فانی لند‌

نحوه دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک کارآفرین برای پزشکان و متخصصین

پزشکان و متخصصین رشته‌های مرتبط می‌توانند از تسهیلات 5 میلیارد تومانی بانک کارآفرین برای تهیه مطب، تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی بهره بگیرند.

بانک کارآفرین در قالب طرح «ارزش سلامت» به پزشکان و سایر متخصصین در حوزه‌های مرتبط با پزشکی، تسهیلاتی با سقف ۵ میلیارد تومان ارائه می‌دهد. این وام با نرخ بهره ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه، می‌تواند برای خرید مواد اولیه، تجهیزات، مطب یا محل کار و همچنین تعمیر و بازسازی آن مورد استفاده قرار گیرد. متقاضیان می‌توانند با اعتبار شغلی، سند ملکی و یا سپرده‌گذاری، این وام را دریافت کنند.

جزئیات و شرایط دریافت تسهیلات ارزش سلامت از بانک کارآفرین

بانک کارآفرین تسهیلاتی به ارزش ۵ میلیارد تومان را برای خرید مطب، تجهیزات، مواد اولیه و لوازم مصرفی ارائه می‌دهد. اگر پزشک وام‌گیرنده بخواهد از این تسهیلات برای بازسازی مطب خود استفاده کند، سقف وام به ۳ میلیارد تومان کاهش می‌یابد. برای دریافت این تسهیلات، متقاضیان باید ابتدا حساب قرض‌الحسنه‌ای در یکی از شعب این بانک باز کنند و مبلغی را به‌عنوان سپرده در آن قرار دهند تا میانگین و گردش حساب لازم ایجاد شود.

بانک کارآفرین همچنین مدارک لازم برای ضمانت این تسهیلات را شامل سند ملکی، اعتبار شغلی، پروانه نظام پزشکی و ضامن هم‌صنف اعلام کرده است. علاوه بر این، بانک باید از عدم وجود چک برگشتی و بدهی بانکی متقاضی نیز اطمینان حاصل کند.

چه افرادی می‌توانند از وام ۵ میلیارد تومانی بانک کارآفرین استفاده کنند؟

گروه‌های هدف این تسهیلات شامل پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، روانپزشکان و دامپزشکان از گروه پزشکی و همچنین دندان‌سازان، روانشناسان، ماماها و مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل از سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی می‌باشند. همچنین افراد دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی می‌توانند تا سقف ۵ میلیارد تومان از این وام بهره‌مند شوند.

ما را دنبال کنید

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!