فانی لند‌

اس ۲۵ اولترا، با ظاهری جدید عرضه می‌‎شود

کارشناس مشهور Ice Universe تصویری را منتشر کرده است که سامسونگ S25 Ultra را در کنار S24 نشان می دهد. به نظر می رسد با توجه به تغییراتی که در قاب فلزی گوشی جدید ایجاد شده، این دستگاه نسبت به مدل قبلی نازکتر و سبکتر خواهد بود.

به گزارش سرگرمی روز، همچنین به وضوح می توان دید که گوشه های دستگاه در حال گردتر شدن هستند. در واقع، برخلاف Samsung S24 Ultra، Samsung S25 Ultra ظاهری منحنی و گردتر خواهد داشت. بنابراین، با توجه به آنچه قبلاً در مورد Samsung Galaxy S25 Ultra شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این گوشی با قاب گردتری عرضه می‌شود که در دست گرفتن آن را راحت‌تر می‌کند.

اگر این تغییرات واقعاً اعمال شوند، به این معنی است که مدل Ultra بسیار شبیه به مدل های استاندارد و پلاس خواهد بود. با این تفاوت که احتمالاً فقط چند ویژگی متمایز مانند خودکار خواهد داشت.

همچنین، به نظر می رسد آنچه قبلاً فاش شده بود با تصویر جدید منتشر شده مطابقت دارد. اگرچه تغییرات طراحی چندان زیاد به نظر نمی رسد، اما تغییر شکل قاب باعث می شود که تفاوت بین Galaxy S24 Ultra و Galaxy S25 Ultra به راحتی قابل تشخیص باشد.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ حاشیه های مدل جدید را کوچک می کند، به این معنی که مدل جدید دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.86 اینچی خواهد بود، در حالی که گلکسی S24 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی است.

شایعات در مورد Galaxy S25 Ultra همچنان در حال چرخش هستند و ما همچنین انتظار داریم که این مدل پردازنده بهتر و شاید عمر باتری بهتری داشته باشد. اگر سامسونگ به برنامه ای که در سال 2024 داشت پایبند باشد، در سال 2025 گوشی های گلکسی اس 25 باید در دسامبر یا فوریه رونمایی شوند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!