فانی لند‌

خبر بد برای طرفداران سریال «ما همه مرده‌ایم»؛ باید همچنان منتظر فصل دو بمانید

تاکنون سریال‌های کره‌ای پرطرفدار و محبوب زیادی در نتفلیکس منتشر شده‌اند. ما همه مرده‌ایم، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای این پلتفرم است و داستان گروهی از دانش‌آموزان را دنبال می‌کند که در تلاش برای بقا پس از حمله زامبی‌ها هستند.

این سریال بر اساس وب‌تونی به نام «اکنون در مدرسه ما» ساخته شده و توانسته از ایده و داستان نسبتاً ساده‌اش به‌خوبی بهره ببرد.

موارد زیادی برای لذت بردن از این سریال وجود دارد؛ هم از نظر صحنه‌های اکشن و هم از لحاظ شخصیت‌ها. اما عدم اطلاع‌رسانی در مورد فصل دوم ما همه مرده‌ایم باعث ناامیدی طرفداران این سریال شده است.

اگرچه ساخت فصل دوم ما همه مرده‌ایم بیش از دو سال پیش تأیید شد، اما همچنان به نظر می‌رسد که تا انتشار این سریال زمان زیادی باقی مانده باشد.

تاخیر ساخت فصل دوم «ما همه مرده‌ایم» تا سال ۲۰۲۵

بر اساس گزارش رسانه کره‌ای «استار نیوز»، ساخت فصل دوم سریال ما همه مرده‌ایم به سال ۲۰۲۵ موکول شده است. این یعنی ممکن است که پخش فصل دوم این سریال تا سال ۲۰۲۶، یعنی چهار سال پس از انتشار فصل اول به تأخیر بیفتد.

هرچند تأخیر در انتشار فصل‌های جدید سریال‌های اورجینال نتفلیکس معمول است، اما این انتظار طولانی برای انتشار فصل دوم ما همه مرده‌ایم بیش از حد معمول است.

هنوز مشخص نیست که آیا برنامه‌ای برای تولید و فیلم‌برداری فصل سوم این سریال همزمان با فصل دوم وجود دارد یا خیر.

نتفلیکس از این استراتژی برای سریال‌هایی مثل خانه شیرین (Sweet Home) و بازی مرکب (Squid Game) هم استفاده کرده که ساخت فصل دوم هر دو سریال، سه سال طول کشید.

فصل اول این سریال با یک پایان هیجان‌انگیز به اتمام رسید و زمینه‌سازی‌های خوبی برای فصل دوم انجام داد. با این حال، خبر تعویق فیلم‌برداری فصل دوم ما همه مرده‌ایم تا سال ۲۰۲۵، با توجه به پخش فصل اول در ژانویه ۲۰۲۲، ناامیدکننده است.

آیا امکان افت سریال «ما همه مرده‌ایم» وجود دارد؟

طرفداران سریال‌های کره‌ای به انتظارهای طولانی برای انتشار فصل‌های جدید عادت دارند. برای مثال، آن‌هایی که از فصل اول سریال خانه شیرین لذت بردند، مجبور بودند سه سال منتظر بازگشت این سریال باشند. در حالی که فصل دوم بازی مرکب نیز قرار است در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ منتشر شود.

با این حال، همان‌طور که فصل دوم خانه شیرین نتوانست موفقیت فصل اولش را تکرار کند، این احتمال وجود دارد که ما همه مرده‌ایم هم شاهد چنین چیزی باشد.

این سریال طرفداران وفاداری دارد، اما ممکن است که بینندگان عادی تا حالا آن را فراموش کرده باشند.

فصل دوم باید قبل از آن‌که به داستان‌های جدید بپردازد، عملکرد خوبی در زمینه یادآوری شخصیت‌ها و داستان‌های فصل اول به مخاطبان داشته باشد. با این حال، حتی بهترین سریال‌ها هم می‌توانند تحت تاثیر تأخیرهای طولانی قرار گیرند.

به نظر می‌رسد که پرش زمانی در فصل دوم «ما همه مرده‌ایم» اجتناب‌ناپذیر است

با توجه به اینکه فیلم‌برداری فصل دوم ما همه مرده‌ایم هنوز آغاز نشده، به نظر می‌رسد که پرش زمانی در این سریال اجتناب‌ناپذیر باشد. این پرش زمانی به سریال این امکان را می‌دهد تا با خط زمانی دنیای واقعی هماهنگ شود که ممکن است به‌خاطر ماهیت داستان ضروری باشد.

در فصل اول، شخصیت‌های اصلی ما همه مرده‌ایم دانش‌آموز دبیرستانی بودند، اما با گذشت سه سال یا بیشتر، ممکن است که بازسازی این نقش‌ها دیگر ممکن نباشد.

سریال خانه شیرین هم از همین روش استفاده کرد و در قسمت سوم فصل دوم یک پرش زمانی یک‌ساله داشت.

گذشته از انتظار طولانی و ناامیدکننده برای فصل دوم، در واقع پرش زمانی می‌تواند برای این سریال مفید باشد. پس از چند سال فاصله میان فصل‌ها، شاید بهتر باشد که فصل دوم به‌عنوان شروعی تازه برای این سریال در نظر گرفته شود.

امیدواریم که فصل دوم ما همه مرده‌ایم آن‌قدر خوب باشد که ارزش این انتظار طولانی برای انتشارش را داشته باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!