فانی لند‌

مدل مانتو ۱۴۰۳ با طرح های کتی اسپرت و مجلسی برای شیک پوشان

مدل مانتو ۱۴۰۳ با طرح های کتی اسپرت و مجلسی برای شیک پوشان همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

یکی از مهم‌ترین جزء استایل بانوان، مانتو است. مدل و همچنین طرح و رنگ مانتو تاثیر بسیار زیادی در جذابیت ظاهری خانم‌ها می‌گذارد و در انتخاب سایر لباس‌ها مثل شال و روسری، کیف و کفش و … نیز بی تاثیر نیست. از همین رو بهتر است در انتخاب مانتو دقت بسیاری به خرج دهید. یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین مانتوهایی که به تازگی بسیار مد شده است، مانتوهای کتی است.

مانتوهای کتی یکی از جذاب‌ترین مانتوهای زنانه هستند که به تازگی وارد استایل بانوان شده‌اند. اگر اطلاعاتی درباره نحوه استایل با مانتو کتی داشته باشید، به راحتی می‌توانید با چند دست لباس ساده، استایل‌های بسیار جذاب و خاص ایجاد کنید و در موقعیت‌های رسمی یا کاری، جلوه بسیار زیبایی داشته باشید.

طرح و الگوی دوخت این مانتوها شبیه کت‌های مردانه است. مانتوهای کتی معمولا به دو صورت دکمه دار و یا جلو باز طراحی می‌شوند. همچنین طرح و مدل مانتوهای کتی باعث می‌شود که به سه دسته مانتوهای مجلسی، اسپرت و ساده طبقه بندی شوند.

بیشتر مانتوهای کتی حالت مجلسی دارند و در مهمانی‌های شام و یا مجالس دیگر پوشیده می‌شوند. مانتوهای کتی مجلسی معمولا برش‌های زیادی در پارچه‌شان دارند و همین موجب می‌شود که حالت مجلسی‌تری به خود بگیرند. اگر بتوانید نکات مربوط به نحوه استایل با مانتو کتی مجلسی را رعایت کنید، مطمئن باشید که زیباترین بانوی مجلس شما خواهید بود.

مانتوهای کتی که حالت اسپرت دارند، بیشتر برای دورهمی‌های دوستانه کاربرد دارند. شما می‌توانید از زیر یک مانتو کتی اسپرت که جلوباز است، سارافونی بپوشید که رنگ و طرح آن با مانتو هماهنگی دارد. مانتوهای کتی ساده، دارای مدل خاصی نیستند و تنها چیزی که میان آن‌ها متفاوت به نظر می‌رسد، رنگ بندی‌هایشان است.

در زمان خرید مانتو مزونی و مانتوهای کتی نگران ست کردن نباشید، چرا که بسیار آسان است و شما می‌توانید تقریبا برای هر موقعیتی از این مدل مانتو استفاده کنید. چیزی که در این میان مهم است، نحوه استایل با مانتو کتی است.

چون اگر این مورد رعایت نشود، مانتو کتی هرچقدر هم که طراحی منحصربه‌فردی داشته باشد، باز هم نمی‌تواند تاثیر مثبتی بر ظاهر شما بگذارد و حتی ممکن است تیپ شما را بسیار بد نشان دهد. مانتوهای کتی می‌توانند به صورت چهارخانه، ملوانی، رنگی و بلیزر باشند.

مانتوهای کتی چهارخانه یکی از مدل‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد. این مدل مانتو طرفداران بسیار زیادی دارد و برای پوشیدن در تمامی فصل‌ها مناسب است. مانتوهایی که مدل ملوانی هستند، بیشتر در رنگ سرمه‌ای تولید می‌شوند که ممکن است در کنار آن، از رنگ‌های دیگر مثل طلایی، قرمز و یا سفید هم استفاده کنند.

یکی از مواردی که در نحوه استایل با مانتو کتی ملوانی باید بدانید، نحوه ست کردن آن با سایر لباس‌هاست. برای مثال شما می‌توانید این مانتو را به همراه لباس‌هایی که به رنگ کرم، سفید و یا قهوه‌ای هستند، بپوشید.

مانتوهای تک رنگ بسیار پرطرفدار هستند و طیف وسیعی از رنگ‌ها را اعم از رنگ‌های شاد و یا رنگ‌های نود را دربرمی‌گیرند. مانتوهای کتی بلیزر حالت کلاسیک و رسمی دارند و معمولا از پارچه‌های مرغوب و با کیفیت دوخته می‌شوند. شما می‌توانید جنس‌های مختلف این مانتو را در هر فصلی که دوست دارید، بپوشید.

