فانی لند‌

قیمت خودرو امروز 31 شهریور 1403/ بازار خودرو به تعطیلات رفت؟ + جدول

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز شنبه 31 شهریور 1403 در آستانه آغاز فصل پاییز روند یکسانی دارد و در رکود به سر می‌برد. با توجه به تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش تمامی محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات فرو رفته و نسبت به روز‌های گذشته تغییری پیدا نکرد و خریداران برای خرید خودرو دست نگه ‌داشته‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات به اغما رفته است.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که قبلاً با قیمت بالای یک میلیارد در بازار معامله می‌شد اما امروز با قیمت 995 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت 870 میلیون تومان در بازار قابل خرید است این خودرو در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا، با قیمت 714 میلیون و 500 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

سهند S از جدیدترین محصولات سایپا که اخیراً راهی بازار شده است قبلاً که در مرز 500 میلیون تومانی معامله می‌شد امروز به نرخ 490 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را احساس نکردند.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور در سکوت فرو رفته و با قیمت 814 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای دو میلیارد تومان بود اخیراً از کانال دو میلیاردی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و 970 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور ثابت مانده است این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود امروز با قیمت دو میلیارد و 517 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

لاماری ایما امروز نیز روند ثابت در پیش گرفته و در محدوده یک میلیارد و 820 میلیون تومان قرار گرفت.

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!