فانی لند‌

بهترین برند گوشی چیست؟ شیائومی یا سامسونگ و…+ویدیو

به نظر شما بهترین برند گوشی کدام است؟ شیائومی یا سامسونگ ؟ شاید هم شما از طرفداران هواوی باشید! در این مقاله ۱۹کالامگ بهترین مارک گوشی را معرفی خواهد کرد.

ویدئو بهترین برند گوشی



همه ما قبل از خرید قطعاً این سوال را از خود پرسیده‌ایم که از بین این همه مدل با قابلیت‌ها و خصوصیات متنوع و یا حتی قیمت‌های متفاوت کدام برند گوشی بهتر است ؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت که آیا می‌توان صرفاً از نظر برند تشخیص داد که مدلی برای ما مناسب است یا خیر؟ به نظر شما برنده این جدال کدام برند است؟ سامسونگ یا شیائومی و یا اصلاً جایگاه هواوی این روزها کجاست؟

در این مطلب بیشتر به برندها پرداخته‌ایم، اما اگر به دنبال بهترین‌ها هستید و صرفاً نمی‌خواهید از یک برند خاص انتخاب کنید مقاله گوشی خوب چی بخرم می‌تواند دید بهتری نسبت به مدل‌ها به شما دهد چراکه لیستی از بهترین گوشی‌ها از هر برند و در هر بازه قیمتی را در این مقاله ارائه داده‌ایم…

قبل از انتخاب بهترین برندگوشی این نکته را در نظر داشته باشید که آنچه در ادامه مطلب می‌آید بیشتر بر پایه تجربه کلی کارشناسان تیم ما در عمل بوده و نتیجه در برخی موارد خاص ممکن است متفاوت باشد.

کدام برند گوشی بهتر است شیائومی یا سامسونگ ؟

در مقایسه سه برند مشهور و محبوب شیائومی، سامسونگ و هواوی، کیفیت گوشی سامسونگ بهتره یا شیائومی؟

در پاسخ به این سوال باید گفت تمامی برندها، تولیدات خود را در سه کلاس اصلی پایین‌رده، میان‌رده و همچنین پرچمدار روانه بازار می‌کنند که معمولاً هر برند بر روی یکی از این سه کلاس ذکر شده تمرکز بیشتری دارد. برای شروع نقاط مثبت و منفی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های این سه برند را بررسی خواهیم کرد.

قیمت ویژه: ۱۷,۹۳۰,۰۰۰ تومان

تبلت Xiaomi Pad 6 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۴,۹۸۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹,۷۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۹۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۹,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۵۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

البته از آنجایی که در ایران جدال اصلی بهترین برند گوشی اندرویدی بین سامسونگ و شیائومیست؛ تمرکز اصلی خود را روی این دو برند خواهیم گذاشت. گرچه در لیست بهترین مارک موبایل نباید از برندی چون هواوی نیز به سادگی گذشت، چراکه هنوز هم با تمام مشکلاتی که سر راه این برند وجود دارد از برخی جهات حرف اول را می‌زند.

ضمناً در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا،مرجع موبایل ایران، با امکانات و خدمات خود از جمله بررسی‌های تخصصی، تصاویر ۳ بعدی، گارانتی معتبر خرید گوشی را برای شما به یکی از آسانترین و لذت بخش‌ترین کارها تبدیل کرده است. پس اگر به دنبال یک خرید مطمئن هستید حتماً سری به این سایت بزنید.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های سامسونگ

اگر قصد خرید یک گوشی از برند سامسونگ را دارید بهتر است بدانید که این کمپانی اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده (S.A.M.S.U.N.G) و حرف اول برند خود (S) را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است.

اگر سری به صفحه گوشی سامسونگ در سایت بزنید متوجه خواهید شد که قیمت گوشی سامسونگ هم در سری‌های مختلف این برند کره‌ای تفاوت‌هایی دارند. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است.

