فانی لند‌

بازیکنان پی‌سی به الزام PSN برای بازی God of War Ragnarok شکایت می‌کنند

بازی God of War Ragnarok به تازگی روی استیم منتشر شده و تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نقد روی این پلتفرم دریافت کرده که ۳۳ درصد آن‌ها منفی هستند. بیشتر شکایات ناشی از الزام کاربران به اتصال اکانت شبکه پلی‌استیشن به پروفایل خود برای اجرای بازی است.

در اوایل سال جاری، پس از آن که فاش شد کاربران برای اجرای Helldivers 2 در رایانه‌های شخصی به یک اکانت PSN نیاز دارند، هدف یک کمپین بزرگ نفرت قرار گرفت که یکی از شدیدترین نمونه‌های این مورد در سال‌های اخیر بود.

از مدتی پیش مشخص شده بود که گیمرهای پی‌سی برای تجربه بازی تک نفره سانتا مونیکا، باید به یک اکانت PSN متصل شوند، اما این مانع از شکایت بازیکنان در این مورد نشده است. این یکی از معدود بازی‌هایی است که از ابتدای معرفی، اعلام شد با این الزام روی پی‌سی منتشر می‌شود، اما صدها نفر هنوز به استیم می‌روند تا یک نقد منفی بر آن اساس بنویسند.

مردم به نقض اطلاعات گذشته سونی اشاره کرده‌اند و تاکید کردند که نمی‌خواهند اطلاعات شخصی خود را فقط برای بازی God of War Ragnarok به این شرکت تحویل دهند، اما در اکثر موارد، به هر حال این کار را انجام می‌دهند.

مشکل اصلی اینجا است که PSN در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس نیست. این بدان معناست که این کشورها از تجربه بازی God of War Ragnarok روی پی‌سی محروم هستند. حتی با وجود صدها هزار نقد منفی، سونی از این الزام عقب‌نشینی نمی‌کند، به این معنی که گیمرهای پی‌سی مجبورند آن را اجرا کنند یا از قید بازی بگذرند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!