فانی لند‌

دادوستد ۱۰ میلیون و ۶۹۵ هزار تن محصول در تالار نقره ای

آمار معاملات بورس کالای ایران در ششمین ماه از سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که در این ماه ۱۰ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۷۲۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۲۶ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی دادوستد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

تالار محصولات صنعتی و معدنی در شهریور ۱۴۰۳ میزبان معامله بالغ بر ۸ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۱۹۳ تن انواع کالا به ارزش ۸۳ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۸۶۰ تن سیمان، ۲ میلیون و ۲۵ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۶۹۸ تن فولاد، ۸۷۱ هزار و ۳۵۰ تن آهن اسفنجی، ۳۳ هزار و ۳۰ تن مس، ۳۲ هزار و ۸۳۰ تن آلومینیوم، ۳ هزار و ۹۶۵ تن روی، ۵۰۰ تن کک، ۸۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۰۰ تن مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴۰ دستگاه کامیون و کامیونت در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در شهریور ۱۴۰۳، یک میلیون و ۸۷۸ هزار و ۳۰۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۱.۴ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به‌این‌ترتیب ۶۶۳ هزار و ۹۷ تن قیر، ۴۹۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۶۳ هزار و ۴۴۲ تن انواع مواد پلیمری، ۱۵۶ هزار و ۷۵۳ تن شیمیایی، ۱۴۶ هزار تن لوب کات، ۳۲ هزار و ۷۷۵ تن گوگرد، ۱۳ هزار و ۲۲ تن روغن، یک هزار و ۹۷۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۱۵۰ تن گازها و خوراک ها و یک هزار تن سلاپس واکس در این تالار به فروش رفت.

از طرفی تالار کشاورزی نیز شاهد معامله یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم زعفران بود.

همچنین ۲۸ هزار و ۲۱۸ تن انواع محصول به ارزش ۹۷۵ میلیارد تومان نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رفت.

منبع :

کالاخبر

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!