فانی لند‌

مدل سارافون زنانه کوتاه و بلند با پارچه های ساده چهارخونه زیبا

مدل سارافون زنانه کوتاه و بلند با پارچه های ساده چهارخونه زیبا در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

با پوشیدن انواع مدل سارافون اسپرت دخترانه جذاب‌تر از هر زمان دیگری دیده خواهید شد. انواع مدل‌های سارافون هم به‌صورت خانگی و هم بیرونی طراحی می‌شوند و هر کدام از آنها برای فصل خاصی قابل استفاده هستند.

همان‌طور که گفتیم سارافون نوعی پیراهن زنانه است که می‌توان از آن به عنوان لباس راحتی استفاده کرد، بنابراین می‌توان سارافون را یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان لباس مجلسی شیک محسوب کرد. برای داشتن یک سارافون دخترانه شیک می‌توانید چند تکه پارچه نخی گل‌دار، چارخانه، خال‌ خالی و … خریداری نموده و چند دست سارافون خانگی زیبا و چشم‌ نواز برای خود تهیه کنید.

امروزه سارافون یکی از پرطرفدارترین لباس های خانم ها و دختران جوان برای مهمانی ها، عید نوروز و حتی بیرون می باشد. تنوع مدل و رنگ سارافون بسیار زیاد است. مثل مدل سارافون مجلسی، بلند، کوتاه، مدل سارافون خانگی، کت سارافون؛ جلوبسته، جلو باز، سارافون دو تیکه، مانتویی و .. .

سارافون‌ یکی از پرطرفدارترین مدل لباس‌ در میان خانم‌ها و دختر خانم است. این مدل لباس موجب خاص شدن تیپ و استایل شما می‌شود که می‌تواند جزو انتخاب‌های بسیار خوب برای استفاده روزمره در تمامی فصول به ویژه فصل پاییز باشد.

مدتی است که سارافون‌ مانند انواع مدل مانتو وست مورد توجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته و همچنین دختر خانم‌ها و خانم‌ها نیز استقبال چشمگیری از انواع مدل سارافون کرده‌اند. سارافون‌های جلوباز و جلوبسته را می‌توان با پارچه‌های ساده و گلدار و حتی پارچه هایی که برای مدل مانتو راه راه مناسب هستند دوخت و به عنوان مدل مانتو عید نیز استفاده کرد.این مدل از لباس بسیار شیک و زیبا بوده و می‌توانید آن را به همراه دامن، جوراب شلواری و شلوار بپوشید.

انتخاب اندازه: نخستین موردی که در خرید سارافون زنانه بایستی همچون دیگر البسه زنانه، مردانه و همچنین بچگانه به آن توجه داشته باشید، سایز و اندازه مناسب لباس و تناسب آن با ابعاد فیزیکی شما خانم های خوش سلیقه و شیک پوش می باشد.

برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما لباس را قبل از خرید پرو کنید و یا در صورتی که خریدتان را بصورت اینترنتی انجام می دهید، به دستور العمل تعیین سایز لباس مورد نظرتان توجه داشته باشید و همیشه نیز از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد هم خرید خود را انجام دهید.

جنس لباس: پس از اطمینان از سایز درست لباس، باید به جنس سارافون زنانه ای که قصد خرید آن را کرده اید، توجه داشته باشید. امروزه تولید کنندگان لباس از پارچه های مختلفی برای تولید انواع و اقسام سارافون ها استفاده می کنند که شما بایستی با توجه به فصل و همچنین سبکی جنس لباستان اقدام به خرید آن نمایید.

شکل یقه: یقه سارافون ها می تواند به صورت انواع و اقسام مدل ها طراحی و برای لباس در نظر گرفته شود و اینکه لباس مورد نظر شما دارای چه یقه ای است و یا اینکه قابلیت برگرداندن و ایستاده بودن را دارد و یا خیر، فقط و فقط مربوط به شما می شود.

