سازندگان Baldur’s Gate 3 نگران بیش از حد کوتاه شدن بازی بودند
بالدرز گیت ۳ (Baldur’s Gate 3) یکی از بهترین عناوین سال گذشته بود، ولی کارگردان بازی از موفقیت آن به هیچ وجه مطمئن نبود.
اسون وینکه (Swen Vincke)، مدیرعامل Larian Studios، در مصاحبهای جدید با BAFTA از نگرانیهای خود دربارهی اندازه بازی Baldur’s Gate 3 صحبت کرد. او بیان کرد که در ابتدا برنامههای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده بود، اما بسیاری از این محتواها به دلیل محدودیتهای تولیدی حذف شدند.
به نظر میرسد که محتوای زیادی از ورژن نهایی بازی حذف شده بود و وینکه توضیح داد که در طراحی اولیه، برج Moonrise قرار بود شامل دو برج باشد. با این وجود در نهایت یکی از آنها حذف شد و او نگرانی بود که بازی خیلی کوتاه شد باشد. با این وجود بالدرز گیت یکی از بزرگترین و بهترین بازیهای تاریخ محسوب میشود که ارزش تکرار بسیار زیادی هم دارد.
برای بازیکنانی که امیدوار بودند محتواهای حذف شده در آینده به بازی اضافه شود، خبرهای خوبی وجود ندارد. استودیو لارین از همان ابتدای گفته بود که خبری از بسته الحاقی برای این عنوان نخواهد بود. همچنین توسعه دهندگان چندی پیش تایید کردند که دیگر روی Baldur’s Gate 3 کار نمیکند و روی پروژههای جدید تمرکز دارد.
Baldur’s Gate 3 هماکنون روی پیسی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.