فانی لند‌

چجوری بفهمیم چقدر نت داریم ایرانسل و همراه اول + کد باقیمانده اینترنت

اگر می خواهید بدانید چقدر نت ایرانسل و همراه اول دارید و با کد باقیمانده اینترنت آشنا شوید، این مطلب از فانی لندرا دنبال کنید.

چجوری بفهمیم چقدر نت داریم

ارائه دهندگان خطوط تلفن همراه ایرانسل و همراه اول، از محبوب ترین اپراتورهای کشور هستند که مشترکین بسیار زیادی هم دارند. هر یک از اپراتورها خدمات ضروری و مفیدی را در اختیار قرار می دهد. یکی از آنها مطلع شدن از باقیمانده نت مصرفی می باشد. در این پست از فانی لندشرح می دهیم که چجوری بفهمیم چقدر نت داریم ایرانسل و همراه اول و کد باقیمانده اینترنت را ارائه می کنیم.

همچنین بخوانید: آهنگ پیشواز ملایم همراه اول

چجوری بفهمیم چقدر همراه اول نت داریم + کد باقیمانده اینترنت

در اینجا قصد داریم روش‌های استعلام اینترنت همراه اول را ارائه کنیم که برای مشترکین سیمکارت اعتباری و همچنین سیمکارت‌های دائمی استفاده است.

1. روش اول چجوری بفهمیم چقدر نت داریم با کد‌های باقیمانده اینترنت

سریعترین و آسانتری راه برای اینکه بفهمیم چقدر نت همراه اول داریم، شماره‌گیری کد #320*10* و #1*100* با خط همراه اول است. چنانچه از مشترکین اعتباری اپراتور همراه اول می باشید، این امکان را دارید که علاوه‌بر کدهای دستوری ذکر شده، با گرفتن کد‌های #11*140* و #121*10* و هم‌چنین از طریق تلفن گویای 444 می توانید از باقی‌مانده اینترنت خط همراه اول خود مطلع شوید.

2. روش دوم بفهمیم چقدر نت داریم، مراجعه به سایت همراه اول

دومین روش برای اینکه بفهمیم چقدر نت همراه اول داریم، مراجعه به سایت همراه اول www.mci.ir است که البته در این روش باید حتما در سایت عضویت داشته باشد. چنانچه عضو این سایت نیستید، می توانید به سرعت یک حساب کاربری بسازید و در صورتیکه قبلاً عضویت سایت اپراتور همراه اول را داشته اید، شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کرده تا وارد پنل شخصی شوید. در بالای این صفحه می توانید باقیمانده نت همراه اول خود را مشاهده کنید.

3. روش سوم، مشاهده مانده نت همراه اول در اپلیکیشن همراه من

چنانچه هنوز از اپلیکیشن همراه من استفاده نمی‌کنید، می توانید نسخه اصلی آن را از وبسایت اپراتور همراه اول دانلود کنید. پس از نصب با وارد کردن شماره تلفن همراه می توانید در آن ثبت‌نام کرده و علاوه برای مشاهده باقیمانده اینترنت، از دیگر خدمات آن از جمله ارائه بسته های مختلف بهره مند شوید.  دیگر امکانات موجود در این اپلیکیشن شامل خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض، خرید بسته همراهی و … می‌شود.

4. روش چهارم- استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول با ارسال پیامک

باقیمانده اینترنت با پیامکآخرین و ساده‌ترین روش برای اطلاع از باقیمانده اینترنت اپراتور همراه اول ارسال عدد صفر در قالب پیامک به شماره 8080 است. بعد از ارسال این پیامک بین دو تا سه دقیقه، از طرف اپراتور پیامکی که حاوی اطلاعات بسته شما باشد، برایتان ارسال خواهد شد.

همچنین بخوانید: آهنگ پیشواز همراه اول خواننده های قدیمی

کد باقیمانده اینترنت همره اول و ایرانسل

1. روش اول- استعمال باقیمانده اینترنت با کد باقیمانده اینترنت

آسانترین روش برای اینکه بفهمیم چقدر نت ایرانسل داریم، استفاده از کد باقیمانده است. به این منظور اپراتور ایرانسل دو کد دستوری ارائه داده است که شماره گیری آنها، می توانید خیلی ساده از باقیمانده نت خود مطلع شوید. به این منظور در بخش شماره گیری تلفن کد #555* را وارد کنید. سپس به صفحه ای منتقل می شود که باید در آنجا عدد 4 را وارد کنید. در صفحه جدید عدد 1 را وارد کنید تا از باقیماند اینترنت و تاریخ انقضاء آن مطلع شوید. برای راحتی کار می توانید این کدها #10*141* یا کد  #1*4*1*555* در بخش شماره گیری تلفن خود وارد کنید.

2. روش دوم- استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل در برنامه ایرانسل من

در این روش برای اینکه بفهمیم چقدر نت ایرانسل داریم، باید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را روی تلفن همراه نصب کنیم. بهتر است این برنامه را از گوگل پلی یا سایر منابع معتبر تهیه کنید. سپس با وارد کردن شماره تلفن و کد ارسال شده به عضویت در آن دربیایید و اکانت شخصی با شماره خود را بسازید. حالا در صفحه اصلی این برنامه می توانید مقدار باقیمانده اینترنت و همچنین شارژ سیمکارت خود را مشاهده کنید. این برنامه امکانات جالب دیگری از جمله درخواست تاکسی، تماشای فیلم و کارتون و … را در اختیار شما قرار می دهد.

3. روش سوم- استعلام باقیمانده ایرانسل از طریق سایت ایرانسل

اگر نمی خواهید از طریق کدهای دستوری یا نصب اپلیکیشن بفهمید چقدر نت دارید، می توانید از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به آدرس irancell.ir از باقیمانده اینترنت خود با مطلع شوید. ابتدا باید وارد صفحه اصلی سایت شده و روی آیکون کاربری کلیک کنید. از منوی باز شده گزینه ثبت نام یا ورود را انتخاب کنید و به پنل کاربری خود وارد شوید. در حساب کاربری شخصی خود می توانید باقیمانده اینترنت و میزان شارژ خط تلفن خود را بررسی کنید.

4. روش چهارم- چجوری بفهمیم چقدر اینترنت ایرانسل داریم با تلفن گویا

کاربران می توانند با گرفتن شماره مخصوص اپراتور ایرانسل، 700 خدمات بسیاری دریافت کنند. همچنین شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یکی دیگر از تلفن های گویای این اپراتور است که در ساعات اداری، پاسخگوی مشترکین می باشد. کاربران می توانند با تماس با این خط و انتخاب کد دستوری مد نظر خود، از باقیمانده اینترنت خود مطلع شوند.

همچنین بخوانید: کد اهنگ پیشواز ایرانسل شیک

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از فانی لندبا موضوع چجوری بفهمیم چقدر نت داریم ایرانسل و همراه اول + کد باقیمانده اینترنت برای شما همراهان مفید بوده باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!