S پرچمدارNote پرچمدارA میان‌رده و پایین‌ردهM میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتریZ  گوشی‌های تاشو

خطوط تولید M و A سامسونگ گوشی‌های اقتصادی این شرکت هستند. سامسونگ خط تولید A خود را با رام رسمی گلوبال تولید و روانه بازار کرده که در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی هستند. اگر به دنبال خرید یک مدل با ارزش خرید بالا هستید قطعاً بر اساس نیاز خود می‌توانید مدلی از این خط تولید را انتخاب کنید. از زمان تجدید نظر سامسونگ در خط تولید A تاکنون مدل‌های زیادی از این برند راهی بازار شده که از جدیدترین این مدل‌ها می‌توان به گوشی ارزان و خوب A15 و A05 اشاره کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقاء قابل‌توجهی داشته‌اند.

این مدل‌ها هم همانند سری‌های قبلی که محبوبیت و فروش زیادی داشتند، قطعاً نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهند کرد. اگر کلاس‌های بالاتری از این برند را هم مد نظر دارید باز هم می‌توانید یک مدل خوب را خریداری کنید. یکی از این مدل‌ها گوشی “A55″است که جزء گوشی های پر فروش بازار موبایل محسوب می‌شود و نسخه جدید خط تولید A محسوب می‌شود. از دیگر گوشی های خوب و ارزان این برند می‌توان به “A35” اشاره کرد که در این کلاس جدیدترین این مدل‌ها محسوب می‌شود و از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. این مدل‌ها حتی برای گیم هم بسیار مناسبند، اگر به دنبال گوشی برای بازی می‌گردید از مقاله بهترین گوشی برای گیم غافل نشوید.
در طی سال‌های گذشته از زمانی که سامسونگ خط تولید سری M را راه‌اندازی کرده حضور مدل‌های آن در بازار جهانی کم رنگ بوده است، به این دلیل که سامسونگ ابتدا این خط تولید را برای بازارهای خاصی مثل هند تولید کرد؛ اما از سال ۲۰۲۰ این سیاست به کلی تغییر کرد و این شرکت مدل‌های متعددی از این برند را در بازارهای جهانی هم توزیع کرد تا بتواند با ویژگی‌های خاصی که این مدل‌ها دارند طیف وسیع‌تری از کاربران، خصوصاً بخش حساس به قیمت را به سمت خود جذب کند.

از جمله نقاط قوت و وجه تمایز این گوشی‌ها با سایر رقبای خود مثل ریلمی و شیائومی داشتن باتری‌های بزرگ و طول عمر فوق‌العاده باتریست. همچنین استفاده از دوربین‌های چندگانه هم از دیگر ویژگی‌های این سری است که دیگر نمی‌توان در عصر سلطه دوربین‌های چندتایی آن را نقطه قوتی برای آنها دانست.

استفاده از نمایشگر‌های نسبتاً بزرگ و باتری‌های بزرگ این گوشی‌ها را جانشین شایسته‌ای برای سری «فبلت‌های گلکسی مگا» تبدیل کرده است. اگر مدل‌های این سری را مد نظر دارید می‌توانید ویژگی و نقد و بررسی کامل‌ مدل‌های آن را در سایت ما بخوانید.

سیاست شرکت سامسونگ در طی سال‌های اخیر به سمتی رفته تا علاوه بر پرچمداران بسیار عالی خود تنوع محصولاتش را در بخش میان‌رده هم بالا برد. به همین دلیل اگر به دنبال گوشی ارزان و خوب هستید قطعاً می‌توانید از بین گوشی های سامسونگ سری a و مدل‌های سری ام، دستگاه ایده‌آل خود را پیدا کنید.

به نظر شما کدام مدل از این برند کره‌ای بهترست؟ اگر می‌خواهید از تجربیات کاربران سامسونگ مطلع شوید نگاهی به مقاله بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران بیندازید.

نقاط قوتنقاط ضعفدوربین مناسبطراحی نه چندان جالبنمایشگر باکیفیتضعف‌های سخت‌افزاری مهمتنوع لوازم جانبی و مصرفیقیمت بالای قطعاتفروش در کمترین زمان و حداقل افت قیمت***

از نقاط مثبت پایین‌رده‌های سری A دوربین آنهاست که احتمالاً بیشتر از سطح توقع شما از یک گوشی اقتصادی هستند و دوربین نقطه قوت سامسونگ به نسبت گوشی‌های پایین‌رده هوآوی است. این وجه تمایز در بخش گوشی‌های میان‌رده این دو شرکت نیز دیده می‌شود. گرچه معمولاً شیائومی از دوربین‌های میان‌رده بهتری به نسبت دو شرکت دیگر استفاده می‌کند.

