ناتی داگ در حال توسعه سیستمهایی است که توسط هوش مصنوعی قابل استفاده هستند
در اوایل سال جاری، مصاحبهای با نیل دراکمن، رئیس استودیو ناتی داگ، سر و صدای زیادی به پا کرد. او گفت هوش مصنوعی «انقلابی در نحوه ایجاد محتوا ایجاد میکند» و میتواند «هزینهها و موانع فنی را کاهش دهد».
این که آیا او واقعا از این کلمات استفاده کرد جای بحث دارد، زیرا دراکمن ادعا کرد توسط سونی که مصاحبه اصلی را منتشر کرده، به اشتباه نقل قول شده است. با این حال به نظر میرسد استودیو در حال توسعه ابزارهایی است که میتوانند توسط هوش مصنوعی استفاده شوند.
در یک آگهی شغلی جدید برای یک برنامه نویس انیمیشن، ناتی داگ میگوید به دنبال شخصی است که بتواند سیستمهای انیمیشن گیم پلی را اختراع، توسعه، حفظ و بهبود ببخشد که صنعت را از نظر کیفیت رهبری کند و در عین حال انعطافپذیری قوی را برای استفاده توسط هوش مصنوعی، طراحان و فیلمنامه حفظ کند.
در حالی که جزئیات بیشتر در مورد استفاده از این نقش از هوش مصنوعی محدود است، جالب است بدانید که توسعهدهندگان The Last of Us به دنبال ایجاد سیستمهای خود هستند که توسط هوش مصنوعی قابل استفاده باشد. این نشان میدهد در حالی که دراکمن ممکن است ادعا کرده باشد در مصاحبه سونی به اشتباه نقل قول شده، سازنده از ابزارهای بحث برانگیز استفاده میکند.
هوش مصنوعی در حال حاضر موضوعی داغ در بازیهای ویدیویی است و همه کارگرانی که توسط SAG-AFTRA اعتصاب میکنند، به دنبال محافظت در برابر استفاده از هوش مصنوعی در بازیها هستند. این اعتصاب باعث شد که بازیگران دیزنی به تظاهرات بروند و بازیگرانی مانند یوری لوونتال از مرد عنکبوتی گفت نگران است که «کار بعدی ممکن است آخرین شغل من باشد. برای بازیگرانی که تازه شروع به کار کردهاند، اولین پروژه آنها میتواند آخرین پروژه باشد.»