فانی لند‌

وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جامعه هدف طرح چشمه بانک سینا، کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی و رانندگان هستند که می‌توانند وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک سینا را دریافت کننند.

به گزارش تجارت نیوز،

افراد حقیقی که دارای حساب قرض الحسنه و مبانگین حساب مناسب در بانک سینا هستند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی چشمه، از وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی این بانک بهره‌مند شوند. جامعه هدف طرح چشمه بانک سینا، تمامی کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی و رانندگان (کامیون، سواری و تاکسی) که حساب آن‌ها نزد این بانک باشد هستند و این افراد می‌توانند بر اساس میانگین رسوب سپرده خود از وام قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد و دوره بازپرداخت حداکثر 36 ماهه برخوردار ‌شوند.

جزئیات وام طرح چشمه بانک سینا

متقاضی دریافت طرح چشمه بانک سینا باید دارای حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک باشد. سپس مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری کند تا میانگین حساب مورد نظر بانک سینا ایجاد شود. متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند با سپرده‌گذاری 3 الی 12 ماهه، براساس میانگین رسوب سپرده خود تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

جزئیات ضریب تسهیلات این طرح بانک سینا که بر اساس مدت سپرده‌گذاری و بازپرداخت مشخص می‌شود، در جدول زیر نمایش داده شده است.




مدت سپرده‌گذاری (ماه)
مدت بازپرداخت (ماه)
ضریب تسهیلات (درصد)


۳
۶
92


۱۲
44


۲۴
24


۳۶
17.9


۶
۶
187


۱۲
90


۲۴
51


۳۶
36


۴۸
29.4


۹
۲۴
78


۳۶
56


۴۸
45


۱۲
۳۶
77


۶۰
38

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات چشمه بانک سینا

وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن رسمی دارای فیش حقوقی و همچنین مدارک تایید‌کننده اعتبار شغلی اعم از پروانه کسب، اطمینان لازم را در راستای توانایی بازپرداخت اقساط وام چشمه به بانک سینا بدهد. به علاوه، ارائه کار پایان خدمت برای دریافت این تسهیلات اجباری است. همچنین بانک باید از بدهکار نبودن و نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.

مبلغ هر قسط وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک سینا

با توجه به اینکه این طرح قرض الحسنه است و فقط دو درصد کارمزد برای آن تعیین شده، و همچنین مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر 36ماهه، وام‌گیرنده پس از دریافت 200 میلیون تومان تسهیلات از بانک سینا، باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و 728 هزار تومان بپردازد. جمع اقساط این طرح نیز در پایان مدت سررسید به 206 میلیون و 226 هزار تومان خواهد رسید.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در ‌تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!