جذب 4 میلیون کاربر و 272 میلیارد دلار درآمد تپسی از اسپانسری یک برنامه در شبکه نسیم
تپسی پرده از جزئیات و اهداف قرارداد ۲۰۵ میلیاردیاش با شبکه نسیم برداشت.
به گزارش تجارت نیوز،
این شرکت با حضور در یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب، قصد دارد تا ۴ میلیون کاربر جدید جذب کند و درآمدش را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد.
اما چرا تپسی این قرارداد را تا الان فاش نکرده بود؟ تپسی در نامهای به سازمان بورس اعلام کرده که افشای زودهنگام این قرارداد به نفع رقیب (اسنپ) بود و میتوانست برنامههای رشد این شرکت را خنثی کند.
تپسی در قالب این قرارداد مبلغی حدود ۲۰۵ میلیارد تومان پرداخت میکند. تپسی درباره شیوه تعیین این قیمت توضیح داده که به دلیل نبود تعرفه مشخص مذاکرات طولانی و چانهزنیهای زیادی انجام داده است.
تپسی پیشبینی کرده که با این قرارداد، تا سال آینده درآمدش بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند. جذب 4 میلیون کاربر جدید هدف مهم تپسی از این قرارداد تبلیغاتی است.
منبع :
دیجیاتو