فانی لند‌

بایوور برنامه‌ای برای ساخت DLC بازی Dragon Age: The Veilguard ندارد

ممکن است هنوز چند ماه تا انتشار Dragon Age: The Veilguard باقی مانده باشد، اما این موضوع باعث نشده که برخی افراد از خود بپرسند آیا برای آن DLC برنامه ریزی شده است یا خیر.

این روزها تقریبا انتظار می‌رود که ناشران بزرگ قبل از اینکه حتی بازی منتشر شود، وجود بسته‌های الحاقی را برای بزر‌گترین بازی‌های خود اعلام کنند. به طور مثال به یوبیسافت نگاه کنید که نقشه راه کاملی برای Str Wars Outlaws رونمایی می‌کند قبل از اینکه حتی در قفسه فروشگاه‌ها قرار بگیرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، در مصاحبه اخیری که اخیرا توسط MrMattyPlays انجام شد، از کورین بوش، کارگردان Dragon Age: The Veilguard پرسیده شد آیا بسته الحاقی در دست ساخت است یا خیر.

بوش فاش کرد که بایوور در حال حاضر به DLC بالقوه فکر نمی‌کند و هیچ برنامه‌ای در حال حاضر وجود ندارد، زیرا تیم تنها روی ساخت Dragon Age: The Veilguard تمرکز کرده است. اگر این برای شما ناراحت کننده است، بوش در واقع دلیل خوبی دارد که چرا DLC در حال حاضر در لیست اولویت‌های BioWare قرار ندارد.

او توضیح داد در حالی که از طرفداران بسته‌های الحاقی برای بازی‌های قبلی Dragon Age است، فکر می‌کند DLC‌هایی مانند Inquisition’s Trespasser بهتر است در بازی کامل گنجانده شود و ادعا می‌کند به دلیل حیاتی بودن Trespasser برای داستان بازی، نباید اصلا بسته الحاقی می‌شد. بوش می‌گوید با درس عبرت گرفتن از این موضع، تیم می‌خواست The Veilguard کامل‌ترین بسته ممکن باشد.

خوشبختانه، بوش درب‌های آینده را برای DLC کمی باز می‌گذارد و ادعا می‌کند که «سخت است در آینده حرف بزنیم»، اما بسته الحاقی در حال حاضر در کار نیست، چرا که بایوور روی ساخت The Veilguard تمرکز دارد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!