهای شیطانی به نام کیوکا اوزن آشنا می‌شود.

همچنین بخوانید: تک جمله عاشقانه

بای بای، زمین Bye Bye, Earth

بای بای، زمین داستان دختری به نام بل لابلاک است که در دنیای حیوانات به دنیا آمده است. او که تنها انسان بود، همیشه احساس تنهایی می‌کرد و بی‌چهره نامیده می‌شد، زیرا ویژگی‌های بدنی مانند حیوانات را نداشت.

برای پایان دادن به تنهایی خود، او تلاشی را آغاز می کند تا بیشتر در مورد او بیاموزد و به طور بالقوه افرادی مانند او را در حالی که Runding، شمشیر بزرگی را حمل می کند، پیدا کند. در این راه، او با برخی از سخت ترین موقعیت ها روبرو می شود و ما شاهد غلبه بر آن موانع خواهیم بود.

اوشی نو کو فصل 2 (Oshi no Ko: Season 2)

ژانر: درام،‌ فانتزیتاریخ انتشار: سه ماهه دوم 2024

یکی از جذابترین و بهترین انیمه های 2024 بی‌تردید فصل دوم انیمه محبوب اوشی نو کو است که داستان آن درباره یک پزشک جوان کشته شده است که در حال تناسخ در نوزاد خود است.

عشق توسط دوقلوها تقسیم ناپذیر است Love Is Indivisible by Twins

بر اساس مجموعه رمان سبک ژاپنی به همین نام، عشق جدا نشدنی توسط دوقلوها داستان مثلث عشقی بین جون شیراساکی و خواهران همسایه‌اش، نائوری و ریومی، ارائه می‌کند. ریومی، اولین دوست دختر جون، از او جدا می شود و او شروع به قرار ملاقات با نائوری می کند.

جون بدش نمی‌آید که ساندویچ باشد، اما جالب است که ببینیم با چه کسی به پایان می‌رسد. این مجموعه انیمیشنی که در تاریخ 10 جولای منتشر می شود، نوید ارائه سکانس های کمدی و عاشقانه عالی را می دهد که در کنار عزیزان خود یا به صورت انفرادی از آن لذت خواهید برد.

شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

ژانر: عاشقانهتاریخ انتشار: آوریل 2024

داستان این انیمه درباره دختری به نام هاتورو است که چندان اهل روابط عاشقانه نیست اما با این وجود می‌کوشد درخواست هانانویی را برای یک قرار عاشقانه و آشنایی اولیه بپذیرد. به مرور این دو به قرار گذاشتن‌های خود ادامه می‌دهد تا جایی که همه آن‌ها یک زوج زیبا تصور می‌کنند. اما هر رابطه عاشقانه‌ای قطعا چالش‌های خاص و بسیاری دارد.

هیولای شماره 8 (Kaiju No. 8)

ژانر: فانتزی، اکشنتاریخ انتشار: آوریل 2024

این داستان در ژاپن رخ می‌دهد در حالی که دائما تحت تهاجم هیولاهایی به نام کایجو قرار می‌گیرد. حکومت ژاپن جهت مقابله با این هیولاها نیروهایی مخصوص آموزش داده است و مردی به ناک کافکا هیبینو از کودکی آرزوی پیوستن به این نیروهای مدافع در برابر کایجو را داشته است. با وجود همه آرزوهای بزرگی که کافکا داشته، او تا سن 32 سالگی هنوز نتوانسته آنطور که باید خود را نشان داده و ترفیع بگیرد.

متصدی بار: لیوان خدا (Bartender: Glass of God)

ژانر: سیننتاریخ انتشار: آوریل 2024

داستان انیمه متصدی بار که از بهترین انیمه های 2024 است، حول محور شخصیتی به نام ریو ساساکورا جریان دارد که یک متصدی بار حرفه‌ای محسوب می‌شود. او بهترین کوکتل‌های شهر را تهیه می‌کند و در هر قسمت این انیمه، شاهدیم که او چطور با توجه به مشکل و چالشی که مشتریان با آن مواجه‌اند، نوشیدنی‌هایی مخصوص تهیه می‌کند.

شکننده باد (Wind Breaker)

ژانر: اکشن، ماجراجوییتاریخ انتشار: آوریل 2024

درباره شخصیتی به نام هاروکو ساکورا است که تصمم گرفته قوی‌ترین فرد دنیا باشد. او اخیرا وارد دبیرستان فورین شده که به خاطر آموزش قدرتمندترین جنگجویان شهره است.

جنگجویانی که توسط این مدرسه آموزش می بینند وظیفه حفاظت از شهر در برابر نیروهای شر را بر عهده دارند اما نکته کلیدی اینجا است که هاروکو علاقه‌ای به این کار ندارد. او حتی تصمیم ندارد به عضویت هیچ دسته، گروه یا تیم مشخصی درآید و عاشق تنها جنگیدن است.

