فانی لند‌

بازی Skate سال آینده میلادی عرضه خواهد شد

EA و استودیو Full Circle اعلام کردند بازی Skate که بیش از یک سال است در دوره‌های پلی‌تست قرار دارد، در سال آینده میلادی به صورت دسترسی اولیه عرضه خواهد شد.

Full Circle اطلاعات کمی در مورد انتشار دسترسی زودهنگام به اشتراک گذاشت، به طور مثال پلتفرم‌های مقصد را اعلام نکرد. با این حال، این بازی قبلا برای کنسول‌های فعلی و رایانه‌های شخصی معرفی شده بود.

طبق گفته EA، بازیکنان علاقه‌مند به نسخه دسترسی زودهنگام می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در Skate Insider ثبت نام کنند. این شرکت گفت:

طی دو سال گذشته، این تیم از ده‌ها هزار نفر از بازیکنان تستر به شهر San Vansterdam از طریق نسخه پی‌سی استقبال کرده و پلی‌تست نسخه کنسولی در پاییز امسال انجام خواهد شد.

تاریخ دقیق شروع پلی‌تست نسخه کنسولی هنوز مشخص نشده است. در خرداد، Full Circle اطلاعات بیشتری در مورد داستان بازی، از جمله معرفی یک شرکت درون بازی، M-Corp، منتشر کرد.

این بازی رایگان اولین عنوان از Full Circle است، یک استودیوی EA مستقر در ونکوور که توسط مدیر کل سابق Xbox Live، دنیل مک‌کالوچ، اداره می‌شود، کسی که ۱۵ سال را در بخش بازی مایکروسافت گذراند و در سال ۲۰۲۰ آن را ترک کرد.

بازی Skate از کراس‌پلی و کراس‌پلتفرم در رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس پشتیبانی می‌کند. جدیدترین اثر سری، یک تجربه کاملا بکر در دنیای باز خواهد بود و دارای نگرشی است که بازیکنان در تمام این سال‌ها با فرنچایز اسکیت آشنا شدند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!