فیل اسپنسر دلایل انتشار بازی Indiana Jones روی PS5 را توضیح میدهد
فیل اسپنسر، رئیس بخش بازیهای مایکروسافت در جریان استریم ایکسباکس در گیمزکام، گفت که انتشار بازی ایندیانا جونز روی PS5 نتیجه موفقیت فروش بازیهایی است که روی پلتفرم سوییچ و پلیاستیشن 5 منتشر شدهاند.
اسپنسر با اشاره به انتشار Hi-Fi Rush گفت:
بهار گذشته ما با ورود به بازار پلیاستیشن چهار بازی را به این کنسول و دو بازی را روی نینتندو سوییچ منتشر کردیم. ما هنوز در حال یادگیری هستیم و با توجه به آموختههایمان، کارهای بیشتری انجام خواهیم داد.
اسپنسر در ادامه توضیح داد که موفقیت این چهار بازیرا نشانه قویتر بودن آثار Xbox میداند.
من اینگونه نگاه میکنم [اطمینان حاصل میکنم] که چگونه میتوانیم بازیهای خود را تا حد امکان قویتر کنیم. پلتفرم ما هم در کنسول، هم در پیسی و هم در فضای ابری به رشد خود ادامه میدهد، و فکر میکنم این استراتژی برای ما کارساز خواهد بود.
بازی Indiana Jones and the Great Circle در جریان Gamescom برای PS5 تایید شد. البته شایان ذکر است که در حالی که PC و Xbox Series X/S بازی را در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر) دریافت خواهند کرد، طرفداران PS5 باید تا بهار ۲۰۲۵ برای تجربه این بازی صبر کند.