فانی لند‌

قهرمان مسابقات The International 2024 مشخص شد

مسابقات The International 2024 در کپنهاگن به پایان رسید و تیم لیکوئید با پیروزی در فینال، بالاخره پس از سال‌ها ناکامی، دومین Aegis خود را کسب کرد.

تیم لیکوئید که به دلیل عملکرد عالی خود در طول سال، به طور مستقیم به این تورنمنت دعوت شده بود، در مرحله گروهی در رتبه دوم قرار گرفت و در مرحله پلی‌آف بدون از دست دادن حتی یک نقشه، تا فینال پیش رفت. Team Liquid در مرحله گروهی به تیم اسپریت، قهرمان دوره پیش مسابقات The International 2024، باخته بود.  

تیم لیکوئید سپس با شکست Xtreme Gaming در مرحله یک‌چهارم نهایی، Cloud9 در نیمه‌نهایی و در نهایت گیمین گلادیاتورز در فینال، جام قهرمانی The International 2024 را به خانه بردند.

این قهرمانی از اهمیت زیادی برخوردار بود، چون تیم لیکوئید از سال ۲۰۱۷ تاکنون موفق به کسب این عنوان نشده بود و در طول این سال‌ها چندین بار در آستانه قهرمانی متوقف شده بود. اما این بار با انگیزه و عملکرد بی‌نقص، به طرز شگفت‌انگیزی توانستند جایگاه اول را کسب کنند.

از سوی دیگر، گیمین گلادیاتورز برای دومین سال پیاپی در فینال شکست خورد. Gaimin Gladiators در سال ۲۰۲۳ به تیم اسپریت و این بار به تیم لیکوئید باخت تا دست اعضای این تیم از جایزه میلیون دلاری خالی بماند. 

جوایز مسابقات The International 2024:

تیم لیکوئید – $1,158,911  

گیمین گلادیاتورز – $360,555  

توندرا اسپورتس – $231,740  

تیم فالکونز – $154,493  

The International 2024 از تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) آغاز شده بود و طی ۱۰ روز در شهر کپنهاگ جریان داشت. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!