فانی لند‌

مکان های اسرار آمیز بازی اسکایریم که باید به آن‌ها سر بزنید

اسکایریم سال‌هاست که منتشر شده و بسیاری از ما صدها ساعت را در آن گذرانده‌ایم. واقعا باورنکردنی است که چگونه یک بازی که بیش از ۱۰ سال از انتشارش می‌گذرد، هنوز هم تا این حد راز و جزئیات مخفی دارد. مشخص نیست که شما باید تا چه حدی خوش شانس باشید تا این مکان های اسرار آمیز در اسکایریم را پیدا کنید. ولی همین جزئیات و رازها هستند که باعث می‌شوند این بازی را تا این حد دوست داشته باشیم. حالا اگر شما هم دوست دارید که با این مکان های اسرار آمیز در اسکایریم آشنا شوید، در ادامه با ویجیاتو همراه باشید.

مکان های اسرار آمیز در بازی اسکایریم

آبشار Bard’s Leap Summit


ناحیه Bard’s Leap Summit جایی در بالا یک آبشار غول‌پیکر و پایین آن است. البته برای اینکه به این منطقه برسید، باید از یک کمپ Forsworn بگذرید. احتمالا این موضوع برای شما خیلی سخت نباشید، به هر حال شما یک Dragonborn هستید. اگر به بالا این آبشار بروید، می‌توانید از آن‌جا پایین و تمامی زیبایی‌هایش را ببینید. اگر تصمیم بگیرید که از آن بالا به پایین بپرید و زنده بمانید، یک نوازنده پیش شما ظاهر می‌شود و از شجاعت شما تعریف می‌کند. بعد از آن‌ها چند لول Speech خواهید گرفت.

کشتی Silvermoon


در یکی از دریاچه‌های بازی به نام Illinalta می‌توانید یک بادبان کشتی را در وسط آب ببینید. اگر به زیر آب بروید می‌توانید بقیه این کشتی را هم پیدا کنید. نام این کشتی که الان غرق شده است، Silvermoon بود. با توجه به ابعاد دریاچه، وجود این کشتی در اینجا کمی عجیب است. اگر شما واردش شوید می‌توانید یک سری آیتم مختلف را با توجه به سطح و لول خودتان پیدا کنید. در اتاق کاپیتان هم می‌توانید جسدش را ببینید که هنوز شناور است.

غارهای Pinewatch


شاید نام Pinewatch اصلا برایتان آشنا نباشد. یکی از کاخ‌های قدیمی که در نزدیکی قلعه Falkreath می‌توانید پیدا کنید Pinewatch است. این عمارت خودش به تنهایی یک تجربه عجیب محسوب می‌شود. داخل آن را اگر بگردید کم کم به یک هزارتو و غار می‌رسید که به یک سیاه‌چال نوردیک تبدیل می‌شود. بسیاری از بازیکنان حتی نمی‌دانند که در زیر یکی از عمارت‌های بزرگ و زیبا بازی، یک مجموعه غار بزرگ و ترسناک وجود دارد که می‌توانید بگردید.

زوج بدشانس


اگر در حال قدم زدن به جنوب همین منطقه Pinewatch بروید، با یک کلبه عجیب مواجه می‌شوید. این کلبه با بقیه خانه‌های بازی فرق دارد و به طور کامل نابود است. وقتی که به آن نزدیک می‌شوید، می‌بینید که زمین زیر پای شما کم کم می‌سوزد و سیاه‌تر می‌شود. انگار یک آتش‌سوزی بزرگ اینجا اتفاق افتاده باشد.

در داخل این کلبه می‌توانید دو جسد را در نزدیکی هم پیدا کنید. در کنار یکی از این دو جسد سوخته، یک یادداشت وجود دارد که اگر آن را بخوانید متوجه می‌شوید که لحظات پایانی یک زوج را تعریف می‌کند. مثل اینکه این دو زوج در نزدیکی خانه خود یک اژدها را دیدند که بعد مدت کمی به آن‌ها حمله می‌کند و هر دو آن‌ها را می‌سوزاند.

جکوزی شکارچی‌ها


یکی از متفاوت‌ترین مکان های اسرار آمیز در اسکایریم یک جکوزی طبیعی است که مخصوص ماجراجوها و شکارچی‌هاست. در شمال غربی Darkwater می‌توانید محلی را پیدا کنید که مخصوص استراحت مسافرینی مثل شما است. این چشمه‌های آب گرم طبیعی در یکی از خطرناک‌ترین مناطق بازی واقعند. در نزدیکی آن‌ها هم اژدها وجود دارد، هم راهزن، هم غول و هم ماموت. برای همین خیلی عجیب است که یک سری شکارچی در آن‌ها دراز می‌کشند و محیط اطراف خود را به طور کامل فراموش می‌کنند.

