فانی لند‌

تجربه هیجان‌انگیز بازی با سامسونگ A25؛ شاهکار عملکرد در دنیای گیم!

در تست گیم A25 قصد داریم قدرت این مدل را در بازی‌های مختلف گرافیکی مورد تست قرار دهیم تا ببینیم عملکرد سخت‌افزاری آن در بازی‌های مختلف چگونه است. با ما همراه باشید…

ویدیو تست گیم A25



مشخصات تراشه

پیش از پرداختن به مشخصات تراشه، به نمایشگر سوپر امولد ۶.۵ اینچی این گوشی اشاره می‌کنیم که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت کیفیت خوبی را ارائه می‌کند و تجربه پویا و روانی را در کار با نمایشگر در اختیار کاربر قرار می‌دهد که ترند این روزهای گوشی سامسونگ است.

در گوشی A25 تراشه میان‌رده اگزینوس ۱۲۸۰ به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 به کار گرفته شده و توانسته امتیاز آنتوتو ۴۷۷۳۱۶ را کسب کند که نشان‌دهنده عملکرد قابل قبول آن در این کلاس قیمتی است.

گوشی سامسونگ Galaxy A25

اسم تراشهاگزینوس ۱۲۸۰لیتوگرافی۵ نانومتریGPUMali-G68حداکثر نرخ کلاک۲.۴ گیگاهرتزامتیاز آنتوتو۴۷۷۳۱۶گیک‌بنچ تک/ چند هسته‌ای۹۷۲/۲۰۸۹امتیاز بازی از ۱۰۰۲۹امتیاز کل از ۱۰۰۵۸

تست گیم

برای تست گیمینگ گوشی A25 به سراغ بازی‌های مطرح و محبوبی مثل کالاف دیوتی، بتل رویال، پابجی و Car X رفتیم که در ادامه با عملکرد آن بیشتر آشنا می‌شویم…

کالاف دیوتی

همانطور که می‌دانید کالاف از بازی‌های نسبتاً سنگین است، ما در این تست تنظیمات را روی Very High و Max قرار دادیم و این گوشی به راحتی از پس اجرای آن برآمد، به طوری که در فریم‌ریت بالا لگ نزد و گیم روانی را شاهد بودیم.

قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۴,۷۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۱,۵۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۵۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۲۵,۵۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

بتل رویال

در این بازی هم پایداری بالا و اجرای روان را با گرافیک High و فریم‌ریت Very High مشاهده کردیم. اگر فریم‌ریت را روی Max و گرافیک را روی Low تنظیم کنیم، مشکل داغ شدن را هم نخواهیم داشت و در مجموع عملکرد رضایت بخشی را در این گیم ارائه می‌کند.

پابجی موبایل

پابجی نسبت به کالاف دیوتی به عملکرد قدرتمندتری نیاز دارد، با این‌حال “ای۲۵” از پس آن برمی‌آید، گرچه در گرافیک HD و فریم‌ریت High کمی لگ می‌زند که در روند بازی خیلی تاثیرگذار نیست و تجربه قابل قبولی را برای شما می‌سازد.

Car X

این تایتل جزء بازی‌های سنگین به حساب می‌آید و معمولاً از محصولی میان‌رده و اقتصادی توقع اجرای روان آن را نداریم، با این حال در A25 تست گیم Car X را انجام دادیم و با تنظیمات Low عملکرد مناسبی را از آن شاهد بودیم.

همانطور که در بررسی A25 و این مطلب گفتیم، این مدل در کلاس اقتصادی و میان‌رده عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد و اگر گیمر هستید و بودجه محدودی دارید، ما خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۴ رای

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!