فانی لند‌

کشف اسرار وی اف اس: آنچه باید درباره خدمات منحصربه‌فرد آن بدانید!

وی اف اس (VFS Global) کارگزاری معتبر از سوی سفارت‌ها است که بخشی از مراحل اداری اخذ ویزا را بر عهده می‌گیرد. اکنون که سفرهای خارجی، مهاجرت، تجارت و کسب‌وکار، همگی نیازمند ارتباط با سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها هستند و با پیچیده‌تر شدن فرآیندهای اداری و افزایش حجم تقاضاها، مراجعه به این مراجع گاه با چالش‌هایی همراه می‌شود. وی اف اس، در راستای حل این چالش‌ها و تسهیل فرآیند اداری فعالیت می‌کند. در ادامه، با این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

وی‌اف‌اس چیست؟

وی اف اس گلوبال به‌عنوان نماینده‌ای معتمد از سوی دولت‌ها، فرآیند اخذ ویزا را برای شما تسهیل می‌کند. به این ترتیب اگر قصد سفر به کشورهای حوزه شنگن یا دیگر کشورهای اروپا، آسیا و آمریکا را دارید، مراحل تحویل مدارک و انگشت نگاری را می‌توانید در وی اف اس انجام دهید. این شرکت به عنوان یک واسطه بین فرد و سفارت کشور مورد نظر، مراحل اداری را انجام می‌دهد.

خدمات ویزای کدام کشورها در vfs global انجام می‌شود؟

همان‌طور که می‌دانید، در فرآیند اخذ ویزا، برای انجام اموری مانند تحویل فیزیکی مدارک و انگشت نگاری باید به سفارت کشور مورد نظر مراجعه کنید. اما این شرایط شامل حال همه کشورها نمی‌شود. برای انجام امور اداری اخذ ویزای کشورهای انگلیس، فرانسه، اتریش، هلند، مجارستان، نروژ، بلژیک، فنلاند، دانمارک، سوئیس، یونان، جمهوری چک، نیوزلند، آفریقای جنوبی، کرواسی، استرالیا، پرتغال و استونی باید به دفتر وی اف اس مراجعه کنید.

خدمات VFS Global شامل چه مواردی است؟

وی اف اس گلوبال به عنوان شریکی قابل اعتماد برای دولت‌ها، در بخش پذیرش ویزا وظایف مشخصی را بر عهده دارد. این وظایف شامل موارد زیر می‌شود:

جمع‌آوری فرم‌های درخواست ویزا: متقاضیان می‌توانند فرم درخواست ویزا را از وبسایت سفارت کشور موردنظر دریافت کرده و پس از تکمیل به دفتر وی اف اس ارائه دهند.
دریافت مدارک مورد نیاز: مطابق با لیست ارائه شده توسط دولت مربوطه، مدارک و مستندات لازم برای صدور ویزا را از متقاضی جمع‌آوری می‌کند.
ثبت اطلاعات بیومتریک (در صورت نیاز): در برخی موارد، سفارتخانه‌ها یا کنسولگری‌ها برای احراز هویت متقاضی، نیاز به اطلاعات بیومتریک (اثر انگشت و عکس) دارند. VFS Global این اطلاعات را در مراکز خود مطابق با استانداردهای لازم ثبت و به مراجع مرتبط ارسال می‌کند.

توجه داشته باشید که تعیین زمان مصاحبه با سفارت یا کنسولگری بر عهده VFS Global نیست، این امر مستقیما توسط سفارتخانه یا کنسولگری مربوطه انجام می‌شود. مدت زمان پردازش درخواست ویزا نیز توسط سفارتخانه یا کنسولگری تعیین می‌شود و VFS Global نقشی در این فرآیند ندارد. همچنین، تصمیم‌گیری نهایی در خصوص صدور یا عدم صدور ویزا به عهده سفارتخانه یا کنسولگری مربوطه بوده و VFS Global در این امر دخالتی ندارد.

وی اف اس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صدور یا عدم صدور ویزا و یا تاخیر در فرآیند صدور آن ندارد. تنها در برخی موارد، سفارتخانه یا کنسولگری ممکن است پس از صدور ویزا، گذرنامه متقاضی را از طریق VFS Global برای او ارسال نماید.

فرآیند درخواست ویزا و سایر خدمات از طریق وی‌اف‌اس

ابتدا باید فرم درخواست ویزای کشور مورد نظر را از وب‌سایت سفارت یا کنسول‌گری کشور مقصد دریافت کنید. سپس، مدارک مورد نیاز که از شما خواسته شده را تهیه کنید. از دفتر شرکت وی اف اس گلوبال تهران وقت بگیرید و دقیقا سر وقت تعیین شده با مدارک در این شرکت حضور پیدا کنید. مدارک را تحویل دهید و هزینه خدمات را به صورت نقدی و ارزی پرداخت کنید. در همان مراجعه اولیه از شما خواسته می‌شود منتظر بمانید و مراحل انگشت نگاری یا در صورت نیاز ثبت عکس بایومتریک را انجام دهید.

آدرس vfs global iran

برای دریافت خدمات ویزا در وی اف اس گلوبال تهران، در صورتی که کشور مورد نظر شما کشورهایی مثل انگلیس، فرانسه، استرالیا و نیوزلند است، به ساختمان مگاپارس در انتهای خیابان دکتر شریعتی، انتهای خیابان معلم شرقی، طبقه چهاردهم مراجعه کنید. در غیر این صورت به وی اف اس گلوبال هروی واقع در طبقه چهارم ساختمان هروی سنتر در میدان هروی مراجعه کنید.

دریافت خدمات ویزا در فلای‌تودی

در صورتی که قصد سفر به یکی از مقاصد خارجی را دارید، به راحتی می‌توانید برای درخواست ویزا از طریق فلای‌تودی اقدام کنید. در حال حاضر، امکان دریافت خدمات ویزای توریستی به تمامی مقاصد آسیایی، اروپایی، کانادا و آمریکا در سایت و اپلکیشن فلای‌تودی فراهم شده است. برای دریافت خدمات ویزا، از طریق سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی وارد صفحه ویزا شوید. ویزای کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. فرم ثبت درخواست را پر کنید و مدارکی که از شما خواسته شده را تهیه و بارگذاری نمایید.

کارشناسان مجرب فلای‌تودی، شما را در زمینه اخذ ویزای موردنظر راهنمایی خواهند کرد و برای شما از وی اف اس وقت می‌گیرند. بنابراین، بدون نگرانی و دغدغه بابت فرآیند اداری و پیچیده اخذ ویزا می‌توانید کار را به کارشناسان ویزا بسپارید و خود را برای سفر آماده کنید. همچنین می توانید از طریق شماره 42405000-021 داخلی 3 به طور مستقیم با کارشناسان ویزا ارتباط برقرار کنید و سوالات یا ابهامات خود را با آنها در میان بگذارید.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!