فانی لند‌

ربات انسان‌نمایی که از انسان یاد می‌گیرد

GXO از برنامه “Operational Breeding” خود برای همکاری نزدیک با توسعه دهندگان پیشرو برای توسعه ربات ها برای کارگران انبار به عنوان یک محیط آزمایشگاهی در دنیای واقعی استفاده می کند.

به گزارش سرگرمی روز، این شرکت نوع جدیدی از ربات انسان نما به نام «رفلکس» را در انبارهای خود مستقر کرده است که به مرور زمان از مشاهده فعالیت های انسان یاد می گیرد.

این ربات انسان نمای چند منظوره که توسط Reflex Robotics ساخته شده است، می تواند به طور یکپارچه بین کارهای تکراری، از جابجایی بسته های سنگین گرفته تا انتخاب محصولات، جابجا شود.

GXO با این استارت‌آپ پیشرفته و توسعه‌دهنده ربات‌های انسان‌نما چند منظوره همکاری کرده است تا راه‌حل خود را برای استقرار در عملیات زنده آزمایش کند.

با این راه حل جدید، این ربات ها تنها در عرض 60 دقیقه پس از استقرار به قابلیت عملیاتی می رسند و پس از یادگیری از انسان کاملاً مستقل می شوند.

آدریان استوچ، مدیر عامل GXO، گفت: “ما خوشحالیم که با Reflex برای توسعه برنامه های روباتیک خود برای کارهای مختلف در انبارهایمان کار می کنیم. ما از طریق برنامه توسعه عملیاتی خود، راه‌حل‌های فناوری پیشرفته‌ای را اجرا می‌کنیم که ارزش جدیدی برای ما و مشتریان و همچنین کارمندانمان ایجاد می‌کند.

GXO از برنامه کشت عملیاتی خود برای همکاری نزدیک با توسعه دهندگان پیشرو برای توسعه ربات های کارگر انبار به عنوان یک محیط آزمایشگاهی در دنیای واقعی استفاده می کند، با ربات Reflex در حال حاضر طیف وسیعی از موارد استفاده از مسیر فرآیند را از طریق برنامه ای که آزمایشی است توسعه می دهد.

ربات‌های رفلکس ۲۰ برابر ارزان‌تر

Reflex Robotics ادعا می کند که ربات های مقرون به صرفه همه منظوره را برای خودکارسازی وظایف تکراری در انبارها و کارخانه ها می سازد.

این شرکت مستقر در نیویورک توسط تیمی از فارغ التحصیلان MIT با تجربه سخت افزاری در تسلا، بوستون داینامیک و آمازون تاسیس شد.

این شرکت می‌گوید ربات‌های ما در داخل طراحی و ساخته شده‌اند و 20 برابر کمتر از سایر روبات‌های انسان‌نما در بازار قیمت دارند.

شرکت Reflex Robotics ادعا می کند که مشتریان برای این ربات ها یک بار هزینه سخت افزاری پرداخت می کنند و هزینه ماهانه آن 2 برابر کمتر از هزینه کار است.

این شرکت همچنین ادعا می کند که ربات هایش را می توان از راه دور توسط اپراتورهای انسانی که در صورت نیاز وارد عمل می شوند، کنترل کرد. این به آنها اجازه می دهد تا کارهای پیچیده را انجام دهند.

هدف بلندمدت این همکاری، استقرار ربات Reflex به طور گسترده در عملیات GXO و کاهش محدودیت‌ها است که به اعضای تیم GXO اجازه می‌دهد نقش‌های کامل‌تری را بر عهده بگیرند.

Ritesh Raghavender، مدیر عامل Reflex Robotics گفت: «ما خوشحالیم که GXO، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های لجستیک خودکار، با ما برای پیشبرد استراتژی ما همکاری می‌کند.

وی افزود: ما از همکاری با تیم GXO چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم و به سرعت در حال افزایش تولید ربات‌ها برای پشتیبانی از موارد استفاده در قفسه‌چینی، انجام سفارش و تضمین کیفیت هستیم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!