فانی لند‌

طریقه مصرف قرص لیپوفیکس ۲۰ برای لاغری + زمان مصرف آن

آیا مصرف قرص لیپوفیکس 20 برای لاغری مفید است؟ طریقه و زمان مصرف آن را در این مطلب بخوانید.

طریقه مصرف قرص لیپوفیکس ۲۰ برای لاغری و زمان مصرف آن

قرص لیپوفیکس 20 یک داروی نسخه ای است که برای استفاده به عنوان قرص در دسترس است. معمولاً برای درمان کلسترول بالا استفاده می شود. قرص لیپوفیکس 20 دارای برخی کاربردهای ثانویه می باشد، از جمله اینکه برخی از افراد آن را برای لاغری مصرف می کنند. در این مطلب از فانی لندطریقه مصرف قرص لیپوفیکس ۲۰ برای لاغری و زمان مصرف آن ارائه می کنیم.

همچنین بخوانید: نحوه مصرف قرص فلوکستین برای لاغری

طریقه مصرف قرص لیپوفیکس ۲۰ برای لاغری

قرص لیپوفیکس 20 میلی گرمی برای درمان سطوح غیر طبیعی چربی استفاده می شود. قرص لیپوفیکس 20 میلی گرمی استاتین نیز نامیده می شود. لیپوفیکس 20 میلی گرم قرص / استاتین ها خط اول درمان برای مقابله با چربی خون هستند. این قرص به عنوان یک داروی کمکی در کنار رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش در کنترل چربی خون موثر است. این سبک زندگی باعث کاهش وزن می شود، به این علت است که برخی از افراد تصور می کنند قرص لیپوفیکس 20 برای لاغری مفید واقع می شود. با این حال قرص لیپوفیکس برای کاهش وزن گزینه مناسبی نیست. حتی در برخی افراد افزایش وزن به عنوان یکی از عوارض این قرص مشاهده شده است.

همانطور که اشاره کردیم، در حقیقت قرص لیپوفیکس 20 میلی گرمی باعث کاهش کلسترول بد و چربی و افزایش کلسترول خوب در انسان می شود. قرص لیپوفیکس 20 میلی گرمی از تولید کلسترول در بدن ما جلوگیری می کند، بنابراین به کنترل کلسترول در بدن ما کمک می کند.

با این وجود برخی از افراد مصرف کننده این دارو، ممکن است دچار کاهش وزن نیز شوند. این ممکن است ناشی از عوامل غیر مستقیم از جمله تغییر در سبک زندگی و رعایت رژیم غذایی سالم‌تر در کنار فعالیت بدنی بیشتر باشد که موجب لاغری و کاهش وزن فرد می‌شود. پس، هر چند این قرص به طور مستقیم برای کاهش وزن و لاغری تجویز نمی شود، اما می تواند با کنترل وضعیت چربی خون و تغذی سالم به سلامت کلی بدن و کاهش وزن کمک کند.

زمان مصرف قرص لیپوفیکس 20

قرص لیپوفیکس 20 میلی گرمی را می توان در هر زمانی از روز مصرف کرد. بسیاری از پزشکان نیز توصیه می کنند که این قرص را شب ها مصرف کنید زیرا سنتزل کلسترول در بدن در طول شب رخ می دهد.

با این حال بهترین زمان مصرف قرص لیپوفیکس 20 روزانه یک قرص پس از غذا خوردن است.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم و پهلو

دوز مناسب قرص لیپوفیکس 20

آتورواستاتین برای کاهش چربی های شناخته شده به عنوان کلسترول و تری گلیسیرید در خون استفاده می شود که کنترل آن از طریق رعایت رژیم غذایی کم چرب و تغییر سبک زندگی به خودی خود با شکست مواجه می شوند. آتورواستاتین با کاهش تولید کلسترول در بدن برای کاهش میزان کلسترولی که ممکن است بر روی دیواره رگ ها جمع شود و جریان خون به قلب، مغز و سایر قسمت های بدن را مسدود کند، عمل می‌کند.

دوز مناسب قرص لیپوفیکس 20 به سن، جنسیت و سابقه پزشکی بیمار بستگی دارد. علاوه بر شرایط پزشکی که برای آن توصیه می شود، علت مصرف نیز نقش مهمی در تعیین دوز صحیح دارو ایفا می کند. بهتر است دارو هر روز در زمان ثابتی مصرف شود. قرص باید به طور کامل بلع شود و از شکستن آن خودداری کنید. بهتر است همراه دارو یک لیوان آب میل شود.

احتیاط در مصرف قرص لیپوفیکس 20 برای لاغری

افرادی که از مشکلاتی مانند بیماری کبد، الکلیسم رنج می برند، باید از مصرف قرص لیپوفیکس 20 خودداری کنند، زیرا این می تواند عوارض جانبی شدیدی ایجاد کند.

زنان باردار و شیرده باید از مصرف این قرص خودداری کنند. مصرف قرص لیپوفیکس در این دوران می تواند موجب عواقب جدی و حتی نقص های مادرزادی در جنین شود. قرص لیپوفیکس برای زنان شیرده نیز ممکن است از طریق شیر به نوزاد منتقل شده و عوارض پیش بینی نشده ای ایجاد کند.

در صورت مشاهده هر گونه عوارض و حساسیت لازم است که سریعاً به پزشک مراجعه شود.

افرادی که شکل هایی از حساسیت به این دارو را در خود مشاهده کرده اند، باید از ادامه مصرف آن پرهیز کنند.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری شکم و پهلو

سخن آخر

در این مطلب از فانی لندبه موضوع طریقه مصرف قرص لیپوفیکس ۲۰ برای لاغری + زمان مصرف آن پرداختیم. همانطور که گفتیم این قرص به طور مستقیم برای لاغری تولید نشده است و کاربرد اصلی آن کنترل کلسترول و عوارض آن است. این دارو باید با تجویز پزشک مصرف شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!