بلندی سارافون: از دیگر نکات مهم و کاملا مرتبط در خرید سارافون زنانه توجه به بلندی آن است که یا می تواند تا زیر باسن باشد و یا تا بالای زانو و حتی طول لباس به گونه ای باشد که کل پای شما را بپوشاند. بلندی سارافون نیز از جمله نکاتی است که هم حائز اهمیت است و هم تنها به سلیقه و نوع پوشش شما بستگی خواهد داشت.

تن خور لباس: برخی از سارافون های زنانه بصورت کاملا جذب طراحی و دوخته می شوند و برخی دیگر در قابل البسه ای کاملا معمولی و آزاد تولید می شوند و در این بین، شما هستید که باید با توجه به نوع استایل و فیزیک بدنی خود انتخاب کنید که علاقه مند به خرید یک سارافون کاملا جذب هستید و یا طرفدار مدل های آزاد آن می باشید.

بانوان عزیز توجه داشته باشید عمدتا از سارافون های فیت تنها می توان در مجالس رسمی استفاده کرد و دیگر از آنان نمی شود در دورهمی های خودمانی و دوستانه نیز با توجه به فرم لباس، بهره گرفت.

رنگ و طراحی: یکی از اصلی ترین دغدغه خانم ها در هر نوع خریدی چه برای خود باشد و چه برای شخصی دیگر، توجه به رنگ و نوع طراحی محصولی است که قصد خرید آن را کرده اند! برای این منظور هم ما چاره ای جز یادآوری این نکته مهم نداشتیم که حتما یادتان باشد به هنگام انتخاب و خرید سارافون زنانه مورد علاقه تان به رنگ و طراحی آن نیز توجه داشته باشید و در این زمینه به رنگ پوست صورت و همچنین دست های خود نیز توجه داشته باشید؛ زیرا عموما سارافون های زنانه فاقد آستین هستند.

نحوه بسته شدن: معمولا تمامی سارافون های زنانه بصورت کشی طراحی و تولید می شوند اما با این حال مدل هایی نیز به بازار عرضه شده است که بصورت دکمه ای و یا زیپی باز و بسته می شوند.

جیب دار یا بدون جیب: اینکه لباس مورد علاقه شما دارای جیب باشد و یا خیر، یکی دیگر از آن نکاتی است که تنها بسته به سلیقه و نظر شما دارد و همیشه باید در این خصوص بصورت کاملا شخصی تصمیم بگیرید.

قابلیت شستشو: در هنگام خرید خود حتما از فروشنده در خصوص نحوه و چگونه شستن لباس مورد نظرتان نیز سوال کنید تا خدایی ناکرده پس از مدتی استفاده با یک شستشوی نامناسب، سبب نابودی همیشگی پوشاکتان نشوید؛ لازم به ذکر است با توجه به لطافت پارچه به کار رفته در طراحی و دوخت سارافون های زنانه بهتر است به این فاکتور مهم توجه بیشتری داشته باشید.

قیمت سارافون زنانه: قیمت سارافون زنانه نیز همچون دیگر پوشاک زنانه و مردانه و حتی بچگانه در یک رِنج قیمتی کاملا مختلف قرار گرفته و بیشتر بر مبنای نام برند، جنس پارچه و همچنین شکل و شمایل لباس تعیین می شود. با این وجود ما به شما پیشنهاد می کنیم همیشه و با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید، به دنبال خرید بهترین ها چه برای خود و چه به عنوان هدیه برای دیگر عزیزانتان باشید.

از آنجا که سارافون‌ های لی دخترانه آستین ندارند و نوعی لباس راحتی محسوب می‌شوند، بهترین گزینه برای فصل بهار و تابستان به شمار می‌روند. بنابراین اگر قصد پوشیدن یک سارافون نخی یا لی بهاری یا تابستانی را دارید می‌توانید آن را بدون جوراب و یا با جوراب، جوراب شلواری و ساپورت بپوشید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!