مورد دوم نیز صفحه نمایش آمولد و یا سوپر آمولد است که معمولاً در همه مدل‌های این برند به خدمت گرفته شده و از کیفیت و تنوع رنگ بالایی برخوردارند. این ویژگی برای یک گوشی ارزان قیمت، مزیتی بسیار مهم به شمار می‌رود.

از آنجایی که فروش این مدل‌ها بالاست، لوازم جانبی متنوع و زیادی برایشان وجود دارد. همچنین، به دلیل تناسب قیمت و امکانات ارزش خرید این گوشی‌ها حتی در بازار کارکرده‌ها هم بالاست.

در مورد نقاط ضعف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سامسونگ متاسفانه در تولید پایین‌رده‌ها و حتی میان‌رده‌ها از طراحی معمولی، بدنه پلاستیک و رنگبندی غیر جذاب استفاده می‌کند و همین امر باعث عدم علاقمندی عمومی به تنوع رنگی سامسونگ شده است. اگرچه بنظر می‌رسد در گوشی‌های ۲۰۲۴ از زبان طراحی جذاب‌تری استفاده شده، اما نوع متریال بکار رفته در آنها هنوز هم جای کار دارد و در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ از نظر متریال در کلاس‌های پایین رده، کمپانی چینی بهتر عمل کرده است.

سامسونگ معمولاً بسیار برند محور رفتار کرده و به نسبت برچسب قیمتی در نظر گرفته شده، شما پایین‌ترین آپشن‌های سخت افزاری مثل حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل صفحه نمایش و… را دریافت خواهید کرد که از این بابت گوشی‌های هوآوی و خصوصاً شیائومی از نظر نسبت قیمت به امکانات بهتر عمل کرده‌اند. تراشه پردازنده بکاررفته در برخی گوشی‌های سامسونگ جهت اجرای گیم با حداکثر جزئیات مناسب نیست که معمولاً گوشی‌های پایین‌رده هوآوی و شیائومی به نسبت از عملکرد قابل‌قبولی‌تری برخوردارند. چرا که سامسونگ معمولاً بر روی مشخصات عمومی‌تر در گوشی‌های پایین‌رده خود تمرکز دارد، اما در مورد اجرای روان و با جزئیات در گیم، میان‌رده‌های دو برند دیگر از گرافیک مناسب‌تری برخوردارند. اگر بودجه کمی دارید بهترست به سراغ برندهای چینی بروید.

سامسونگ بالاترین قیمت قطعات خصوصاً صفحه نمایش را در بین دیگر برندها دارد به طوری که برای تعویض صفحه نمایش یک گوشی استوک، شما باید حدود ۵۰ درصد ارزش قیمتی گوشی نو را پرداخت کنید. ابن ضعف خدمات در گوشی‌های بالارده بیشتر به چشم می‌آید.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های هواوی

گوشی سامسونگ بهتر است یا شیائومی یا هواوی ؟ اگر قصد خرید گوشی هواوی از سایت ۱۹کالا را دارید بهتر است بدانید که این برند در سال‌های اخیر نسبتاً کم‌کار بوده، اما به طور کلی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های خود را در دو خط تولید نوا و سری Y تولید می‌کند که در ادامه به نقاط قوت و ضعف آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی از جمله ویژگی‌های این برند گوشی های خوب و ارزان است به نسبت قیمتی که دارند ارزش خرید بالایی دارند و این شرکت سعی کرده تا بهترین قیمت در قبال بهترین امکانات را به کاربرانش هدیه دهد.

هوآوی بعد از رونمایی آیفون ایکس، اولین شرکت چینی بود که طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برروی nova3e مهندسی معکوس کرد و البته با استقبال بی‌نظیری نیز در ایران مواجه شد. این برند نسبت به شیائومی یا سامسونگ معمولاً مدل‌های ظریف و زبان طراحی مدرن‌تری را ارائه می‌دهد. گرچه این روزها کم کار شده است. به طور کلی می‌توان ویژگی‌های زیر را به محصولات این برند نسبت داد.