قتل عام در معبد تالوس


همه بازیکنان بازی Skyrim می‌دانند که دارک الف‌های Thalmor از نژاد نورد‌های (Nords) و پرستش تالوس (Talos) متنفرند. یکی از همین مامورهای تالمور به این نتیجه رسید که مکانی در جنوب Guardian Stones یک محل عالی برای پرستش تالوس است. برای همین به احتمال زیاد نوردهای زیادی در آنجا دور هم جمع می‌شوند. او به دستورات مافوق‌هایش گوش نداد و تصمیم گرفت خودش برود و در مورد این مکان تحقیق کند.

وقتی که شما به این محل بروید، با تعداد زیادی جسد مواجه خواهید شد. اگر در این حمام خون کمی بگردید، می‌توانید با یک حقیقت بسیار تلخ مواجه شوید. آن مامور تالمور درست فکر می‌کرد و این محل برای پرستش تالوس بود. او به اینجا حمله کرد و با نوردها مواجه شد. پس یک مبارزه خونین، نوردها این تالمور را کشتند و او را تکه تکه کردند. یک متن هم در جیب این تالمور می‌توانید پیدا کنید که در آن به او دستور داده بودند که از این محل دوری کند و در مورد آن تحقیق نکند.

جزیره Nirnroot غول‌پیکر


این جزیره در شمال اسکایریم قرار دارد و به روش‌های عادی نمی‌توانید به آن برسید. شما باید ابتدا به Solstheim سفر کنید و سپس از آن‌جا به این جزیره بروید. در این جزیره انواع Nirnrootهای مختلفی را می‌توانید پیدا کنید که در قسمت‌های مختلف جزیره رشد می‌کنند. البته خب یک گیاه غول‌آسا و بزرگ Nirnroot هم وجود دارد که با دیدن آن در جای خود میخ‌کوب خواهید شد. فقط حواستان باشد اگر روی درجه سختی Survival بازی می‌کنید، این کار را امتحان نکند. عبور از میان دریایی از یخ چندان هم برای بقا مناسب نیست.

پوست بزرگ یک خرچنگ Mudcrab


اگر شما هم به دنبال شکار مکان های اسرار آمیز در اسکایریم هستید، چرا سری به غرب غار Broken Fang نمی‌زنید؟ خرچنگ‌های بازی را به یاد دارید؟ همان Mudcrabهای کوچک که به راحتی هم می‌میرند؟ اگر به غرب این غار بروید با جسد و پوست یک خرچنگ ترسناک و بزرگ مواجه خواهید شد. حالا قسمت جالب‌تر موضوع اینجاست که شما در یکی از مراحل جانبی بازی باید با یک روح خرچنگی بزرگ به نام Guardian Mudcrab مبارزه کنید. احتمالا آن روح همین روح این خرچنگی باشد که جسدش را می‌توانید پیدا کنید.

زنده کننده مرغ‌ها


دنیا Necromancy یا زنده کردن مردگان مثل خود Skyrim پر از رمز و راز است. این نوع جادو از آن‌هایی است که حتی در دنیا فانتزی هم افرادی که به آن علاقه دارند عجیب و کمی ترسناکند. ولی خب مرغ که ترسناک نیست. مثل اینکه یکی از جادوگران ماهر در این سبک از جادو، از مهارت‌های خود برای زنده کردن مرغ‌هایش استفاده می‌کند. شاید خیلی‌ها از نظر اخلاقی یا به دلایل دیگر با Necromancerها مشکل داشته باشند، ولی همه ما عاشق مرغ نامحدودیم.

ماموت یخ زده


یکی از رازهای عمیق بازی Skyrim این است که چه بلایی سر نژاد دورف‌ها که در بازی با نام Dwemer شناخته می‌شوند، آمد؟ چگونه این نژاد پیشرفته با تمدنی تا این حد بزرگ، به این سرعت نابود شدند؟ در شمال منطقه Alfland شما می‌توانید یک کوه یخی خیلی بزرگ را پیدا کنید. اگر کمی روی این کوه یخ بگردید، با جسد یک ماموت مواجه می‌شوید که به علت انجماد کامل، نسبتا سالم است. از پوست این ماموت هم تعداد زیادی تیرهای دورفی بیرون زده است. این نشان می‌دهد که این موجودات باستانی با ماموت‌ها هم درگیر بودند. شاید این موضوع اطلاعات خاصی را به ما ندهد، ولی در کل جزئیات جالبی از این بازی ۱۳ ساله است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!