فانی لند‌

اسنپ چت از ابزار هوش مصنوعی برای تولید ویدیو رونمایی کرد

اسنپ چت اخیراً از ابزارهای نوآورانه‌ای در حوزه هوش مصنوعی رونمایی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی ویدیوهایی با استفاده از پیام‌های متنی و تصویری ایجاد کنند. این اعلام در جریان ششمین اجلاس سالانه شرکای اسنپ انجام شد، جایی که این شرکت تصمیم خود را برای عرضه ابزاری ویژه به کاربران با حساب سازنده فاش کرد. این ابزار به کاربران این قابلیت را می‌دهد که محتوای ویدیویی را تنها از طریق متن و تصاویر ایجاد کنند. تمامی ویدیوهای تولید شده با این روش به‌طور خودکار دارای واترمارک هستند تا تفاوت بین ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی و محتوای واقعی به وضوح مشخص باشد.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی اسنپ چت

در بیانیه‌ای رسمی، اسنپ چت به معرفی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خود پرداخت. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های معرفی شده در این رویداد، ابزار AI Video است که به سازندگان محتوا اختصاص دارد. برای دسترسی به این ابزار، کاربران باید یک حساب عمومی فعال و تعداد مشخصی از دنبال‌کنندگان را دارا باشند.

این ابزار عملکردی مشابه با دیگر تولیدکنندگان ویدیویی هوش مصنوعی دارد و از پیام‌های متنی و تصویری برای تولید ویدیو استفاده می‌کند. همچنین، این قابلیت به‌صورت نسخه بتا برای گروه کوچکی از سازندگان از طریق وب در دسترس قرار گرفته است. این ابزار از مدل‌های داخلی ویدیویی اسنپ پشتیبانی کرده و در نهایت با نمادهای خاص به کاربران اطلاع می‌دهد که ویدیو با هوش مصنوعی ساخته شده است.

بهبودهای دیگر اسنپ چت

به غیر از ابزار تولید ویدیو، اسنپ چت لنز جدیدی را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد ظاهر خود را در حالت مسن شده مشاهده کنند. این قابلیت برای مشترکین Snapchat+ در دسترس است و همچنین به‌روزرسانی‌های جدیدی برای زیرنویس‌ها و لنزهای هوش مصنوعی فراهم شده است. بهبودهای دیگری نیز در ربات My AI انجام شده که اکنون می‌تواند وظایف پیچیده‌تری را مدیریت کند، از جمله ترجمه منوهای خارجی و شناسایی گیاهان خاص.

در نهایت، اسنپ چت اعلام کرد که با همکاری OpenAI، توسعه‌دهندگان می‌توانند به مدل‌های زبان بزرگ (LLM) دسترسی داشته باشند تا لنزهایی با قابلیت تشخیص اشیا و ارائه اطلاعات زمینه‌ای بیشتر تولید کنند.

ما را دنبال کنید

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!