نقاط قوتنقاط ضعف طراحی مدرن و ظریفدوربین‌های معمولی آپشن‌های سخت‌افزاری قابل‌قبول مانند رم و حافظه داخلی به نسبت برچسب قیمتیعدم تفاوت منطقی و یا شباهت بالا در بین پایین‌رده و میان‌رده های سری Y و آنر سازگاری سریع کاربر با رابط کاربری ساده و زیبا سازگاری سریع کاربر با رابط کاربری ساده و زیباعدم تفاوت منطقی و یا شباهت بالا در بین پایین‌رده و میان‌رده های سری Y و آنر سرعت قابل‌قبول خصوصاً در پایین‌رده‌هاعدم پشتیبانی از خدمات گوگل بعد از تحریم امریکا؛ البته در نظر داشته باشید هوآوی با ارائه سرویس HMS سعی کرده است که این مشکلات را تا جای ممکن برطرف سازد. تنوع بالای مدل‌های پایین‌رده به نسبت سامسونگ یا شیائومی*** فراوانی و قیمت اقتصادی قطعات مصرفی***

متاسفانه بزرگ‌ترین ضعف گوشی‌های پایین‌رده این برند دوربین نه چندان قابل‌توجه خصوصاً برای عکاسی در شب است که این ضعف معمولاً در میان‌رده‌های این شرکت نیز دیده می‌شود و اگر دوربین برای شما مهم است، در کلاس پایین‌رده گوشی‌های سامسونگ و حتی ترجیحاً شیائومی گزینه‌های بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.
با وجود همه موارد گفته شده پیرامون این برند اخیراً شاهد مدل‌هایی از آن بوده‌ایم که ارزش خرید بالایی داشته‌اند. از جمله این مدل‌ها می‌توان به سری Pura 70 اشاره کرد که در سال ۲۰۲۴ عرضه شده و به نسبت امکاناتی که دارد از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های شیائومی

شرکت شیائومی اکنون گوشی‌های میانرده‌ی خود را ۴ لاین متفاوت Redmi ،Redmi Note، Redmi K و … تولید می‌کند که در مقاله بهترین گوشی های میان رده می‌توانید با برخی از این مدل‌ها بیشتر آشنا شوید. دو حرف a و c در نامگذاری بیانگر پایین‌رده‌های این برند هستند که از خط تولید ردمی راهی بازار می‌شود؛ اما در مورد میان‌رده به جرأت می‌توان گفت که شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ها، بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالای آن، این موضوع را ثابت می‌کند.

در حال حاضر پوکو از شیائومی جدا شده و گوشی‌هایش را به عنوان یک برند جدا و در خط تولیدهای مختلف ارائه می‌کند. با تنوع و امکانات خوبی که شیائومی برای کاربران فراهم کرده به راحتی می‌توان تشخیص داد که شیائومی بهتر است یا سامسونگ درواقع به نظر می‌رسد که سامسونگ بعد از چندین سال کشمکش از رقیب چینی خود کمی عقب مانده، گرچه هنوز هم گل سرسبد گوشی‌های این برند در مقابل خط تولید اس سامسونگ طرفداران زیادی ندارد، اما ظاهراً در کلاس اقتصادی و میان‌رده ورق به نفع برند چینی برگشته است.

نقاط قوتنقاط ضعفکیفیت و ظرافت مناسب بدنه در اغلب سری‌هاکمبود برخی قطعات سخت‌افزاری مهم در بازار ایراندوام و ماندگاری باتری عالی و فوق‌العادهضعف‌های نرم‌افزاری که اغلب هم بر روی نسخه‌های پک چین دیده می‌شود. گرچه این مشکلات به حداقل خود رسیده و رابط کاربری شیائومی به ثبات خوبی رسیده است.استفاده از پردازنده‌های قدرتمند در میان‌رده و حتی پایین‌رده‌هاوزن بالای گوشی‌های این شرکت به نسبت مدل‌های سامسونگارائه بالاترین آپشن‌های سخت‌افزاری ممکن هم از نظر حافظه داخلی و  رم و مواردی مثل تراکم پیکسل عالی نمایشگرها***کیفیت عالی لنزهای بکار رفته در دوربین عکاسی در نور کم و شب که می‌توان آن را بزرگترین نقطه قوت‌ مدل‌های مختلف به حساب آورد***قیمت بسیار مناسب و اقتصادی***امکانات نرم افزاری متنوع و امکان سفارشی‌سازی زیاد در تنظیمات گوشی*** طول عمر بالا***گوشی شیائومی ساخت کجاست ؟

