فانی لند‌

تبلت‌ OLED جدید شیائومی با پردازنده‌ های قدرتمند و نمایشگر 144 هرتزی در راه است

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که شیائومی در حال کار بر روی نسل بعدی تبلت‌های خود با نام سری شیائومی پد 7 است. بر اساس اطلاعاتی که فاش شده، تبلت جدید OLED شیائومی قرار است در ماه اکتبر معرفی شود.

این سری جدید شامل دو مدل با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود و این تبلت‌ها از نمایشگر LCD با اندازه‌ای بین 11 تا 12 اینچ بهره خواهند برد.

یکی از مدل‌های این سری از یک نمایشگر 11 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برخوردار است. درون این تبلت OLED یک پردازنده قوی از سری اسنپدراگون 8 جای گرفته که ممکن است شامل اسنپدراگون 8 نسل 2 یا نسخه پیشرفته‌تری مانند اسنپدراگون 8 اس نسل 3 باشد.

بالاترین پیکربندی در نظر گرفته شده برای این تبلت‌ها تا 24 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. همچنین، این تبلت‌ها از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کنند و طراحی ظاهری مشابه نسل قبلی، یعنی سری شیائومی پد 6، خواهند داشت.

شایعات قبلی نیز ادعا کرده بودند که تبلت‌های جدید شیائومی با باتری 10,000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل HyperOS 2.0 به بازار عرضه خواهند شد. احتمالاً این تبلت‌ها همراه با سری شیائومی 15 در ماه اکتبر رونمایی شوند.

ما را دنبال کنید

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!