فانی لند‌

فیلم گونیز 2 – جزئیات و حواشی

اگر این روزها منتظر اخبار جدیدی از فیلم The Goonies 2 هستید، باید بگوییم که متاسفانه چنین چیزی از سوی بازیگران قسمت اول تکذیب شده است.

فیلم سینمایی The Goonies اثری کلاسیک و به‌یادماندنی است که سال ۱۹۸۵ به کارگردانی «ریچارد دانر» کارگردان فیلم‌های مطرحی چون سری Lethal Weapon و «سوپرمن» و نویسندگی «استیون اسپیلبرگ» اکران شد و موفقیت خیلی خوبی در زمان خود کسب کرد. حالا که نزدیک به چهل سال از اکران این فیلم می‌گذرد، طرفداران امیدوار بودند تا خبری از قسمت دوم آن شود. اما متاسفانه به این زودی شاهد وقوع چنین اتفاقی نخواهیم بود.

نشریه The Sun اوایل این ماه ادعا کرده بود که فیلم The Goonies 2 تابستان سال آینده فیلم‌برداری خواهد شد و بسیاری از بازیگران اصلی به پروژه بازخواهند گشت. اما بازیگرانی مانند کوری فلدمن و مارتا پلیمپتون این گزارش را تکذیب کرده‌اند.

«مارتا پلیمپتون» یکی از بازیگران اصلی فیلم اول در مورد شایعات می‌گوید:

فیلم واقعی نیست. هیچ فیلمنامه‌ای وجود ندارد، هیچ‌کس مشغول این پروژه نیست نیست و اسپیلبرگ هم کارگردانی نمی‌کند.

او همچنین در اینستاگرام خود نوشت:

چیزی که واقعی است این است که ثبت‌نام رای خود را بررسی کنید و رای دهید!

کوری فلدمن نیز در پستی در شبکه اجتماعی X اضافه کرد که او هیچ اطلاعی در مورد ساخت دنباله‌ی فیلم ندارد.

به نظر می‌رسد آخرین باری که شایعات جدی درباره ساخت The Goonies 2منتشر شد، به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. آن زمان Variety گزارش داده بود که ریچارد دانر در تلاش بود تا بازیگران اصلی را برای دنباله‌ای گرد هم آورد. شان آستین یکی از بازیگران فیلم، گفته بود که قسمت دوم قطعا ساخته خواهد شد و اضافه کرده بود: من ۱۰۰۰ درصد مطمئنم که دنباله‌ای وجود خواهد داشت. حتی حاضرم برای این موضوع روی فرزندانم شرط ببندم. دانر در سال ۲۰۲۱ در سن ۹۱ سالگی درگذشت.

بازیگرانی چون جاش برولین، جف کوهن، کری گرین و که هوی کوان هم در این فیلم حضور داشتند. داستان فیلم درباره گروهی از بچه‌هاست که نقشه‌ای قدیمی از یک گنج پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند دنبال ثروت‌های یک دزد دریایی افسانه‌ای به نام «ویلی تک‌چشم» بروند. در همین حال، یک خانواده جنایتکار هم آن‌ها را تعقیب می‌کند تا گنج را برای خود بدزدند. این فیلم بر اساس داستانی از استیون اسپیلبرگ ساخته شد که تهیه‌کننده فیلم هم بود.

اگرچه فیلم The Goonies 2 در حال حاضر در دست ساخت نیست، اما با توجه به واکنش هواداران نسبت به گزارش نادرست اخیر اشتیاق برای دنباله این فیلم همچنان در بالاترین حد خود باقی مانده است. طرفداران هنوز امیدوارند که روزی دنباله‌ای برای این فیلم محبوب ساخته شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!