یکی از محبوب‌ترین استایل‌های زنانه که امروزه بسیار ترند شده است، ترکیب مانتو کتی و شلوار جین است. این تیپ برای قرارهای دوستانه و کافه گردی بسیار مناسب است. اینجا دیگر هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ مانتو کتی وجود ندارد و شما می‌توانید هر رنگی که دوست دارید را بخرید و به همراه شلوار جین بپوشید.

برای مثال می‌توانید یک کت طرح دار و رنگارنگ اور سایز را با یک شلوار جین ترکیب کنید. برای بهتر شدن و کامل‌تر شدن استایل‌تان بهتر است از چکمه‌های چرمی و یک ژاکت یقه اسکی هم استفاده کنید. انتخاب کیف‌تان بهتر است از بین مدل‌های چرم و حجیم باشد. البته این استایل بیشتر برای فصل‌های سرد سال کاربرد دارد. اگر به پوشیدن شلوار جین تنگ علاقه ندارید، می‌توانید در نحوه استایل با مانتو کتی، شلوار جین مام را امتحان کنید.

در نحوه استایل با مانتو کتی به همراه شلوار پارچه‌ای، بهتر است که دوخت شلوار مشابه مانتو باشد. از آنجایی که این تیپ حالتی رسمی دارد، می‌توانید برای انواع مهمانی‌ها و جلسات کاری، بپوشید. مشابه بودن رنگ و جنس شلوار با مانتو کتی باعث می‌شود که استایل شما بیشتر حالت رسمی به خود بگیرد اما این طور نیست که نتوانید از شلوارهایی با رنگ متضاد رنگ کت‌تان استفاده کنید. این موضوع کاملا به نوع مراسم و سلیقه‌ی شما، بستگی دارد.

شما می‌توانید در نحوه استایل با مانتو کتی، انواع شلوارها را امتحان کنید. فقط باید به ترکیب رنگی و طرح و جنس آن‌ها دقت کنید تا با هم همخوانی داشته باشند. یکی از پرطرفدارترین شلوارهایی که مناسب پوشیدن با مانتو کتی است، شلوار جین بگی و زاپ دار است.

هنگام خرید مانتو، حتماً به دور سینه و دور کمر دقت کنید تا مطمئن شوید که محل بستن دکمه‌ها دقیقاً با اندازه‌ی این مناطق اندام شما هماهنگ است. اگر مانتو بیش از حد گشاد باشد، احتمالاً لباس به زیبایی روی بدن نمی‌نشیند و از ظاهر مناسبی برخوردار نمی‌شود.

به علاوه، اگر مانتو تنگ‌تر باشد، ممکن است در قسمت‌هایی مثل سینه کشیدگی ایجاد شود و این موضوع می‌تواند باعث عدم راحتی در حین پوشیدن شود. بهتر است دکمه‌ها را بسته کنید و اطمینان حاصل کنید که مانتو به طور متناسب و به شکلی که به اندازه‌ی اندام شما می‌پردازد روی شما قرار گرفته است. این توجه به جزئیات کمک می‌کند تا لباس نه تنها زیبا به نظر بیاید بلکه همچنین راحتی و انطباق مناسب را فراهم کند.

طول آستین مانتو کتی باید به گونه‌ای باشد که انتهای آن درست در محل اولین مفصل انگشتان دست شما قرار بگیرد. اگر آستین بلندتر از این نقطه باشد، ممکن است لباس نامناسب به نظر بیاید و ظاهر شما را تحت تأثیر قرار دهد. بهتر است آستین مانتو کتی به گونه‌ای باشد که هنگامی که دست‌های شما درون آن قرار می‌گیرد، انتهای آستین به طور طبیعی در اولین مفصل انگشتان دست قرار گیرد.

این اقدام نه تنها به زیبایی لباس کمک می‌کند بلکه از نظر تناسب و استایل هم بهتر به نظر می‌آید. پرهیز از آستین‌های بلندتر از حد به شما اجازه می‌دهد که ظاهری به‌روزتر و دقیق‌تر داشته باشید. این توجه به جزئیات، نشان از دقت شما در انتخاب لباس و توجه به استایل شماست.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!