کارخانه تولید کننده گوشی های شیائومی در کشور چین است، اما با توجه به بلند‌پروازی‌های این شرکت و ورود به دیگر عرصه‌ها از قبیل تولید انواع گجت‌های هوشمند و کالاهای الکترونیک دیگر، فعالیت‌های شرکت شیائومی به کشورهای چین، هند، سنگاپور، روسیه، اندونزی و … هم رسیده است؛ اما نکته‌ای که در رابطه با گوشی‌های این برند باید بدان اشاره کنیم، اینست که پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی گلوبال آن را تهیه کنید، چراکه نسبت به نسخه‌های دیگر برای بازار ایران مناسب‌ترست. برای کسب اطلاعات در این زمینه‌ می‌توانید به مقاله اختصاصی تفاوت رام گلوبال و رام چین که ۱۹کالا  آماده کرده مراجعه کنید.

همچنین، اگر قیمت مناسب را مد نظر دارید گوشی‌های متنوع این برند می‌توانند بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار دهند؛ چرا که این شرکت سیاست بازاریابی متفاوت از سایر شرکت‌ها داشته و هزینه‌ای بابت تبلیغات نمی‌دهد. اگر تصمیم به خرید یک مدل خوش قیمت از این برند را دارید مقاله بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حتماً در انتخاب مدل مدنظر به شما کمک می‌کند.

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی و هواوی در کلاس پرچمداران

شرکت‌ها در گوشی‌های پرچمدار که از نام آنها پیداست، تمامی تکنولوژی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارند، پس طبیعتاً مدل‌های این کلاس قیمت بالاتری نیز دارند. می‌توان گفت که هر سه شرکت در این عرصه قدرتمند و به‌روز عمل می‌کنند. مواردی که در ادامه به آن اشاره شده جزء پرچمداران هر برند به حساب می‌آیند که بالاترین آپشن‌های یک گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهند:

برندسریتوضیحاتسامسونگS و Zبه غیر از قدرت و کیفیت سامسونگ بر روی تمایز امکانات نرم‌افزاری پرچمدارانش هم تمرکز ویژه‌ای دارد و به لحاظ قیاس قیمت و امکانات از گوشی‌های شرکت شیائومی اقتصادی‌تر هستندهوآویP و Mateهوآوی در گوشی‌های پرچمدار خود بهترین دوربین‌ها را به شما ارائه داده و از سرعت بالا و طراحی متفاوت و زیبایی نیز برخوردارندشیائومیسری‌های Mi (که جدیداً از ابتدای نام گوشی‌ها حذف شده) K و بلک شارک (گوشی‌های گیمینگ)شرکت شیائومی اغلب در هنگام رونمایی پرچمداران خود رکورد بنچمارک بالایی را به نسبت برندهای سامسونگ و هواوی ثبت می‌کند

در کل هواوی به واسطه مشکلاتی که به خاطر تحریم‌ها گریبان گیرش شد، در ایران طرفداران کم‌تری دارد و اگر بخواهیم بگوییم شیائومی بهتره یا سامسونگ باید همه موارد گفته شده در این مقاله را جمع‌بندی کنیم، گرچه در آخر انتخاب بین گوشی سامسونگ یا شیائومی به عهده شماست و تصمیم نهایی به سلیقه کاربران و انتظاراتشان از یک گوشی برمی‌گردد.

