فانی لند‌

بررسی A06 سامسونگ؛ ارتقاء قابل‌توجه یا مدل قبلی با نامی جدید

سامسونگ با افزودن مدلی جدید به سری “A” به نیاز افرادی که بودجه محدودی برای خرید دارند و مشخصات خوبی هم از یک گوشی انتظار دارند، پاسخ داده است. در این مقاله، به بررسی A06 از تمام جهات می‌پردازیم.

ویدیو بررسی A06


در این ویدیو و مقاله به بررسی کامل این محصول از نظر عملکرد پرداخته‌ایم. برای دیدن مشخصات یا قیمت محصول گلکسی A06 می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A06

بررسی از نظر طراحی

اگر قصد خرید گوشی دارید، این مدل یکی از دستگاه‌های اقتصادی و مقرون به صرفه در فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا محسوب می‌شود. همانطور که می‌بینید محصول جدید سامسونگ طراحی شیک، تقریباً مدرن و خوش‌دستی دارد. اگرچه ممکن است بعضی کاربران در نگاه اول ساختار و متریال پلاستیکی را نپسندند، اما باید بدانید این متریال هم دوام خوبی دارد و آن را برای استفاده روزمره مناسب می‌کند.

بررسی از نظر نمایشگر

محصولات سامسونگ در هر کلاس قیمتی همیشه در بخش صفحه نمایش خوب ظاهر شده‌اند و این گوشی هم از این قاعده مستثنی نیست.
این گوشی یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی HD+ Infinity دارد که تصاویری زنده ارائه می‌دهد و لذت تماشای محتوای مولتی مدیا را برای کاربرانش دوچندان می‌کند. این اندازه صفحه نمایش برای تماشای فیلم، بازی و وبگردی ایده آل است.

بررسی از نظر سخت افزار و نرم افزار

این گوشی اقتصادی از پردازنده MediaTek Helio G85 بهره می‌برد که برای انجام کارهای روزمره به نحو احسن طراحی شده است. کاربران می‌توانند انتظار اجرای عملکردهای چندوظیفه‌ای روان و یکپارچه را داشته باشند. فرقی نمی‌کند در حال گشت وگذار در شبکه‌های اجتماعی باشید، فیلم ببینید یا حتی بازی‌های معمولی را اجرا کنید، این گوشی به گونه‌ای مجهز شده است که بدون تأخیر قابل توجهی از پس همه‌ی این کارها برآید. البته توجه داشته باشید که منظور ما گیم‌های گرافیک سنگین نیست و در ویدیوی بالا در مورد این موضوع توضیحات بیشتری داده‌ایم.

در کل، اگر قیمت گوشی سامسونگ را به نسبت مشخصاتش در نظر بگیرید، نمی‌توان ایراد خاصی به این مدل گرفت. این دستگاه با اندروید ۱۴ و رابط کاربری کاربرپسند One UI ارائه می‌شود که هم از لحاظ بصری و هم عملکرد، سازماندهی شده است. سامسونگ دو به روزرسانی بزرگ را متعهد شده است؛ بنابراین کاربران تا اندروید ۱۶ را دریافت خواهند کرد.

بررسی از نظر دوربین

علاقه‌مندان به عکاسی از تنظیمات دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی برخوردار می‌شوند. این ترکیب اجازه می‌دهد تا تصاویر واضح و با جزئیات را به خصوص در شرایط نوری مناسب ثبت کنید. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است که برای ثبت عکس و تماس‌های ویدیویی مناسب است. در حالی که شاید عملکرد دوربین در نور کم چالش برانگیز باشد، سایر قابلیت‌های دوربین برای یک مدل مقرون به صرفه قابل ستایش است.

بررسی از نظر باتری

یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی عمر باتری قابل توجه آن است. این دستگاه به یک باتری قوی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که تضمین می‌کند تا یک روز کامل با استفاده متوسط ​​تا سنگین دوام بیاورد. علاوه بر این، از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که در مدت زمانی مطلوب خود را شارژ کنند.

در این مقاله به بررسی Galaxy A06 پرداختیم. نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ حتماً نظر خودتان را در قسمت کامنت با ما و سایر دوستان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

قیمت ویژه: ۱۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند بلست مدل BTV-50KDA311B سایز ۵۰ اینچ

قیمت ویژه: ۵,۰۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹,۴۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۹,۶۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۸,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

مشخصات دوربین این گوشی چیست؟

این گوشی دارای تنظیمات دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. در مورد کیفیت عکس‌ها در مقاله و ویدئو صحبت کرده‌ایم.

آیا این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؟

بله، این مدل اقتصادی سامسونگ از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

آیا می‌توان فضای ذخیره‌سازی را در این گوشی افزایش داد؟

بله، این مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت MicroSD قابل افزایش است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!