فانی لند‌

توسعه‌دهندگان Greedfall 2 به زودی اعتصاب خواهند کرد

توسعه‌دهندگان استودیوی Greedfall 2 یعنی Spiders که زیرمجموعه شرکت Nacon محسوب می‌شود، نامه‌ای سرگشاده به کارفرمایان خود نوشته‌اند و از روند فعلی شرکت و فضای کاری ناسالم آن شکایت کرده‌اند.

حدود ۴۴ نفر از ۹۵ کارگر تیم Spider این سند را امضا کرده‌اند و متن آن از طریق اتحادیه فرانسوی Stjv به صورت عمومی منتشر شده است، به این امید که «در نهایت مدیریت این شرکت به حل این مشکل و حرکت در راستای منافع کارکنان و شرکت اقدام کند.»

این سند شامل چندین سال مشکلات شناخته شده است که طی یک سال گذشته با آمدن رئیس فعلی شرکت به شدت تشدید شده است: بی ثباتی، مخالفت با پیش‌بینی مشکلات و تامین شرایط سالم کاری، سوء مدیریت جهانی، مشکلات گردش مالی و استخدام، تاخیرهای غیرقابل قبول، نابرابری جنسیتی، عدم شفافیت کاری، انکار مشکلات، امتناع از تایید نمایندگی کارگران و غیره، از مشکلاتی است که طی این نامه به آن اشاره شده است.

این نامه دومین واکنش کارمندان ناراضی اسپایدر بوده و در ابتدای سال نیز چنین اعتراضاتی وجود داشته است. این سند شامل ۲۰ صفحه بوده که مسائل مختلف را مشخص و بررسی می‌کند و با فهرستی از خواسته‌ها به پایان می‌رسد. خواسته‌هایی که در این مطلب اشاره شده عمدتا به «تأمین امنیت شغلی در کوتاه‌مدت و بلندمدت»، «شفاف‌سازی در بخش‌های مختلف»، «حل مشکل چرخه تولید دشوار بازی Greedfall 2» و غیره بوده است.

جالب است بدانید که این کارمندان در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب طی هفته آینده، در دو روز متوالی رو به روی این شرکت و در کنار آن به صورت آنلاین داخل سرور آنلاینی در بازی ماینکرفت اعتصاب خواهند کرد. باید دید که در نهایت واکنش‌های این شرکت به اعتراض کارمندان چه خواهد بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!