نرم افزار گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ ؟

علاوه بر کیفیت ساخت و متریال، نرم‌افزار نیز نقشی تعیین‌کننده‌ای دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در قسمت نرم‌افزار به نظرتان گوشی سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟

اگر به صورت خلاصه بخواهیم رابط کاربری و نرم افزار گوشی سامسونگ یا شیائومی را بررسی کنیم، باید گفت که از نظر زیبایی بصری و انیمیشن‌ها، برند چینی با MIUI موفق‌تر ظاهر شده، اما اگر از نظر پایداری و پشتیبانی بخواهیم بگوییم گوشی سامسونگ بهتر است یا شیائومی ، باید گفت برند کره‌ای یک سر و گردن بالاتر است و علاوه بر این که یک سال بیشتر برای گوشی‌های سری A خود بروزرسانی ارائه می‌دهد، باگ‌های نرم‌افزاری کم‌تری نیز دارد.

در کل این که گوشی شیائومی یا سامسونگ را انتخاب کنید، به سلیقه شما و نیازهایتان برمی‌گردد و هر دو برند در اندرویدی‌ها بهترین هستند و شما را ناامید نمی‌کنند.

کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

قطعاً نتیجه این مقایسه که گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ یا هواوی بسته به میزان بودجه شما متفاوت است؛ اما اگر قصد خرید گوشی آن هم با قیمتی کم دارید، درحال حاضر هر سه برند گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند.

اگر هم قصد خرید مدلی نه چندان گران‌قیمت با امکانات فوق‌العاده را دارید بدون شک مدل‌های خوش قیمت شیائومی برتری قابل‌توجهی را در کلاس میان‌رده‌ها داشته و بهترین انتخاب هستند. اگر سری به صفحه قیمت گوشی شیائومی در سایت بزنید و برچسب آنها را با امکاناتشان مقایسه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

اما اگر هم قصد خرید یک پرچمدار تمام عیار را دارید انتخاب سخت‌تر خواهد شد و می‌بایست باتوجه به تمرکز بر روی یک نیاز خاص مانند بهترین دوربین، بهترین نمایشگر و مواردی از این دست، بهترین گزینه را انتخاب کنید. گرچه هنوز هم از نظر ثبات و امکانات، لاین S حرف اول را در بین اندرویدی‌ها می‌زند و اگر طراحی و شکیل بودن برای شما اولویت است مدل‌هایی که حرف Z در نام آنها خودنمایی می‌کند از این برند کره‌ای بی‌رقیب است.

در این مقاله سعی کردیم با بررسی نقاط ضعف و قوت برندهای مطرح در ایران و خط تولیدهای مختلف آنها به سوال سامسونگ بهتره یا شیائومی پاسخ دهیم. نظر شما چیست؟ به نظرتان کدام مارک گوشی بهتر است ؟ نظرات و تجربه‌های خود را در کامنت با ما و سابر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۰۰۳ رای

سوالات متداول

کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

شما در ایران دو انتخاب اصلی دارید و شیائومی یا سامسونگ بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند که در مقاله بالا به صورت مفصل درباره نقاط قوت و ضعف هرکدام توضیحاتی دادیم و توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتماً آن را مطالعه کنید.

گوشی شیائومی بخریم یا هوآوی؟ کدام یک گزینه بهتری برای خرید است؟

اینکه کدام برند گوشی را انتخاب کنید تا حد زیادی به نیاز و خواسته‌‎‌های شما از گوشی مرتبط می‌شود، پس بهتر است قبل از انتخاب برند، نقد و بررسی مدل‌های مورد نظر خود را بخوانید تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و به بهترین نحو پول خود را خرج کنید.

در کلاس میان رده و گوشی‌های اقتصادی، ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ ؟

اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید بهترین امکانات را دریافت کنید، شیائومی به واسطه نوپا بودنش نسبت به سامسونگ و همینطور سیاست قیمت گذاری مناسبی که دارد، گزینه‌های بهتری را در این کلاس به کاربران ارائه می‌دهد.

بهترین برند گوشی در کلاس پرچمداران اندرویدی کدام است؟

اینکه کدام برند را انتخاب می‌کنید، جدا از مسائل فنی، به اولویت‌ها و سلیقه شما مرتبط است. به صورت کلی در کلاس پرچمداران، سامسونگ امتحان خود را پس داده و با توجه به متریال و کیفیتی که ارائه می‌دهد تا چندین سال خیال شما را آسوده می‌کند و گزینه مطمئن‌تری برای خرید است. گرچه شیائومی نیز پییشرفت زیادی داشته و می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!