فانی لند‌

این روزها مردم به دیدن «فیلم‌های کمدی» عادت کرده‌اند/ اکران «فیلم‌های کودک» می‌تواند نجات بخش گیشه در «فصل سرما» باشد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیر پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ مشهد با بیان اینکه در فصول پاییز و زمستان طبیعتاً با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه خواهیم بود متذکر شد: این اتفاق چندان ارتباطی به وجود فیلم کمدی و غیر کمدی ندارد و هر فیلمی هم که اکران شود نمی تواند با اقبال زیادی از سوی مردم روبرو شود.

این مدیر پردیس سینمایی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: این روزها مردم به دیدن فیلم های کمدی عادت کرده اند و این فیلم های کمدی هستند که با استقبال خوب مخاطبان روبرو می شوند و مردم بیشتر رغبت به تماشای این نوع آثار دارند از این رو مابقی فیلم ها چندان مورد توجه مخاطبان نیستند.

وی ادامه داد: اکران تعداد زیادی از فیلم های کمدی به صورت همزمان باعث شده تا گیشه سینماها با استقبال مخاطبان مواجه شده و رشد خوبی داشته باشد؛ این روزها ما فروش خوبی را در گیشه شاهدیم اما طبیعتاً از شروع سال تحصیلی به دلیل آنکه بچه ها به مدرسه می روند و دانشجویان درگیر درس می شوند گیشه سینماها دچار ریزش می شود.

فرزین جیرانی سپس با بیان اینکه در فصول پاییز و زمستان طبیعتاً با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه خواهیم بود متذکر شد: این اتفاق چندان ارتباطی به وجود فیلم کمدی و غیر کمدی ندارد و هر فیلمی هم که اکران شود نمی تواند با اقبال زیادی از سوی مردم روبرو شود.

ایشان د در همین خصوص تصریح کرد: به عقیده بنده اکران فیلم های کودک و اردوهای مدارس می تواند نجات بخش گیشه در فصل سرما باشد. در اغلب مواقع آموزش و پرورش با سینماها قرارداد می بندد و اردوهایی می گذارند برای تماشای فیلم ها توسط دانش آموزان و اگر امسال نیز چنین اتفاقی بیفتد یک امید برای گیشه به وجود خواهد آمد.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: البته ممکن است در برخی روزهای نیم بها نیز استقبال از فیلم ها بیشتر از سایر روزها باشد که این مسأله به اقتصاد مردم و جامعه برمی گردد و افرادی که به دلیل مشکلات اقتصادی توان حضور در سینما را ندارند در این روزها بیشتر به تماشای فیلم ها می نشینند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!