فانی لند‌

8 تا از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران + آدرس و منو

بسیاری از ما کشور ایتالیا را با غذاهایش می‌شناسیم. غذاهای ایتالیایی با ذائقه‌ ما ایرانی ها جور در می‌آیند و به همین خاطر طرفداران زیادی هم دارند. اگر میخواهید طعم واقعی خوردن غذای ایتالیایی را بچشید، باید با بهترین رستوران ایتالیایی تهران آشنا شوید.

۱- رستوران بوکا

رستوران بوکا، بهترین رستوران ایتالیایی تهران، طرفدارهای زیادی دارد و احتمالاً شما هم بعد از غذا خوردن در این رستوران، جز مشتری های ثابت بوکا می شوید.

ساعت کاری بوکا 11:00 تا ۲۴:۰۰شماره‌تلفن بوکا 02122298833صفحه اینستاگرام بوکاboca_restaurantوبسایت بوکاhttps://www.boca.ir/آدرس بوکاشمال کاخ نیاوران، خیابان پورابتهاج، پلاک ۳۰۳، رستوران ایتالیایی بوکامنوی بوکامنوی بوکا در اسنپ فود

۲- رستوران بلامونیکا

اگر میخواهید در بهترین رستوران ایتالیایی تهران غذا بخورید، نگرانی بابت جای پارک نداشته باشید و از تماشای منظره خیابان هم لذت ببرید، حتماً سری به بلامونیکا بزنید.

۳- رستوران ملورین

کیفیت غذاهای رستوران ملورین آن‌ قدر بالا است که بسیاری از علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی، آن را بهترین رستوران ایتالیایی تهران می‌دانند.

ساعت کاری ملورین۱۱:۰۰ تا ۲۴:۰۰شماره‌تلفن ملورین 02188899643صفحه اینستاگرام ملورینcafe___melorinوبسایت ملورینآدرس ملورینکیانپارس، خیابان ۶ شرقی، پلاک ۵، کافه رستوران ملورینمنوی ملورین منوی ملورین در اسنپ فود

۴- رستوران جنارو

تمامی شعبات رستوران جنارو امتیاز بالایی را کسب کرده اند. می توانید در جنارو تجربه خوردن بهترین غذاهای ایتالیایی که توسط مجرب ترین آشپزها تهیه شده اند را داشته باشید.

ساعت کاری جنارواز ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰شماره‌تلفن جنارو 02144260008صفحه اینستاگرام جناروgennaro_restaurantsوبسایت جناروhttps://gennarorestaurant.com/آدرس جناروشعبه‌ مرزداران: بلوار مرزداران، نبش ناهید، جنارو
شعبه‌ پاسداران: پاسداران، بوستان چهارم، جنارو
شعبه‌ زعفرانیه: زعفرانیه، بالاتر از میدان الف، جنارو
شعبه‌ کوروش: بزرگراه ستاری، مرکز خرید کوروش، جنارومنوی جنارو منوی جنارو در اسنپ فود

۵- رستوران سنسو

بی شک سنسو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در تهران است که منویی متنوع و عالی دارد. اگر میخواهید که در رستورانی با دکوراسیون واقعاً ایتالیایی غذا بخورید، حتماً سنسو را انتخاب کنید.

ساعت کاری سنسو۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰شماره‌تلفن سنسو 02144956697صفحه اینستاگرام سنسوsenso_restaurantوبسایت سنسوآدرس سنسوبلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، نبش کوچه نیلوفر غربی، رستوران ایتالیایی سنسو (بلوار فردوس)منوی سنسو منوی سنسو در اسنپ فود

۶- رستوران ایران ایتالیا

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران، رستوران ایران ایتالیا در ولیعصر است. این رستوران ایتالیایی با کیفیت بالای غذا و فضای دلنشین خود، شما را به قلب ایتالیا می‌برد.

ساعت کاری ایران ایتالیا۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰شماره‌تلفن ایران ایتالیا ۰۲۱۶۶۴۷۶۳۵۳صفحه اینستاگرام ایران ایتالیاiran.italyوبسایت ایران ایتالیاآدرس ایران ایتالیاولیعصر، بالاتر از انقلاب، پلاک ۱,۴۳۳، رستوران ایران ایتالیا منوی ایران ایتالیامنوی ایران ایتالیا در اسنپ فود

۷- رستوران کلاتو

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از غذاهای ایتالیایی هستید، رستوران کلاتو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

۸- رستوران لیدو

رستوران ایتالیایی لیدو با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، طعمی اصیل و فراموش‌نشدنی از غذاهای ایتالیایی را به شما ارائه می‌دهد.

ساعت کاری لیدو۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰شماره‌تلفن لیدو ۰۲۱۷۷۸۶۷۰۰۵صفحه اینستاگرام لیدوlido.italiaوبسایت لیدوhttp://lidoitalia.menusaz.com/آدرس لیدوتهرانپارس، نبش اتوبان باقری، و خیابان فرجام شرقی، پلاک ۱۳۷، رستوران لیدومنوی لیدومنوی لیدو در اسنپ فود

جمع‌بندی

در این مطلب، بهترین رستوران ایتالیایی تهران را به شما معرفی کردیم. این رستوران ها با فضایی دل‌انگیز و دکوراسیونی مدرن، تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای اصیل ایتالیایی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. از پیتزاهای سنگی با خمیر دست‌ساز گرفته تا پاستاهایی با سس‌های خاص و دسرهای کلاسیک ایتالیایی، می توانید بهترین و باکیفیت ترین غذاها را در بهترین رستوران های ایتالیایی تهران بخورید.

سوالات متداول

چه معیارهایی را برای انتخاب بهترین رستوران ایتالیایی تهران در نظر بگیرم؟
برای انتخاب بهترین رستوران های ایتالیایی تهران، باید به عواملی مانند کیفیت غذا، تنوع منو، فضای رستوران، سرویس‌دهی و نظرات مشتریان توجه کنید.

چه نوع غذاهایی را باید در رستوران‌های ایتالیایی امتحان کنم؟
پیتزاهای ایتالیایی اصیل، پاستا و انواع ریزوتوها از جمله غذاهایی هستند که پیشنهاد می‌شود حتماً در رستوران‌ های ایتالیایی تهران امتحان کنید. همچنین دسرهای ایتالیایی مانند تیرامیسو نیز بسیار محبوب هستند.

آیا رستوران‌ های ایتالیایی تهران غذاهای گیاهی یا وگان هم ارائه می‌دهند؟
بله، بسیاری از رستوران‌های ایتالیایی در تهران در منوی خود غذاهای گیاهی و وگان دارند. پاستاهای بدون گوشت، سالادهای متنوع و پیتزاهای گیاهی از جمله انتخاب‌های موجود هستند.

هزینه‌ غذا در رستوران‌های ایتالیایی تهران چقدر است؟
میزان هزینه غذا در رستوران‌ های ایتالیایی تهران متفاوت است و بسته به مکان، نوع غذا و خدمات، می‌تواند متغیر باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!