فانی لند‌

چطور نتایج کنکور را ببینیم؟

نتایج کنکور سال ۱۴۰۳ هم اکنون در سامانه جامع آزمون سراسری در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمره کل و نمرات خام خود را مشاهده نمایند. در ادامه به شما نشان می‌‌‌‌‌‌دهیم که چطور می‌توانید نتایج کنکور را مشاهده کنید.

مراحل مشاهده نتایج کنکور

ورود به سایت کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org

کلیک روی لینک مشاهده نتایج کنکور ۱۴۰۳

وارد کردن اطلاعات خواسته شده

مشاهده نتیجه​

جهت مشاهده جواب اولیه این آزمون باید وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شده و پس از انتخاب گزینه «سراسری» مطابق تصویر روی لینک «کارنامه اعلام نتایج کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» کلیک کنید.

داوطلبان می بایست از میان اطلاعیه های سازمان سنجش، گزینه اعلام نتایج علمی اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ را انتخاب کنند.

در این مرحله، مطابق تصویر، داوطلبان به سامانه جامع آزمون های سراسری وارد شده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایند.

داوطلبان پس از ورود به پرتال کاربری خود، بر روی گزینه کارنامه علمی اولیه کلیک کنند. 

در این مرحله داوطلبان با کلیک بر روی گزینه کارنامه علمی می توانند درصد دروس و نمره سوابق تحصیلی داوطلبان را مشاهده نمایند.

در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در نوبت دوم سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند کارنامه علمی اولیه به صورت مجزا نمایش داده می‌شود. برای داوطلبانی که فقط در یکی از دو نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، صرفاً کارنامه علمی مربوط به آزمونی که ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

آن دسته از متقاضیانی که گروه آزمایشی اصلی آنان در دو یا چند نوبت متفاوت بوده، باید گروه آزمایشی اصلی که می‌خواهند از آن انتخاب رشته کنند را حداکثر تا تاریخ ۱۸ مردادماه در حساب کاربری خود مشخص کنند.

در اینجا درباره نحوه محاسبه نمره کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ مطالعه کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!