متالیک روژ (Metallic Rouge)

ژانر: اکشن، علمی تخیلیتاریخ انتشار: ژانویه 2024

داستان متالیک روژ درباره دو قهرمان زن است که در دنیایی ساکن هستند که در آن انسان‌ها و اندرویدها در کنار هم زندگی می‌کنند. در همین شرایط این دو برای ماموریتی به مریخ فرستاده می‌شوند تا 9 اندروید یاغی که اقتدار دولت را به چالش کشیده‌اند، سرکوب کنند. ایندو باید به هر شکل این اندرویدهای سرکش را نابود کنند.

همچنین بخوانید: عاشقانه ترین اسم ها برای عشقم

شیطان‌کش فصل 4 (Deamon Slayer: Season 4)

ژانر: اکشن، ماجراجوییتاریخ انتشار: آوریل 2024

انیمه شیطان‌کش از زمان انتظار تا امروز به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است. این انیمه با طراحی جذاب و داستان پرفراز و فرود خود توانسته به خوبی در دل مخاطبان جا باز کند.

مدرسه قهرمانانه من فصل 7 (My Hero Academia: Season 7)

ژانر: اکشن، ماجراجوییتاریخ انتشار: آوریل 2024

این انیمه در فصل جدید کمان خارق‌العاده جبهه آزادی از مانگا به نمایش گذاشته می‌شود. این یعنی دانش‌آموزان تجربه بهتری در مبارزه با یک سازمان شرور کسب می‌کنند.

برج خدا فصل 2 (Tower of God: Season 2)

ژانر: اکشن، ماجراجوییتاریخ انتشار: ژوئیه 2024

داستان این انیمه در دنیایی جریان دارد که در آن برجی به نام برج خدا، افراد برگزیده را به سمت خود فراخوانده و به آن‌ها قول برآورده‌کردن مهمترین آرزوی‌شان را می‌دهد. اما واقعیت این است که تنها آرزوی کسی برآورده می‌شود که بتواند خود را به بالای برج برساند.

شاهزاده خانم کتاب دوست Bibliophile princess

این انیمه درباره دختری نجیب زاده است که عاشق کتاب هاست و اکثر اوقات خود را با کتاب ها می گذراند. او با ولیعهد کشور نامزد است؛ ولی تصور می کند که این نامزدی فقط به خاطر این بوده که ولیعهد از دست ازدواج های قراردادی راحت شود و بتواند با خیال راحت به دنبال عشق زندگی‌اش برود.

دنیا هنوز زیباست The world is still beautiful

در کشور پادشاه خورشید، هرگز باران نمی بارد؛ به همین دلیل، پادشاه خورشید با دختر باران ازدواج می کند، کسی که قدرت احضار باران در هر زمانی را دارد. با این وجود، دختر باران بعد از ملاقات با پادشاه خورشید بسیار غافلگیر می شود؛ چرا که او فقط یک پسربچه 15 ساله است. شخصیت اصلی این انیمه، یعنی دختر باران و پادشاه خورشید، به ترتیب 17 و 15 سال سن دارند و از نظر بسیاری از بینندگان، قرار دادن بچه هایی با این سن در چنین شرایطی درست نیست.

سفید برفی با موهای قرمز Snow white with red hair

انیمه سفیدبرفی با موهای قرمز، اگرچه از نام داستان معروف “سفیدبرفی” استفاده می کند، ولی واقعا ارتباط خاصی با آن ندارد. این انیمه، داستان دختری موقرمز است که شاهزاده کشور، بعد از دیدنش، تصمیم می گیرد او را به عنوان صیغه سلطتنتی با خود ببرد؛ اما سفیدبرفی فرار می کند.

Maoyu – Archenemy & Hero

این انیمه، داستان قهرمانی است که برای نجات سرزمینش، به قلمروی ملکه شیطانی حمله می کند. اما در عوض، ملکه راه هایی برای کنار گذاشتن دشمنی ها به او نشان می دهد و از او می خواهد در نقشه اش برای نجات هر دو سرزمین مشارکت کند.

Saiunkoku, the story

داستان این انیمه، در سرزمینی به نام سایونککو رخ می دهد؛ جایی که هنوز با مسائل مربوط به بعد از جنگ دست و پنجه نرم می کند. شاهزاده ها، به خاطر قدرت، به جان هم می افتند و همدیگر را می کشند و در نتیجه، شاهزاده ششم امپراطور می شود.

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از فانی لندبا موضوع معرفی انیمه های عاشقانه 2024 سینمایی و سریالی ازدواجی، شاهزاده ای سلطنتی مورد پسند شما همراهان قرار گرفته باشد. شما هم می توانید محبوبترین انیمه های 2024 را در بخش نظرات با سایرین به اشتراک بگذارید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!